Waarom is er ophef dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds zelf kiezen of je donor wordt en als je geen keuze maakt, kiezen je nabestaanden.
Voorheen had je gewoon ook de keuzequote:Op vrijdag 16 september 2016 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen keuze heet dat geloof ik.
Nee, dat was dus voorheen zo, met deze wetswijziging is het dus 'JA, tenzij' (.. je aangeeft dat je het niet wil).quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds zelf kiezen of je donor wordt en als je geen keuze maakt, kiezen je nabestaanden.
Dat wordt ook onvrijwillig vanuit de overheid geregeld.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:34 schreef Pedroso het volgende:
Jeroen doneert ook vaak bepaald materiaal op zijn woonboot.
Ze pushen je gewoon om erover te nadenken, daar is niets mis meequote:Op vrijdag 16 september 2016 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat was dus voorheen zo, met deze wetswijziging is het dus 'JA, tenzij' (.. je aangeeft dat je het niet wil).
Want als het zo is zoals jij beschrijft veranderd er dus niets aan de huidige situatie en dan heeft de wetswijziging dus geen enkel nut.
Maar het punt blijft dat er heel veel ophef is, omdat mensen te lui, of te nonchalant zijn om zelf actie te ondernemen en nee te kiezen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat was dus voorheen zo, met deze wetswijziging is het dus 'JA, tenzij' (.. je aangeeft dat je het niet wil).
Want als het zo is zoals jij beschrijft veranderd er dus niets aan de huidige situatie en dan heeft de wetswijziging dus geen enkel nut.
Hans, het is geen JA, tenzij maar je nabestaanden beslissen. En inderdaad, er verandert in principe niets aan de keuze, maar waarschijnlijk wel aan het gedrag van mensenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat kan via andere manieren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze pushen je gewoon om erover te nadenken, daar is niets mis mee
Alleen als je je registreert voor "nee" kun je het weigeren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat wordt ook onvrijwillig vanuit de overheid geregeld.
Doet Jeroen ook straks met z'n snikkel bij Hellaquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Alles wordt toch door onze strot geduwd.
6 april die kent u niet.
Geef hem eens ongelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Doet Jeroen ook straks met z'n snikkel bij Hella
Het zit bij de NOS-ingebakken om de republikeinen te bashen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat zijn juist geen extensions kneus
Ik zal jou eens nudgen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hans, het is geen JA, tenzij maar je nabestaanden beslissen. En inderdaad, er verandert in principe niets aan de keuze, maar waarschijnlijk wel aan het gedrag van mensen
Google eens op nudging zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:39 schreef Pedroso het volgende:
Bert van der Veer is liefhebber van bergbeklimmen.Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bert van der Veer is liefhebber van bergbeklimmen.Gedoneerde tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Bert van der Veer is liefhebber van bergbeklimmen.oh godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bert van der Veer is liefhebber van bergbeklimmen.Ik vind jou een verdacht groot kenner op het gebied van showbizzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Gelukkig zijn er genoeg twaalfjarigen in het topicquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
De gemiddelde leeftijd aan tafel maakt mij depressief.
Er is een heus showbizz afdeling hier op fok.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind jou een verdacht groot kenner op het gebied van showbizz
Ik wil niet eens weten wat daar gepost wordtquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er is een heus showbizz afdeling hier op fok.
(ik kom daar nooit)
Denk dat mensen daar elke seconde op F5 rammen op twitter of instagrampagina's van 'bekende' mensenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil niet eens weten wat daar gepost wordt
Doe mij maar Hella Hueck.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Zouden jullie Marga van Praag volyoghurten?
Jij wel ? Denk dat ze uit elkaar valt als je te hard stoot.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
picsquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Lijkt mij een gezellig leventjequote:Op vrijdag 16 september 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Denk dat mensen daar elke seconde op F5 rammen op twitter of instagrampagina's van 'bekende' mensen
Je kunt ook altijd een kijkje nemen in UTOquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt mij een gezellig leventje
Ik heb mij laatst laten overtuigen door een kwaliteitsuser die aanwezig is in dit topic om dat toch eens de kans te gevenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt ook altijd een kijkje nemen in UTO
quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst laten overtuigen door een kwaliteitsuser die aanwezig is in dit topic om dat toch eens de kans te geven
Dat nooit meer
Je kunt de jongen uit Michael Jackson halen maar Michael Jackson niet uit de jongenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:45 schreef Coco98 het volgende:
Je kan Marga uit het jeugdjournaal halen, maar het jeugdjournaal niet uit Marga.
Lijkt me een zeer verstandige beslissingquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb mij laatst laten overtuigen door een kwaliteitsuser die aanwezig is in dit topic om dat toch eens de kans te geven
Dat nooit meer
Je bent wattequote:Op vrijdag 16 september 2016 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ISFJ
(dit is boeiender dan het gesprekonderwerp bij Pauw)
Ik maak zelden onverstandige beslissingenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lijkt me een zeer verstandige beslissing
In shape for Jeroen?quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ISFJ
ISFJ’s zijn ware altruïsten die vriendelijkheid beantwoorden met nog meer vriendelijkheid en zich met enthousiasme en vrijgevigheid voor het werk en de mensen waar ze in geloven inzetten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben ISFJ
Dan is er toch wat mis met zijn toetsenbordquote:
Ik kan dit niet tegen spreken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ISFJ’s zijn ware altruïsten die vriendelijkheid beantwoorden met nog meer vriendelijkheid en zich met enthousiasme en vrijgevigheid voor het werk en de mensen waar ze in geloven inzetten.
Herkenbaar?
Ah dat is persoonlijkheid tochquote:
Alles wat ik daar las was extreem herkenbaar behalve iets over originele cadeautjes willen uitzoekenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ISFJ’s zijn ware altruïsten die vriendelijkheid beantwoorden met nog meer vriendelijkheid en zich met enthousiasme en vrijgevigheid voor het werk en de mensen waar ze in geloven inzetten.
Herkenbaar?
Maar dat hoef je toch nooit te doenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles wat ik daar las was extreem herkenbaar behalve iets over originele cadeautjes willen uitzoeken
Dat vind ik vreselijk
Amerikaanse toestanden idd. Volk dom houdenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Het NOS journaal is de laatste jaren inderdaad enorm verkleuterd. Tegenwoordig moet alles leuk, luchtig en niveautje 'Schooljournaal' zijn.
Elk gezond mens vindt dat vreselijk.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alles wat ik daar las was extreem herkenbaar behalve iets over originele cadeautjes willen uitzoeken
Dat vind ik vreselijk
Inderdaad, brand op ene boerderijtje in Ukkel toch maar mooi even meegepikt. NOS liet het daar afweten.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
Eén/Canvas Journaal. Veel langer, meer nieuws wat je nog niet eerder hoorde.
Spannendquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah dat is persoonlijkheid toch
Zal hem eens even doen en hier het resultaat posten(als dat kan)
Is dit een dissquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar dat hoef je toch nooit te doen
Dat stelt me gerustquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Elk gezond mens vindt dat vreselijk.
met Trump als presidentquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Wanneer gaat #TeamUSA weer eens een moslimland naar de tering bombarderen.
Dat doen ze al permanentquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
lolquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja want je hebt toch geen vrienden
Eerder een oorlog tussen Iran en SA om de olieprijs op te drijven.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik werp mij graag op als goede vriendquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja want je hebt toch geen vrienden
Deze jaquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:51 schreef Coco98 het volgende:
https://www.16personalities.com/nl/persoonlijkheidstest
Myers Briggs is pure BS trouwens, je horoscoop is nog beter, die kan tenminste negatief zijn.quote:
Als The Don president wordt gaat hij ruzie maken met die dikkerd uit Noord Korea, telt dat?quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon DSM V ernaast houden.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Myers Briggs is pure BS trouwens, je horoscoop is nog beter, die kan tenminste negatief zijn.
Duurt te langquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:51 schreef Coco98 het volgende:
intpquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:51 schreef Coco98 het volgende:
Dan moet ie er geen aandacht aan besteden, nu is hij het mannetje bij zijn matties na al die aandacht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pauw heeft volgens mij flinke aversie tegen Ismail Ilgun
quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:58 schreef Coco98 het volgende:
Introvertjes zijn veel interessanter.
Er staat alleen dat ik goed ben in sociale vaardighedenquote:
ik vind mensen zo in hokjes plaatsen maar niets. Hou dat in de Vivaquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij heb ik eens gelezen dat die erg goed matchen met ISFJ's
Het is anders zeer gezellig in ieder topic waar jij bent.quote:Op zaterdag 17 september 2016 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ik goed ben in sociale vaardigheden
Klopt geen hout van derhalve
Dat is absoluut een feit, maar dat kun jij alleen weten als jij er zelf ook bentquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het is anders zeer gezellig in ieder topic waar jij bent.
Ik denk dat Pax jou erg graag in een hokje zou plaatsenquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik vind mensen zo in hokjes plaatsen maar niets. Hou dat in de Viva
hij wil niet eens een Tinder groep met mijquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat Pax jou erg graag in een hokje zou plaatsen
Dat is toch dat je samen uitgaatquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij wil niet eens een Tinder groep met mij
Hmmquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ik goed ben in sociale vaardigheden
Klopt geen hout van derhalve
dit is niet waarquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij wil niet eens een Tinder groep met mij
Hmmquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm
Misschien onderschat jij jezelf wel, deze test heeft namelijk altijd gelijk
beetje samen online hosselenquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is toch dat je samen uitgaat
Moet vast zeer gezellig zijn
nee alleen fb vriendenquote:Op zaterdag 17 september 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar dan moet je bij elkaar in de buurt zijn zeker
Haartjes gewassen?quote:
Biologische kruidnoten hier.quote:
Haar gezichtje heeft een rare vorm.quote:
Wel als het wel gebeurt natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2016 23:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Helaas niet"
Je wil toch juist dit soort dingen niet tegenkomen als waarnemer?
quote:Op maandag 19 september 2016 23:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Helaas niet"
Je wil toch juist dit soort dingen niet tegenkomen als waarnemer?
Beetje koffiedrinken en mensen kijken, prima.quote:Op maandag 19 september 2016 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet bij de ME om de hele dag in dat busje te zitten.
Niets mis mee.quote:Op maandag 19 september 2016 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Dus Putin gaat nu voor de 4e maal 4 jaar regeren? Dat benadert dictator lengtes.
Ja, met broeder Medvedev van 2008-2012 omdat je niet meer dan twee termijnen achter elkaar mag regeren.quote:Op maandag 19 september 2016 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Dus Putin gaat nu voor de 4e maal 4 jaar regeren? Dat benadert dictator lengtes.
39*quote:Op maandag 19 september 2016 23:06 schreef Coco98 het volgende:
In 40-45 was het een streven om niet geregistreerd te staan.
Ach, de moeite zal niet zo groot zijn om het aan te passen en als die mensen er gelukkig van wordenquote:Op maandag 19 september 2016 23:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind dit een beetje onzin als ik dat mag zeggen
Hier heb ik ineens zin in, en heb ze niet in huis.quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Abed het volgende:
Beetje onderbuikgevoelens van deze vrouw
Onbedoeld, matig woordgrapje...quote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Caland het volgende:
Een dode baby is nogal een dooddoener op feestjes.
Geestig.
Ik heb de buik vol van dit soort grappen.quote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Abed het volgende:
Beetje onderbuikgevoelens van deze vrouw
Dan denkt ze 'MIJN kind heeft bestaan want IK vind dat belangrijk'.quote:Op maandag 19 september 2016 23:09 schreef Caland het volgende:
Maar zo'n dode embryo wordt erkend, en dan?
In de magnetron doen, kijken of het misschien nog werkt.quote:Op maandag 19 september 2016 23:09 schreef Caland het volgende:
Maar zo'n dode embryo wordt erkend, en dan?
Definieer fraude even, als je wilt. Als je jarenlang de oppositie (mond)dood maakt en in elk opzicht dwarsboomt (politieke leiders opsluiten en dergelijke) dan creëer je toch vanzelf een klimaat waarbij niet beter weten dan dat ze op de regeringspartij moeten stemmen?quote:Op maandag 19 september 2016 23:07 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Overigens waarschijnlijk zou Putin zelfs zonder fraude met overmacht winnen.
[ afbeelding ]
Jij hebt in je huis ook alle deuren open staan, of hoe krijg je dit telkens voor elkaar?quote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Definieer fraude even, als je wilt. Als je jarenlang de oppositie (mond)dood maakt en in elk opzicht dwarsboomt (politieke leiders opsluiten en dergelijke) dan creëer je toch vanzelf een klimaat waarbij niet beter weten dan dat ze op de regeringspartij moeten stemmen?
Rusland is per saldo gewoon weer een dictatuur. Een schijn-democratie.
Poetin maakt Rusland weer groot.quote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Definieer fraude even, als je wilt. Als je jarenlang de oppositie (mond)dood maakt en in elk opzicht dwarsboomt (politieke leiders opsluiten en dergelijke) dan creëer je toch vanzelf een klimaat waarbij niet beter weten dan dat ze op de regeringspartij moeten stemmen?
Daar heeft niemand problemen mee.quote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima. En wat is daar precies op tegen? Het voorziet duidelijk in een behoefte. Je doet er tienduizenden mensen een plezier mee, terwijl het weinig moeite kost. Ik zie het probleem niet...quote:Op maandag 19 september 2016 23:09 schreef Abed het volgende:
[..]
Dan denkt ze 'MIJN kind heeft bestaan want IK vind dat belangrijk'.
Ze zou ook gewoon kunnen relativeren.quote:Op maandag 19 september 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima. En wat is daar precies op tegen? Het voorziet duidelijk in een behoefte. Je doet er tienduizenden mensen een plezier mee, terwijl het weinig moeite kost. Ik zie het probleem niet...
Hier is een plaatje van.quote:Op maandag 19 september 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Wij hebben een wijf als hoofd van defensie..
VVD Varkentje.quote:Op maandag 19 september 2016 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Wij hebben een wijf als hoofd van defensie..
Ken genoeg Russen die hem persoonlijk en het politieke klimaat niks vinden maar toch Putin stemmen omdat hij het beste voor Rusland is.quote:Op maandag 19 september 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lelijk wijf, aub geen plaatje...quote:
Sinds ik niet meer in NWS post, trap ik elders op FOK! soms wat open deuren in.quote:Op maandag 19 september 2016 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt in je huis ook alle deuren open staan, of hoe krijg je dit telkens voor elkaar?
Bij twijfel? Pang pang pang.quote:Op maandag 19 september 2016 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weet niet of er lucht of zand zit in een geweer
quote:
Die onderste zou ik misschien eerder doen dan de linker.quote:
quote:Op maandag 19 september 2016 23:15 schreef Abed het volgende:
[..]
Die onderste zou ik misschien eerder doen dan de linker.
Leuk feitje is dat Shogun Civiele techniek heeft gestudeerd en volgens mij zelf nooit soldaat is geweest, gewoon een hondenkop.quote:
Laat pax dit niet lezen.quote:Op maandag 19 september 2016 23:20 schreef Tagliano het volgende:
Ik trek deze advocaat altijd erg slecht
Hij is zelf ook slaperig.quote:
Goeie genadequote:
Hij kan beter oppassen voor de polonium thee als hij in Rusland komt.quote:Op maandag 19 september 2016 23:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Deze gast is trouwens wel goed in Rusland bashen, met gestrekt been erin.
Amerika goed!
Rusland evil!
quote:Op maandag 19 september 2016 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou een shirt aandoen met "Ik krijg geen lucht!" erop.
Ik leer van de beste.quote:Op maandag 19 september 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goeie genade
Jij bent bij tijd en wijle ordinairder dan ik, en dat zegt echt heel veel
Niet dat daar wat mis mee is want ik hou van ordinariteit
Daarvoor hoef je Rusland niet in te gaan. Binnen Rusland gewoon een auto-ongeluk.quote:Op maandag 19 september 2016 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hij kan beter oppassen voor de polonium thee als hij in Rusland komt.
Dikke lippen?quote:Op maandag 19 september 2016 23:23 schreef Confetti het volgende:
Waarom hebben die Antilianen/Arubanen/andere exotische Nederlanders altijd een spraakgebrek?
Hun dikke lippen zitten altijd in de klem.quote:Op maandag 19 september 2016 23:23 schreef Confetti het volgende:
Waarom hebben die Antilianen/Arubanen/andere exotische Nederlanders altijd een spraakgebrek?
Moest lachen. Wat een vent.quote:Op maandag 19 september 2016 23:24 schreef Caland het volgende:
Gekwalificeerd is een duur woord.
Oke.
Voor het Nederlands Elftal welquote:Op maandag 19 september 2016 23:24 schreef Caland het volgende:
Gekwalificeerd is een duur woord.
Oke.
Gewoon geen 25mg Ketanest geven..quote:Op maandag 19 september 2016 23:24 schreef wuuht het volgende:
Niet een normale RNC op de slag aderen kunnen doen waardoor je rustig gaat slapen
dat denk ik ook altijd van Limbo's, Brabanders en Friesenquote:Op maandag 19 september 2016 23:23 schreef Confetti het volgende:
Alles buiten de ring gewoon.quote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat denk ik ook altijd van Limbo's, Brabanders en Friesen
Eigelijk alles buiten de randstand.
Randstandgenotquote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook een ringquote:Op maandag 19 september 2016 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alles buiten de ring gewoon.
Randstedelingen zijn juist het ergste, Amsterdams, Rotterdams, Haagsquote:Op maandag 19 september 2016 23:25 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zal allemaal wel maar hier zijn door de politie toch ook wel grove fouten gemaakt.quote:Op maandag 19 september 2016 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
Kunnen lijden tot zijn dood? Als Mitch geen randdebiel had geweest had dat sowieso niet gebeurd.
Boze brabo gespotquote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Randstedelingen zijn juist het ergste, Amsterdams, Rotterdams, Haags
turken mocro'squote:Op maandag 19 september 2016 23:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Randstedelingen zijn juist het ergste, Amsterdams, Rotterdams, Haags
Eens.quote:Op maandag 19 september 2016 23:28 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgen die agenten vrijspraak.
quote:Op maandag 19 september 2016 23:28 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgen die agenten vrijspraak.
Als hij zich gewoon gedragrn had had het niet gebeurd, zo simpel is het gewoon.quote:Op maandag 19 september 2016 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal allemaal wel maar hier zijn door de politie toch ook wel grove fouten gemaakt.
In principe gewoon doodstraf voor de agentenquote:Op maandag 19 september 2016 23:29 schreef Coco98 het volgende:
Wat vinden de fok rechtenstudenten hier van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |