Waarom is er ophef dan?quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds zelf kiezen of je donor wordt en als je geen keuze maakt, kiezen je nabestaanden.
Voorheen had je gewoon ook de keuzequote:Op vrijdag 16 september 2016 23:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Geen keuze heet dat geloof ik.
Nee, dat was dus voorheen zo, met deze wetswijziging is het dus 'JA, tenzij' (.. je aangeeft dat je het niet wil).quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds zelf kiezen of je donor wordt en als je geen keuze maakt, kiezen je nabestaanden.
Dat wordt ook onvrijwillig vanuit de overheid geregeld.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:34 schreef Pedroso het volgende:
Jeroen doneert ook vaak bepaald materiaal op zijn woonboot.
Ze pushen je gewoon om erover te nadenken, daar is niets mis meequote:Op vrijdag 16 september 2016 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat was dus voorheen zo, met deze wetswijziging is het dus 'JA, tenzij' (.. je aangeeft dat je het niet wil).
Want als het zo is zoals jij beschrijft veranderd er dus niets aan de huidige situatie en dan heeft de wetswijziging dus geen enkel nut.
Maar het punt blijft dat er heel veel ophef is, omdat mensen te lui, of te nonchalant zijn om zelf actie te ondernemen en nee te kiezen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dat was dus voorheen zo, met deze wetswijziging is het dus 'JA, tenzij' (.. je aangeeft dat je het niet wil).
Want als het zo is zoals jij beschrijft veranderd er dus niets aan de huidige situatie en dan heeft de wetswijziging dus geen enkel nut.
Hans, het is geen JA, tenzij maar je nabestaanden beslissen. En inderdaad, er verandert in principe niets aan de keuze, maar waarschijnlijk wel aan het gedrag van mensenquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:34 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat kan via andere manieren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze pushen je gewoon om erover te nadenken, daar is niets mis mee
Alleen als je je registreert voor "nee" kun je het weigeren.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat wordt ook onvrijwillig vanuit de overheid geregeld.
Doet Jeroen ook straks met z'n snikkel bij Hellaquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:35 schreef Zipportal het volgende:
Alles wordt toch door onze strot geduwd.
6 april die kent u niet.
Geef hem eens ongelijkquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Doet Jeroen ook straks met z'n snikkel bij Hella
Het zit bij de NOS-ingebakken om de republikeinen te bashen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dat zijn juist geen extensions kneus
Ik zal jou eens nudgen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hans, het is geen JA, tenzij maar je nabestaanden beslissen. En inderdaad, er verandert in principe niets aan de keuze, maar waarschijnlijk wel aan het gedrag van mensen
Google eens op nudging zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:39 schreef Pedroso het volgende:
Bert van der Veer is liefhebber van bergbeklimmen.Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bert van der Veer is liefhebber van bergbeklimmen.Gedoneerde tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Bert van der Veer is liefhebber van bergbeklimmen.oh godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bert van der Veer is liefhebber van bergbeklimmen.Ik vind jou een verdacht groot kenner op het gebied van showbizzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Gelukkig zijn er genoeg twaalfjarigen in het topicquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:41 schreef Mani89 het volgende:
De gemiddelde leeftijd aan tafel maakt mij depressief.
Er is een heus showbizz afdeling hier op fok.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind jou een verdacht groot kenner op het gebied van showbizz
Ik wil niet eens weten wat daar gepost wordtquote:Op vrijdag 16 september 2016 23:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er is een heus showbizz afdeling hier op fok.
(ik kom daar nooit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |