abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165436076
Begrijpelijk hoor. En als je moe bent lijkt alles nog eens duizend keer zo erg. Dus dat werkt dan ook niet mee.
pi_165436696
Twinkle welkom en gefeliciteerd nog! *O*

Ohh jagar is het al bijna zover :o?! Nohh!

Adrian herkenbaar, ik heb het ook opgevraagd. Duurde lang en uiteindelijk kreeg ik het verslag wat ik al had.. 0 details.

Groofs :*. Bloesem verwoordt het heel mooi :Y.
  maandag 19 september 2016 @ 21:06:20 #103
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165437297
Groof :*
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_165437874
Quoi, die nageltjes pfff, moet ze hier echt elke week wel knippen, twintig van die zwaaiende priegelvingertjes...

Chanty, veel succes voor de nacht!

Twinkle, welkom en nog gefeliciteerd!

Groofsken, ik had je eerdere persoonlijke relaas onlangs ook gelezen, vind het heel begrijpelijk (en herkenbaar) dat het je soms zwaar valt. Dat maakt het des te bewonderenswaardig dat je toch steeds weer de kracht vindt voor je mooie kindjes. Heb je wel iemand irl waarmee je je "ware" gevoelens hierover kunt delen?
pi_165437978
Groof, ik kan me dat zo goed voorstellen. Je hebt waarschijnlijk je hele leven een ander plaatje in je hoofd gehad. Ik vind het in ieder geval ongeloofelijk knap van je, en ben zeker dat jouw kinderen een hele moedige en dappere moeder hebben. :*

Ik heb voor het laatst een baby naar bed gebracht. Omdat je sommige tradities uit je kindheid moet meenemen heb ik slingers opgehangen en ballonnen aan T z'n stoel gehangen. Laat de dag van morgen maar komen.

Vorig jaar rond deze tijd zaten we nog op de bank, en had ik regelmatig weëen. We hadden de naamdiscussie al gehad (T zou eerst anders heten, maar terwijl ik met weëen op de bank zat kwam de duutser nog met het idee dat hij daar niet helemaal blij mee was, als T een jongetje zou blijken 8)7 ) en zaten we te bedenken of we naar bed zouden gaan of naar het ziekenhuis. Eerst nog even naar bed, maar al vrij snel daarna naar het ziekenhuis. Om 4.55 was T er..
pi_165440213
Groof, het wordt hier al mooi verwoord, die gevoelens mogen er natuurlijk ook zijn!

Jagar, wat een bijzondere avond zo. Mooi dat je er zo stil bij staat, is ook zo vreemd eigenlijk.

Wij hadden vanmorgen de eerste 2 bezichtigers van de 8 (!) deze week, en ik zag zo op tegen het poetsen en sjouwen met het gezin. Dat blijkt niet echt nodig, want de eerste kijkers hebben het meteen gekocht! Dus nu kunnen we echt gaan kijken naar een groter huis voor ons gezin O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_165440692
Lesage dat is snel! :D Gefeliciteerd!

Jagar lekker aan het memorylanen ;).

Heeft iemand tips voor fijne broekjes voor kleintjes die kruiptijgeren op vnl koude, gladde vloeren?
pi_165441112
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 22:39 schreef hetzusjevan het volgende:
Lesage dat is snel! :D Gefeliciteerd!

Jagar lekker aan het memorylanen ;).

Heeft iemand tips voor fijne broekjes voor kleintjes die kruiptijgeren op vnl koude, gladde vloeren?
Geen tips, maar lees ze wel graag mee.
pi_165444200
Gefeliciteerd LeSage!
Hetzusjevan, jij hebt een dame toch? Geen specifieke tips. Merk aan ons jongetje wel dat hij wat meer gefrustreerd is met sokjes aan op onze tegelvloer. Voor de rest maakt het niet uit, jumpsuit, zacht broekje of spijkerbroek.

Nachtploeg hier, jongedame leek wat last van haar keel te hebben, heel droog hoestje. Ze heeft 100 cc gedronken, stopte, boerde en deed de ogen dicht.
En ik bleef wakker terwijl het hele huis alweer in diepe rust is...
pi_165444285
Wow LeSage, wat snel! Gefeliciteerd.

Broekjes: ik heb een stel sweatbroeken baby bij de HEMA gekocht. Ze zijn er in verschillende kleuren. Ze zijn maar 6 euro en volgens mij zitten ze heerlijk als je tijgert ;)

Gefeliciteerd met je dreumes Jager!
pi_165444303
Jagär gefeliciteerd met T *O*

Lesage gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. Lekker hoor zo snel.

Zusje ik had voor mats altijd zachte katoenen broekjes want die rekken lekker mee en schuiven goed over de grond. Wij hebben een tegelvloer en hij heeft het nooit echt koud gehad. (In de winter stond wel de vloerverwarming aan)
Als je wel het idee hebt dat het koud is zou je er misschien een maillot onder kunnen doen?
pi_165444454
Zusje wollen broekjes O+ En dan met beenwarmertjes / kniepatches (gemaakt van sokken bijvoorbeeld)
pi_165445062
zusje: hier gewoon jogginbroekjes of andere zachte broekjes meestal. Voor de grip schoentjes met leren zolen, blote voeten, of sokken met gripjes eronder...

thanks allemaal! T heeft vol verbazing gekeken naar de slingers, tijdens het eten fijn gespeeld met de ballonnnen aan z'n stoel en is nu op het kdv. Ik ga ook nog een uurtje slapen, want de nacht was ouderwets slecht..

1 jaar T:
  dinsdag 20 september 2016 @ 09:12:49 #114
220609 Nouk84
pi_165445088
Gefeliciteerd met T. Jagar! Dat overzicht O+

Balen dat de nacht zo slecht was...
pi_165445118
Jagar, van harte! Lieve foto's O+
pi_165445130
Van harte gefeliciteerd met T Jagär *O*
pi_165445221
Gefeliciteerd, T en Jagar! Leuke fotoserie!
pi_165445691
Iemand vertelde hier over babyvoeding kant en klaarpakjes voor de nacht. Waar kwamen die vandaan? Ik kan ze alleen van hogere opvolgnummers vinden, van 1 alleen zakjes poedermelk. Ik wil er een paar voor de zekerheid in de auto leggen (met fles), want ik ken mezelf :') .

Hier nog steeds op twee flessen per dag, de rest bv. Neusspray heeft de boel gaande gehouden en op dit moment bevalt me dit prima. ^O^

Zit ik alleen een beetje met morgen. Want dan gaat ze drie uurtjes wennen op kdv, precies op een bv-tijdstip :') . Kwam zo uit, want dan heb ik een doktersafspraak. Anders had ik het anders gepland.

Oh en zondag ging perfect, C bij de oppas (wij naar de bios). Vanavond is ook weer spannend, want dan heb ik ouderavond bij de kinderen op school en zal de oppas voor het eerst drie kinderen hier in bed moeten leggen :X . Spannend.
  dinsdag 20 september 2016 @ 10:09:26 #119
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_165445809
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 18:23 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Haha, ja idd, hoe the hell heb je dat geflikt :') Mijn baby is nu 63 cm, kan me voorstellen dat ik dan wat anders uit de 'strijd' was gekomen.
Het helpt ook dat ik niet wist dat hij zo groot was, dat had denk ik heel anders geperst.
Als hij nu op mijn buik ligt kan ik het ook echt niet meer voorstellen :D Het helpt misschien ook wel dat hij niet de eerste is.
  dinsdag 20 september 2016 @ 10:11:17 #120
220609 Nouk84
pi_165445840
@Groof: Molo had deze hier besteld:
https://www.farmaline.nl/(...)trilon-1-stand-fles/

Spannend inderdaad, die komende wenuurtje en oppasuurtjes! Ben benieuwd hoe ze gegaan zijn.

Hier ook zaterdagavond op bed (nou ja, kinderwagenbak) gelegd door schoonzus en toen ging ze in een keer slapen... Dat doet ze thuis nooit :')
  dinsdag 20 september 2016 @ 10:12:53 #121
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_165445868
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Iemand vertelde hier over babyvoeding kant en klaarpakjes voor de nacht. Waar kwamen die vandaan? Ik kan ze alleen van hogere opvolgnummers vinden, van 1 alleen zakjes poedermelk. Ik wil er een paar voor de zekerheid in de auto leggen (met fles), want ik ken mezelf .
http://www.ah.nl/producte(...)aard-1-kant-en-klaar

De etos enzo heeft het ook, en er zijn online ook dit soort flesjes te koop dan hoef je echt niets te doen, wel duur https://www.deonlinedrogi(...)et-90ml-p-40445.html

oh dit zijn die van 90 maar ze zijn er ook van 200
pi_165445898
Oh jezus, zelfs de AH heeft ze? Ik moet ook eens leren verder te kijken dan mijn neus lang is zeg. 8)7 Ook in de winkel? Zal wel dan, toch?
pi_165446088
Jägar gefeliciteerd met T!
  dinsdag 20 september 2016 @ 10:36:29 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165446125
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh jezus, zelfs de AH heeft ze? Ik moet ook eens leren verder te kijken dan mijn neus lang is zeg. 8)7 Ook in de winkel? Zal wel dan, toch?
Als je vandaag of morgen bij Farmaline bestelt (veel goedkoper dan die van de AH) krijg je gratis verzending vanaf ¤15- met code HGL16
Ik kreeg toevallig vandaag code inijn mailbox.
Ik vind ze ideaal, gaan altijd mee in de tas als we op pad gaan en voor de nacht.

In de auto bewaren zou ik niet doen ivm temperatuur die erg kan oplopen

Gefeliciteerd Jagär, een eenjarige T, leuk!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 20 september 2016 @ 10:40:27 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165446185
Ik ga die flesjes toch ook maar even bestellen. Gewoon handig voor die momenten dat het "even snel moet" ;)

@Jagar: wat een mooi overzicht! En gefeliciteerd natuurlijk. Wat is zo'n kleintje snel groot - cliché, maar zo waar! Ik ga extra genieten van het feit dat het nog zo'n garnaaltje is.

Max heeft zich voorbeeldig gedragen tijdens het bezoek van de wijkverpleegkundige O+ En ik ook.
Hij had net zijn fles op en ging in de box een beetje boxen tegen de mobiel. Erna viel hij in slaap en kon ik 'm in zijn wiegje leggen en sliep 'ie verder.

Verder een "zeer tevreden, rustige en gave" baby :D
Qua voeding volgen ze vooral onze aanpak. Waren ze zeer over te spreken.

En nu koffie!! c_/ Ging allemaal net vanmorgen qua timing.
pi_165446266

Julia is inmiddels bijna 8 maanden. Tandjes komen al door sinds ze 4.5 maanden was, nu toe aan haar zevende tandje dat doorkomt. Voor een maand te vroeg geboren baby doet ze het heel goed. Gelukkig buiten een paar verkoudheidjes geen gezondheidsklachten

Morgen weer een controle bij het consultatiebureau, de enige keren dat ze ook gewogen wordt.
pi_165446518
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je vandaag of morgen bij Farmaline bestelt (veel goedkoper dan die van de AH) krijg je gratis verzending vanaf ¤15- met code HGL16
Ik kreeg toevallig vandaag code inijn mailbox.
Ik vind ze ideaal, gaan altijd mee in de tas als we op pad gaan en voor de nacht.

In de auto bewaren zou ik niet doen ivm temperatuur die erg kan oplopen

Gefeliciteerd Jagär, een eenjarige T, leuk!
Ik kan ze daar niet vinden :? En als ik ze niet in de auto kan laten liggen, wordt het al minder aantrekkelijk. Ik ben niet zo goed met luiertas en voorbereidingen. Ik heb standaard wat luiers in de auto liggen en zou dus ook graag standaard voeding in de auto hebben liggen.
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:28:12 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165447016
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik kan ze daar niet vinden :? En als ik ze niet in de auto kan laten liggen, wordt het al minder aantrekkelijk. Ik ben niet zo goed met luiertas en voorbereidingen. Ik heb standaard wat luiers in de auto liggen en zou dus ook graag standaard voeding in de auto hebben liggen.

Voor de kwaliteit is het voor zowel kant en klaar als poedermelk in poedervorm niet goed om het in de auto te leggen.
Ik heb een tas waar ik alles in mik, verschoningsmatje etc, daar doe ik de flesjes ook in om mee te nemen
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:43:18 #129
220609 Nouk84
pi_165447359
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:46 schreef Ericr het volgende:
Julia is inmiddels bijna 8 maanden. Tandjes komen al door sinds ze 4.5 maanden was, nu toe aan haar zevende tandje dat doorkomt. Voor een maand te vroeg geboren baby doet ze het heel goed. Gelukkig buiten een paar verkoudheidjes geen gezondheidsklachten

Morgen weer een controle bij het consultatiebureau, de enige keren dat ze ook gewogen wordt.
Wat een mooi meisje O+

Ik weeg ook buiten het cb niet, mijn bollie groeit met de dag :')
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:44:00 #130
220609 Nouk84
pi_165447377
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Voor de kwaliteit is het voor zowel kant en klaar als poedermelk in poedervorm niet goed om het in de auto te leggen.
Ik heb een tas waar ik alles in mik, verschoningsmatje etc, daar doe ik de flesjes ook in om mee te nemen
Bijzonder, zowel jouw als mijn link doet het niet....
pi_165447598
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:44 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Bijzonder, zowel jouw als mijn link doet het niet....
Nee, precies.

Anyways, ik dwing mezelf wel te wennen aan het meeslepen van een tas.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:08:04 #132
220609 Nouk84
pi_165447939
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:52 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Nee, precies.

Anyways, ik dwing mezelf wel te wennen aan het meeslepen van een tas.
Ik heb overigens gewoon gezocht op 'Nutrilon' op die site en kwam het op de eerste pagina tegen... Maar goed, als je het niet in de auto kan laten liggen heb je er eigenlijk niets aan (zoals jij het wilde gebruiken dan...) :)
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:27:51 #133
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_165448297
Jagär gefeliciteerd met je dreumes! :o *O*

LeSage wat ontzettend snel! Gefeliciteerd *O*

Hier was het een vrij beroerde nacht :') madam wilde eerst niet slapen, toen ze sliep, ben ik weggesneakt om te douchen. Vervolgens wilden ik haar in haar cosleeper leggen en werd ze weer wakker. Dus voor we sliepen was het 00:30 uur. Om 3 uur had mevrouw weer dorst (heb haar niet terug in de cosleeper durven leggen) en om half 4 kwam Lucas die pas om 04.45 weer sliep (bij mij in bed) en toen begon mevrouw weer te morrelen dus werd ik telkens wakker. Vervolgens lag ik ingeklemd tussen twee kinderen die beiden tegen me aan wilden liggen :') O+ En toen ging de wekker om 7.30 uur -O-

Wennen ging goed, niet anders verwacht. Alleen wil ze de fles niet pakken. We hebben nu nuk geprobeerd en twee soorten aventspenen. Iemand ervaring met flessen die flesweigeraars wel blieven?

Ik heb die twee uur benut om te shoppen trouwens :9 aangezien ik nog altijd veel kleding niet pas en binnenkort moet werken, vond ik dat dat we mocht.

En nu ga ik bijlezen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_165448572
Die kant en klare Nutrilon, giet je die dan over in de fles, of draai je er een speen op of wat? Lijkt me superhandig voor onderweg!

Hier weer een dag zonder enig ritme. En ik wil heus wel baby's behoeftes volgen, maar het zou fijn zijn als ik eens iets kon plannen en dan niet hoef te schrikken van een kind dat opeens wil eten of spontaan in slaap valt net als ik de deur uit wil.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:46:51 #135
52229 Chanty
pi_165448653
Oeh groofs voor C. Ook al tijd om te gaan wennen. Wat gaat het snel hé! Volgende week om deze tijd zit ik op mijn werk ;(
pi_165448859
Wow, Chanty. Voor mijn gevoel ben je echt net bevallen. En dan moet je alweer bijna werken. Gaat ook weer zo snel met jullie allemaal.
  dinsdag 20 september 2016 @ 12:59:11 #137
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_165448933
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:27 schreef Chanty het volgende:

Hier was het een vrij beroerde nacht :') madam wilde eerst niet slapen, toen ze sliep, ben ik weggesneakt om te douchen. Vervolgens wilden ik haar in haar cosleeper leggen en werd ze weer wakker. Dus voor we sliepen was het 00:30 uur. Om 3 uur had mevrouw weer dorst (heb haar niet terug in de cosleeper durven leggen) en om half 4 kwam Lucas die pas om 04.45 weer sliep (bij mij in bed) en toen begon mevrouw weer te morrelen dus werd ik telkens wakker. Vervolgens lag ik ingeklemd tussen twee kinderen die beiden tegen me aan wilden liggen :') O+ En toen ging de wekker om 7.30 uur -O-

Wennen ging goed, niet anders verwacht. Alleen wil ze de fles niet pakken. We hebben nu nuk geprobeerd en twee soorten aventspenen. Iemand ervaring met flessen die flesweigeraars wel blieven?

Ik heb die twee uur benut om te shoppen trouwens :9 aangezien ik nog altijd veel kleding niet pas en binnenkort moet werken, vond ik dat dat we mocht.

En nu ga ik bijlezen.
De Dr. Brownsfles :Y
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:04:21 #138
52229 Chanty
pi_165449027
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:59 schreef MissBliss het volgende:

[..]

De Dr. Brownsfles :Y
Die meende ik idd vaker gehoord te hebben. Dan ga ik die in ieder geval proberen ^O^
pi_165449200
Jagar gefelicitaart!

Wow Lesage wat een goed nieuws! Blik naar de toekomst dus voor jullie. Fijn hoor!

Hier inmiddels dag 3 alweer. Wat gaat het snel! Ik moet mezelf er wel ontzettend aan herinneren om foto's te maken want in de hectiek van alles schiet dat er nog wel eens bij in. En daar ga ik later spijt van hebben. Sjuul doet het super! Ze lijkt qua karakter heel erg op grote zus Djenna vind ik. Je hoeft haar echt niet wakker te maken voor een voeding om de 3 uur, want dan drinkt ze dus 0,0 niks. Uit zichzelf komt ze nu om de 3,5 / 4 uur en tuttert dan rustig weg wat ze krijgt aangeboden. Ze zit nu op 30cc per flesje. Slaapt veel, poept en plast goed.
pi_165449323
Klinkt goed twinkle. En wat vindt Bozilla er allemaal van?
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:30:03 #141
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165449453
Klinkt goed Twinkle!

Hier heeft meneer weer eens 95cc leeggedronken :o Stiekem toch gewogen en hij tikt de 4400g aan. Logopediste belde nog even (één van de ontiegelijk lieve leuke, bij Max betrokken mensen om ons heen trouwens!). Ik geloof dat we de stijgende lijn te pakken hebben, hoezee.

Dr.Brown's is hier ook de bom! Al hebben we geen flesweigeraar. Geen idee of dat daar ook voor werkt. Maar die lucht die wordt weggefilterd zorgt ervoor dat er zeer rustig zonder morsen wordt gedronken.
pi_165449632
Hier ook dr brown :Y .. die hadden we bij D en B ook. Vanuit het zkh hadden we een fles van medela maar dat werd 1 grote knoeiboel.

Bozilla vindt het allemaal wel okay. Wil de baby 1 seconde aaien.. kijkt af en toe in het wiegje maar verder vindt ie zijn auto's intrressanter. Wil niet zeggen dat we niet op moeten letten met hem. Hij is erg creatief met het verzinnen van allerlei avonturen. Dus het zou me niet verbazen als ie Sjuul een keer op een onbewaakt ogenblik ergens uit trekt. :X

Djenna is een heerlijk moederke wat overal bij wil helpen. Waar mogelijk mag ze dat ook :Y

Gisteren was wat hectisch maar je merkt dat het vandaag al een stuk rustiger is. De kindjes ook :Y
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:46:01 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165449739
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:41 schreef Amsel het volgende:
Die kant en klare Nutrilon, giet je die dan over in de fles, of draai je er een speen op of wat? Lijkt me superhandig voor onderweg!

Hier weer een dag zonder enig ritme. En ik wil heus wel baby's behoeftes volgen, maar het zou fijn zijn als ik eens iets kon plannen en dan niet hoef te schrikken van een kind dat opeens wil eten of spontaan in slaap valt net als ik de deur uit wil.
Overgieten, kan gewoon zo zonder opwarmen.

En is inderdaad echt superhandig :Y
pi_165450483
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:27 schreef Chanty het volgende:

En nu ga ik bijlezen.
Dentalspeen? En evt fopspeen (meer) gebruiken?

Ook interessant misschien

http://www.ad.nl/dossier-(...)-fles-niet~a5602874/
pi_165450594
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Overgieten, kan gewoon zo zonder opwarmen.

En is inderdaad echt superhandig :Y
Thanks, heb besteld - met jouw kortingscode :)
  dinsdag 20 september 2016 @ 17:09:14 #146
52229 Chanty
pi_165453648
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 14:28 schreef Sull het volgende:

[..]

Dentalspeen? En evt fopspeen (meer) gebruiken?

Ook interessant misschien

http://www.ad.nl/dossier-(...)-fles-niet~a5602874/
Nuk hebben we de dentalspeen van. En fopspeen wil ze vrijwel nooit. Proberen we haar al drie maanden te geven :') ze tuft hem meestal uit.

Ga dat stuk zo lezen :)

Edit: We zijn vanaf vijf a zes weken met de fles begonnen en tot twee weken terug was dat geen probleem dus wat er in dat artikel staat lijkt me niet van toepassing.

[ Bericht 3% gewijzigd door Chanty op 20-09-2016 18:11:44 ]
pi_165454188
Chanty, weet niet of je graag een fopspeen zou willen, maar hier was de truc om over te stappen op een andere speen. Meneer bliefde geen difrax, maar de bibi ineens wel. En ik vind het met inslapen wel handig.
Dr Browns hier ook. Was een verademing na de avent (ging veel te snel).
  dinsdag 20 september 2016 @ 18:11:13 #148
52229 Chanty
pi_165454867
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:34 schreef LeSage het volgende:
Chanty, weet niet of je graag een fopspeen zou willen, maar hier was de truc om over te stappen op een andere speen. Meneer bliefde geen difrax, maar de bibi ineens wel. En ik vind het met inslapen wel handig.
Dr Browns hier ook. Was een verademing na de avent (ging veel te snel).
Dat zou ik wel prefereren boven duimen wat ze volgens mij gaat doen zodra ze haar duim heeft gevonden. Maar bibi en difrax wil ze beide niet.

Net dr Brown gehaald. Dus morgen testen op hoop van Zege
  dinsdag 20 september 2016 @ 18:23:25 #149
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165455133
Wij kunnen inmiddels een flessen- en spenenwinkel beginnen. Dus als iemand iets nodig heeft, informeer gerust. Behalve dan Dr. Brown's, die gebruiken we zelf :s)

Vanavond ga ik wandelen naar de hardloopclub (op 1 km) om vriend op te halen. En natuurlijk socializen :)
pi_165455321
:W
  dinsdag 20 september 2016 @ 18:54:11 #151
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_165455702
hullo uniilihpuhilpi :W
  dinsdag 20 september 2016 @ 19:02:13 #152
220609 Nouk84
pi_165455844
Welkom Uni! Gefeliciteerd!
pi_165455850
En welkom hier Uni!
pi_165457332
Uni welkom :s)
we hebben een datumtweeling :D
pi_165457527
Welkom aan alle mama's met verse baby's!

Inmiddels heb ik de overstap gemaakt naar de dreumessen. Ik wil jullie bedanken voor het meelezen, adviseren, jompelen, steunen, duimen en zoveel meer gedurende het afgelopen jaar. Tot bij de dreumessen!
  dinsdag 20 september 2016 @ 20:25:08 #156
52229 Chanty
pi_165457922
Uni welkom *O*

Malteser tot over een poosje!

Murphy's law hier vandaag. Ging naar een oud-collega in den haag. Voor vertrek wilde ik Amélie nog aan de borst leggen maar die was Compleet over de flos :?
Kon haar niet kalmeren dus geen borst en met krijsende baby de auto in richting treinstation. Stap ik daar uit, rijdt de trein niet :(
Dus ik snel mijn opties afgewogen (met auto was niet handig ivm files op de terugweg, tram vanuit huis pakken zou ervoor zorgen dat ik te laat kom) en naar een tramhalte halverwege het traject gereden (want dan zou ik wel op tijd komen nog). Maar omdat ik haast had een omdat het best verwarrend is daar, pakte ik de verkeerde tram :')

Daar kwam ik pas na twee haltes achter en inmiddels had ik Amélie al uit de doek gehaald en aan de borst gelegd. Dus doek over mijn schouder, kind over de schouder, tas gepakt en de tram uit en snel weer de tram de andere kant op gepakt, overgestapt op de juiste tram en uiteindelijk kwam ik 20 minuten later dan gepland aan :')

Ik compleet gestressd en nat gezweet maar Amélie was weer zen en heeft heerlijk aan de borst gedronken in de tram :)
pi_165458194
Jagar gefeliciteerd met T O+!

Ohh malteser is twix ook al jarig geweest? :o nee wat gaat dat snel! Ik hoop dat alles goed met jullie is, ik spiek intussen wel een beetje mee bij de dreumesen om te zien hoe het jullie vergaat :).

Welkom uni, gefeliciteerd!

Chanty wat een gedoe! Was je afspraak uiteindelijk nog wel leuk? :p
pi_165458462
Jagar gefeliciteerd met T! Wat een mooie collage : )! Leuk die ballonnen (schrijf je dit zo? Ik begon te twijfelen) & slingers. Doet me ook denken aan toen ik nog klein was en zo zenuwachtig omdat ik bijna jarig was. Nu geen last meer van, zondag 30 geworden :|...

& Malteser en Twix ook naar het dreumestopic. Ik hoop ook dat alles goed met jullie is. Wanneer is Twix jarig?

Hier bevalt de dr browns fles ook heel goed!

LeSage jullie huis verkocht! Wat sn en fijn! Ook spannend een nieuw huis gaan zoeken : )!

Welkom Twinkle en Uni!! :)

Oh Chanty dat klinkt als een enerverend dagje!
pi_165459069
:W uni

Chanty hopelijk werkt de dr Brown fles. Lijkt me lastig als je kindje ineens besluit om de fles te weigeren. Hier werkt naast de dr Brown fles de fopspeen van dr Brown ook goed trouwens. Floept alleen snel uit de mond als hij niet meer zuigt maar hij pakt hem super goed.
En wat een dag :o ik had denk ik voor die file gekozen :D
Hopelijk was je afspraak leuk.

Mijn baby slaapt al 2 avonden vanaf 20 uur *O* en zonder huilen! Ben zo blij dat die periode voorbij is. Vandaag lekker een uur in de speeltuin gezeten met peuter terwijl baby sliep in de wagen en ik bij kletste met allemaal mama's uit de buurt O+
pi_165459201
Twink wat klinkt dat allemaal fijn O+ lekker genieten van je gezinnetje.
  dinsdag 20 september 2016 @ 21:45:21 #161
52229 Chanty
pi_165460261
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:06 schreef ikke_84 het volgende:
:W uni

Chanty hopelijk werkt de dr Brown fles. Lijkt me lastig als je kindje ineens besluit om de fles te weigeren. Hier werkt naast de dr Brown fles de fopspeen van dr Brown ook goed trouwens. Floept alleen snel uit de mond als hij niet meer zuigt maar hij pakt hem super goed.
En wat een dag :o ik had denk ik voor die file gekozen :D
Hopelijk was je afspraak leuk.

Mijn baby slaapt al 2 avonden vanaf 20 uur *O* en zonder huilen! Ben zo blij dat die periode voorbij is. Vandaag lekker een uur in de speeltuin gezeten met peuter terwijl baby sliep in de wagen en ik bij kletste met allemaal mama's uit de buurt O+
Goed om te weten van de fopspeen. Maar eens proberen dan. En file had betekend dat ik te laat op t kdv 's zou zijn dus dat was echt geen opties ;)

Maar het was gezellig en altijd goed om de banden warm te houden :)
pi_165460473
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:08 schreef Malteser het volgende:

Inmiddels heb ik de overstap gemaakt naar de dreumessen. Ik wil jullie bedanken voor het meelezen, adviseren, jompelen, steunen, duimen en zoveel meer gedurende het afgelopen jaar. Tot bij de dreumessen!
Gefeliciteerd nog met Twix! Tot over een paar maandjes bij de dreumessen!
pi_165460519
Hoi Uni! Gefeliciteerd en gezellig dat je hier mee komt schijven!
pi_165464972
Halleu!
Het is nacht 3 na de bevalling en ik kolf 80ml en krijg het niet allemaal in de baby.
Groetjes.
  woensdag 21 september 2016 @ 02:21:47 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165464986
Groetjes terug ;)

(En welkom nog!)

Hier slapeloze avond/nacht voor mij, baby ligt al urenlang heerlijk te tukken :')
pi_165464990
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:45 schreef Chanty het volgende:

[..]

Goed om te weten van de fopspeen. Maar eens proberen dan.
Dr Brown heeft 2 soorten spenen: zo'n dental-vorm en eentje in de vorm van hun flessenspenen. Ik heb van beide versies hier ongebruikte exemplaren liggen omdat baby toch liever Difrax wilde uiteindelijk, maar toen had ik deze al gekocht. Als je ze wilt proberen kan ik ze wel opsturen?
pi_165464995
Oh en baby sliep hier heel lang en daar werd ik zenuwachtig van en toen ging ik kijken en toen werd hij wakker :')

Hoi Uni! Nog gefeliciteerd :)
  woensdag 21 september 2016 @ 03:36:02 #168
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165465031
SuperkolfUni :)

Actieve nachtploeg hier. Hier een garnaaltje over de schouder voor een boer.

Net midden in de nacht mot met mijn vriend en een krijsend hongerig kind en gestresste kat die ervan moest kotsen :') Goed. De fles zit er in ieder geval weer goed in.
pi_165465033
Gefeliciteerd Uni! Zo te lezen is de borstvoeding goed op gang :9~

Ikke, doe mij ook een baby die slaapt vanaf 20! Ik weet niet of het toeval is, of dat het gewoon zo is, maar als ik zo de verhalen hoor van moeders in de buurt enzo lijkt het wel alsof fv kindjes sneller doorslapen.

Wat een reisavontuur Chanty :o

Verder weet ik niet meer wat ik allemaal gelezen heb :+

Ik heb opeens weer harde pijnlijke plekken in mijn borst -O- Ondanks regelmatig aanleggen of kolven, masseren, warmte etc, blijft het terugkomen -O-
pi_165465089
Mooi overzichtje Jagar! Gefeliciteerd met je dreumes!

Hoi uni! Gefeliciteerd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165465112
Wow Uni, dat is niet mis! Fijn zeg :)

Dat is balen Miezziej! : ( Hopelijk geen ontsteking?

Amsel herkenbaar van het willen checken als ze zo lang slapen.. haha :) Ben je dat niet gewend van hem?

& Sara wat zielig dat hij zich niet lekker voelt... Heel begrijpelijk dat het soms moeilijk is om geduld te blijven hebben als ze dan heel lastig in slaap vallen en zoveel onrust in zich hebben. Dan is even weglopen wel het beste. Was je vriend/man niet thuis om even af te wisselen? Hopelijk voelt hij zich snel weer wat beter!
pi_165465145
Maar ik houd dus over :'( ik wil zo graag dat baby live drinkt alleen aanhappen aan tepel lukt niet zo goed. Nouja toen de lk erbij hielp wel...
Vingervoeden met spuitje+slangetje lijkt te werken. Kan vriendlief ook O+. Maar live aanhappen en aangehapt blijven zou fijn zijn.
Ik heb dus over en had een voorraad die al te lang buiten koelkast stond maar zelf in m'n ontbijt opgegeten net :') :'(. Dat voelde wel vaag.

Of moet dit nou in het bv-topic? :D Ik snap de grens niet zo goed.
pi_165465267
Van mij mag het hier, maar wie ben ik he :+
Wat je over hebt kan je toch in de koelkast doen of invriezen? Ik heb ondertussen ook een leuke voorraad in de vriezer :P

Echt aan de borst drinken lukt hier ook niet, alleen met een tepelhoedje. Af en toe probeer ik wel zonder maar dat werkt nog niet zo :') Mijn vk, die tevens lactatiekundige is, had aangeboden om mee te kijken en te helpen, maar toen begon dat harde plekken gezeur en dat vind ik nu even belangrijker. Denk niet dat het al een ontsteking is, maar moet het wel in de gaten houden.

Ik besef me trouwens dat ik gister de vitamines ben vergeten te geven aan M :@
  woensdag 21 september 2016 @ 07:28:09 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165465279
Joh, ik ben het wel meer dan eens vergeten te geven, no big deal :P
Daar hebben ze echt wel rekening mee gehouden qua dosering enzo.

Kom je na afgelopen weken wel alweer beetje meer tot jezelf Miezziej?
pi_165465330
Jeetje Uni, 80 ml :o Dat heb je snel voor elkaar! Ik hoop dat je kleintje binnenkort lekker bij je gaat drinken (zodat je geen borstvoedingscornflakes meer hoeft te eten ;) Wel gezond!) Gefeliciteerd met je kleintje O+

Vandaag is mini 41w5d oud en is ze net zo lang uit de buik, als dat ze in de buik heeft gezeten. Voor mij/ons een hele speciale dag. Het gaat zo ongelofelijk snel allemaal :'( Ik kan nauwelijks geloven dat ze nu al zoveel kan en doet. Vind 't echt een ongekende prestatie, in achttien maanden van eitje en zaadje naar eigenwijs rond de tafel stappend, haar eigen naam wauwelend. We hebben gisteren de jaarring voor haar opgezet en die is zo mooi geworden O+ Nu is 't aftellen naar haar verjaardag. Nog 10 weken :o Nog even 'n foto van m'n kleine grote:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165465361
Jawel, ben nog steeds niet zo goed met het slaaptekort dus ik hoop dat dat snel went of dat ze 's nachts langer ertussen gaat laten. Anders weet ik niet hoe ik moet gaan werken straks :') Over 5,5 week alweer :'(

Overdag doe ik haar gewoon vaker in de draagzak zodat ik wat meer bewegingsvrijheid heb. Niet tegen mijn schoonmoeder vertellen, die denkt dat M er o benen van krijgt... :+

Wat een leuke foto Bloesem O+
  woensdag 21 september 2016 @ 07:52:33 #177
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165465411
Tuurlijk kan dat hier, toch?
Vervelend dat het niet echt 'live' wil lukken bij jullie. Zou toch een stukje efficiënter zijn ;)
Miezziej, die harde plekken zijn niet echt fijn. Wat zegt je huisarts/vk ervan?

Gisteravond ben ik lekker met kleine Max naar de hardloopclub gewandeld om mijn vriend op te halen. Daar was het bere-gezellig O+ Lekker ons beertje showen, die voorbeeldig sliep of wakker om zich heen keek. Daarna weer terugwandelen met z'n drietjes.

Ik kan een heel epistel tikken, maar kort gezegd was ik vannacht dus "niet op mijn best", zoals mijn vriend dat zegt :') (daarom doet hij vaak die ene nachtvoeding: hij wordt wakker, is meteen alert en slaapt snel weer in). Ik was ook echt helemaal naar zijn grootjes na het wandelen. Afijn, het is weer goedgekomen. Max ligt na een ochtendfles al op zijn paasbest klaar voor de meiden van Mom in Balance die langskomen en ik zit aan mijn ontbijtje :Y)
  woensdag 21 september 2016 @ 07:54:23 #178
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165465429
Bloesem, lekker wijffie!
pi_165465462
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:08 schreef Malteser het volgende:

O+ tot snel!

Nog gefeliciteerd Jagar!

Sara beterschap met T. Hier hadden we exact hetzelfde. Dus wellicht buien ziek ook een fase? Fijne combinatie.

Bloesem O+ wat een mijlpaal hé.

Ik zag een hele hoop namen die ik nog niet ken :o welkom nieuwe mama's en iets minder verse mama's die zijn gekomen tijdens mijn periode van afwezigheid. Baby's O+
  woensdag 21 september 2016 @ 08:13:39 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_165465555
Die Bloesem baby O+
pi_165465856
Miezziej, de harde plekken kunnen ook komen omdat je voed met tepelhoed he, wist je dat? Misschien toch verstandig een LK mee te laten kijken waarom het live drinken niet goed lukt?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_165465870
Sarah wat shit zeg, je arme kleintje, heel veel beterschap. Heel begrijpelijk hoor, het is ook mega frustrerend als zo'n kleintje zich niet goed voelt en je kan niks doen ;(.

bloesem O+ het ís ook knap, jouw N kan al zoveel :o.

Hee Cassandra :W hoe gaat ie? Lang niet gezien hier.

Wat is dat met mijn baby en haar obsessie voor de tv afstandsbediening :'). Dat ding blijft reuze interessant en absoluut favoriet boven elk ander speeltje. En ze wil natuurlijk alleen de echte afstandsbediening, niet de speelgoedvariant die ik voor d'r gekocht heb :Y).
pi_165466277
Uni, welkom! En wauw, wat een kolfopbrengst _O_ . Dat had ik nog niet eens toen mijn gezonde babies er goed op groeiden. Hopelijk lukt het aanhappen en aangehapt blijven snel. :*

Bloesem, wat een heerlijke baby. Zo'n kaal koppie houdt ze toch net wat langer klein hoor, vind ik. O+

C heeft gisteren de oppasavond perfect doorstaan. Ze heeft even gehuild (wisten mijn groten me vanochtend meteen te vertellen, maar had de oppas gelukkig ook al zelf verteld ;) ) en is zonder kik gaan slapen toen het bedtijd was. O+

Ze slaapt nu en dan breng ik haar daarna weg naar het kdv, drie uurtjes wennen.
Ik begin pas 20 okotober weer met werken, maar laat de woe-ochtend al vanaf 1 okt ingaan. Ze is dan 3 mnd en kan dan heel rustig aan wennen (ipv meteen twee dagen en twee ochtenden) en ik heb voor het einde van mijn verlof nog even wat tijd voor mezelf. :+
  woensdag 21 september 2016 @ 09:42:46 #184
52229 Chanty
pi_165466361
quote:
1s.gif Op woensdag 21 september 2016 02:27 schreef Amsel het volgende:

[..]

Dr Brown heeft 2 soorten spenen: zo'n dental-vorm en eentje in de vorm van hun flessenspenen. Ik heb van beide versies hier ongebruikte exemplaren liggen omdat baby toch liever Difrax wilde uiteindelijk, maar toen had ik deze al gekocht. Als je ze wilt proberen kan ik ze wel opsturen?
Oh graag! Ik dm je zo ff
pi_165466674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 07:38 schreef Bloesem. het volgende:
Jeetje Uni, 80 ml :o Dat heb je snel voor elkaar! Ik hoop dat je kleintje binnenkort lekker bij je gaat drinken (zodat je geen borstvoedingscornflakes meer hoeft te eten ;) Wel gezond!) Gefeliciteerd met je kleintje O+
Correctie: 150ml
... :{
Iemand nog melk nodig? Hoe werkt doneren?
  woensdag 21 september 2016 @ 10:09:22 #186
327807 Mariposas
יה&#14
pi_165466730
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:05 schreef Unihipili het volgende:

[..]

http://moedermelknetwerk.nl/donormelk

Maar zou je het niet liever invriezen om een voorraad achter de hand te hebben?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_165466782
quote:
11s.gif Op woensdag 21 september 2016 10:05 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Invriezen in porties van 30-50-80-100 ml (ik weet niet zo goed wat ukjes uit de fles drinken :') ) voor later? Als het goed is stabiliseert je productie op de duur wel en een voorraad is sws fijn om te hebben. ^O^ Of je blijft voor altijd een kolfkanon, maar dat zie je dan wel. :+
pi_165467686
Cassandra, welkom terug!
Sara, wat sneu dat T. zo ziek is.. Hier ook een zieke krijsende T. Gisterenavond. Gelukkig viel hij na een paracetamol en wat extra knuffeltijd met zijn papa toch in slaap.

Maar T. Is heul geen baby meer.. Hij stak wel zijn babyzusje aan, die ligt nu ook als een pro te snotteren.
Wat doe je daar ook alweer aan bij die hele kleintjes?

Oh, en we gaan vrijdag op vakantie.. fantastische timing..
  woensdag 21 september 2016 @ 11:16:14 #189
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_165467801
Spoelen met een monodose zoutoplossing! vriendelijker voor de neus dan een spray en je kan echt doorspoelen. eventueel ook de neus uitzuigen :9
pi_165467900
quote:
17s.gif Op woensdag 21 september 2016 11:16 schreef Budabuddumbam het volgende:
Spoelen met een monodose zoutoplossing! vriendelijker voor de neus dan een spray en je kan echt doorspoelen. eventueel ook de neus uitzuigen :9
Ohja, de snotzuiger.. die was ik gisterenavond al aan 't zoeken voor dreumes.. die heeft hij vakkundig verstopt denk ik!

Voor nu t bedje schuin en n ui eronder en dan maar eens kijken wat het doet..
pi_165468179
Wow uni wat een opbrengst! _O_

O jongens had ik al gezegd hoe fijn het is om weer op je buik te kunnen slapen als buikslaper zijnde? O+

Ondanks drie nachtvoedingen was ik iedere keer zo vertrokken naar dromenland >:)

O en we houden het bezoek niet voor niets op afstand en ik weet nu ook weer gelijk waarom :')
bij hoge uitzondering is heel directe familie natuurlijk wel van harte welkom. Nu hadden we om 11 uur afgesproken met de broer van mijn man. Dan konden we daarna mooi lunchen, kindjes op bed, wij effe rusten. Maar ze zijn er dus nog niet dus mijn hele planning loopt gingantisch in de soep :{

En ik val van de ene verbazing in dr andere. Met ruim 38 weken zwanger toch nog ergens op sollicitatiegesprek geweest en aangenomen. Contract zouden we na de bevalling wel een keer tekenen maar wel al de bevestiging dat ik hun nieuwe collega ga worden. Komt er net echt een mega doos binnen hier van het bedrijf waar ik gisteren de geboortekaartjes heb besteld. Mijn man kijkt me aan van wtf heb jij in godsnaam besteld dat daar zo'n mega doos omheen moet. Komt er gewoon een mega bloemstuk uit die doos met dito kaartje van mijn nieuwe werkgever! Nou ... ik ben echt sprakeloos van dit mooie en attente gebaar :o
pi_165468305
Wat lief van de wg!

En dat bezoek wat niet op tijd komt...grom. Ging hier gewoon van hun tijd af :') sorry, nu moeten we echt... (Voeden, etc) zowel broer als schoonzus zijn daardoor de eerste keer maar heel even geweest. Ja sorry kan er niks aan doen dat jullie bloemencorso interessanter vinden dan op tijd komen.
pi_165469922
Beterschap GGirl en alvast een fijne vakantie! Hopelijk zijn de kindjes vrijdag weer fit :).

Twink wat tof dat je in je verlof een baan hebt gescoord _O_. En hele toffe nieuwe werkgever zo te horen ^O^.

Ik had E vanochtend in bad gezet, meestal laat ik haar op d'r buik een beetje spartelen in een laagje water. Kijkt ze me ineens aan, zie ik dat snoetje vertrekken op standje 'poepen', ik denk uh-oh.. Badje was snel klaar :') :P. Echt voor het eerst dat ze in bad gepoept heeft, is toch bijna 10 maanden goed gegaan. Toch best een goede score toch :7. Achja hebben we dat ook weer meegemaakt ;).
  woensdag 21 september 2016 @ 13:47:34 #194
52229 Chanty
pi_165470295
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 03:38 schreef Miezziej het volgende:
Gefeliciteerd Uni! Zo te lezen is de borstvoeding goed op gang :9~

Ikke, doe mij ook een baby die slaapt vanaf 20! Ik weet niet of het toeval is, of dat het gewoon zo is, maar als ik zo de verhalen hoor van moeders in de buurt enzo lijkt het wel alsof fv kindjes sneller doorslapen.

Wat een reisavontuur Chanty :o

Verder weet ik niet meer wat ik allemaal gelezen heb :+

Ik heb opeens weer harde pijnlijke plekken in mijn borst -O- Ondanks regelmatig aanleggen of kolven, masseren, warmte etc, blijft het terugkomen -O-
Borstvoeding is lichtverteerbaarder dan kunstvoeding. Maar daardoor hebben borstvoedingskindjes vaker weer een nieuwe dosis nodig terwijl kinderen die kunstvoeding krijgen langer erop slapen. Maar het is geen geschreven wet of zo. Er zijn ook borstvoedingskinderen die gewoon de hele nacht doortukken en kunstvoeding geven is geen garantie op een doorslaapkind. In mijn omgeving zie ik echter ook dat alle mama's die kunstvoeding geven een kind hebben dat na een paar maanden klokje rond slaapt :')

Bloesem wat een mooie vrolijke dame O+

Beterschap Ggirl, ze weten het altijd te timen!

Twink wat een mooi gebaar. Hier las ik op de mail dat er een kaartje gestuurd zou worden namens de afdeling maar dat kaartje heb ik nooit gehad :') Wel voor ik met verlof ging een mand gehad met wat dingetjes (veel prul maar ok, gaat om het gebaar).
pi_165470579
Kolfkanon uni :D mooie term. Fijn dat je zo'n goede opbrengst hebt uni! En misschien voor het aanhappen toch nog een keer een LK laten meekijken? Mijn kraam had ook al heel goede tips voor aanhappen en fijne houdingen, maar dat verschilt per kraamhulp natuurlijk.

Twinkle wat fijn dat je goed slaapt! En wat lief van je werkgever :o ! Hier een kaart, ook leuk ;) . Beterschap voor Ggirl's meisje :* . Hier hielp die monodose inderdaad beter, en lekker samen douchen - dan stoomt het ook open.

Al die nieuwe minibaby's hier O+ leuk zeg!

Mijn Tas lijkt alweer zo'n reus dan vergeleken daarbij. Ik merk dat het sinds hij een half jaar is ineens allemaal een stuk makkelijker is geworden. Hij rolt twee kanten op, begint te oefenen met tijgeren, eet als een bootwerker (hij eet meer dan z'n peuterzus :') ) en sliep vannacht voor het eerst klokje rond. Ik ben zo verliefd op hem soms, hij is echt al-tijd vrolijk en gewoon een heel gezellig, guitig kind.

Met 'n ploatje d'rbie:

SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2016 14:01:15 ]
  woensdag 21 september 2016 @ 14:02:02 #196
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_165470605
Ff snel.. Een rompertje voor een baby van 3,5 maand... maat 74/80??
Zo stom dat ik dat niet meer weet...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_165470636
quote:
5s.gif Op woensdag 21 september 2016 14:02 schreef E.T. het volgende:
Ff snel.. Een rompertje voor een baby van 3,5 maand... maat 74/80??
Zo stom dat ik dat niet meer weet...
Eerder 62/68 denk ik. Maar als je 74/80 geeft zit je altijd goed want op de groei kopen is ook fijn ;) .
  woensdag 21 september 2016 @ 14:21:30 #198
52229 Chanty
pi_165470921
Rechtsboven doet hij me echt aan annie denken O+
pi_165471295
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2016 14:03 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Eerder 62/68 denk ik.
Dat draagt mijn tweemaander nu :o

Zo groot is hij niet eens, zit op het +1 lijntje, maar zus was -1 dus in mijn ogen is hij een reus.

Wat heeft Tas een guitig hoofd O+ En inderdaad duidelijk een broer van zijn zus!
pi_165471376
Chanty, als je wilt heb ik ook nog breastflowflessen. Dat waren de enige die werkten bij M.

Als je er een wilt proberen kan ik hem wel opsturen. Stuur dan even een pm/DM.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')