Dat blijft dan doorgaan natuurlijk. Is dat dan één keertje 's nachts? #kolfnoobquote:Op zaterdag 17 september 2016 05:55 schreef Dot. het volgende:
Baby uit logeren is moeder kolvenZelfs al zou ze dus doorslapen, een hele nacht red ik toch niet met stuwing.
Nog lekker geslapen Quoi?
Warm je het dan ook weer opnieuw op?quote:Op zaterdag 17 september 2016 08:58 schreef Arja het volgende:
Hoezo gooi je veel weg q? In de koelkast blijft het een poos goed
Ja, gelukkig dus maar 1 keer iddquote:Op zaterdag 17 september 2016 06:30 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat blijft dan doorgaan natuurlijk. Is dat dan één keertje 's nachts? #kolfnoob
Eigenlijk wel. Van 1 tot 5:30. Vriend deed er nog eentje tussendoor.
Hem zelf laten komen betekent ook genoegen nemen met een klein flesje (40), besef ik me. Meneertje heeft 'm zo voorbeeldig gedronken met dito boer. Als 'ie weer honger heeft zien we 'm wel weer
Je gooit alleen zoveel van dat spul weg eigenlijk
edit: En inderdaad, daar istie weer binnen twee uurtjes. We beginnen elkaar te snappen
Ja ik zet het even in een glas warm waterquote:Op zaterdag 17 september 2016 09:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Warm je het dan ook weer opnieuw op?
Koude fv? Je weet dat je na een uur moet weggooien?quote:Op zondag 18 september 2016 00:05 schreef Quoi het volgende:
Miezziej wat fijn dat het ging! Mijlpaaltje![]()
Vieve, dat is dus een bekend probleem? Hier ook 's nachts geen plannen om in eigen wiegje te slapen. Overdags wel. Nu straks eens kijken. 's Nachts zijn de darmpjes wat actiever heb ik het idee. As we speak gaat er een koud flesje in (want over van 22u). Kan ook dus
Voor wie dat geldt: hopelijk een geslaagde nacht
No worries. Koelkastquote:Op zondag 18 september 2016 06:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koude fv? Je weet dat je na een uur moet weggooien?
Overigens dat eigen bedje S nachts: baby's zitten 9 maanden warm en geborgen in een buik. Zo gek is het niet dat ze niet bij mama weg willen zijn.
Dat is waar en begrijp ik ook, maar soms is het handig als ze wat langer alleen kan zijn dan een kwartiertjequote:Op zondag 18 september 2016 06:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Koude fv? Je weet dat je na een uur moet weggooien?
Overigens dat eigen bedje S nachts: baby's zitten 9 maanden warm en geborgen in een buik. Zo gek is het niet dat ze niet bij mama weg willen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En geen schande hoor, dat je wil dat je dochter op d'r eigen kamer leert slapen. Maar ook dat heeft tijd en geduld nodig. Ze moet dat echt leren.. Hier heeft het mij wat nachtrust terug gegeven en dat is ook wat waard..How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Dat vind ik ook zo cute!quote:Op zondag 18 september 2016 07:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
No worries. Koelkast
Nou, mijn kerel heeft heeeeeeerlijjk in zijn wieg geslapen vannacht, op wel 10 cm afstand van zijn moeder.
Niks mooiers om hem nu langzaam wakker te zien worden. Dat uitrekken!
Heerlijk geluid hé. En wat heb je dat mooi gefilmd! F kan ook echt schateren als zus en/of ik zelf hardop lachen.quote:Op zondag 18 september 2016 17:31 schreef Chanty het volgende:
Mijn baby lachte net voor het eerst hardop
Nou ja, hij had nog niet door dat een giraffe een giraffe was, zeg maar. Maar wel dat dat spannend was. Net zoals de hijskraan, en elk ander kindje...quote:Op zondag 18 september 2016 17:51 schreef Nouk84 het volgende:
Chanty![]()
Jagar; wat heerlijk lijkt me dat. Die herkenning. Ik vroeg me toevallig vandaag af wanneer dat een beetje zou komen. Nog 2 dagen baby![]()
Hoe gaan de nachten nu?
Dat laatstequote:Op zondag 18 september 2016 20:53 schreef Amsel het volgende:
Chanty, gek genoeg heeft mijn eerste alle mijlpalen telkens voor thuis bewaard en niet op de crèche gedaan. Of ze zijn zo lief geweest om het me niet te vertellen zodat ik dacht dat thuis de eerste keer was
quote:Op zondag 18 september 2016 21:01 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat laatste. Heeft een van de leidsters mij ook eens verteld dat ze dat idd niet doen totdat ze het vaker hebben gezien of van de ouders hebben gehoord ofzo
Leuk, zo'n lodge!quote:Op zondag 18 september 2016 18:16 schreef Sull het volgende:
[..]
Heerlijk geluid hé. En wat heb je dat mooi gefilmd! F kan ook echt schateren als zus en/of ik zelf hardop lachen.![]()
Quoi, als de plas en poepluiers goed zijn, zal het wel goed zijn toch? Hoe is zijn gewicht nu t.o.v. het geboortegewicht dan?
We zijn vanochtend met F en zus gaan zwemmen, ze genoot er erg van. Volgend weekend gaan we glamping op de Beerze bulten in een lodge (ingerichte safaritent), ook veel zwemmen en spelen (voor met name zus natuurlijk)Zin in!
Kan zo maar gebeuren hoor,quote:Op maandag 19 september 2016 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Vroeger wist ik/snapte ik dat natuurlijk niet, maar grappig om te zien dat ze van tenminste 3 mnd oude baby bevalt
quote:Op maandag 19 september 2016 08:03 schreef ikke_84 het volgende:
Quoi wat balen dat het gewicht niet omhoog gaat ondanks dat het zo goed gaat. Hebben ze het start gewicht wel goed gewogen?
Goehoed! Scheelt toch weer hè?quote:Op maandag 19 september 2016 08:31 schreef Nazil het volgende:
Twinkle was een snelle bevalling en fijn dat ze zich op temperatuur kan houden, geniet er van!
Wij hadden een hele goede nacht met L. In zijn eigen ledikant!
Ja vreselijk is dat, dat kan echt nog veel beter geregeld worden helaas.quote:Op maandag 19 september 2016 10:44 schreef Adrian4 het volgende:
Welkom Twinkle!
Quoi, wat vervelend allemaal. Succes!
Ik ben voor de verwerking van de bevalling (waar ik nu pas mee bezig ben, 11 maanden later) mijn medisch dossier aan het opvragen in het ziekenhuis. Pffff wat een bureaucratie zeg. Ik ben al een week bezig en ik heb vandaag al iemand aan de telefoon gehad die het voor mij in orde gaat brengen met de opmerking dat het een tijdje gaat duren omdat ze het druk hebben.
Time flies, maar wel met een heel leuk kereltje erbij nuquote:Op maandag 19 september 2016 10:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb alvast mijn 1 jaar overzicht van T gemaakt...Ik geloof dat ik er mentaal nog niet helemaal aan toe ben dat mijn baby bijna geen baby meer is. Gek, hoe sentimenteel ik eronder ben, dat had ik niet verwacht.
Vandaag 1 jaar geleden was het zaterdag, en had ik zo nu en dan een wee. We zijn maar een rondje gaan wandelen door het park, toen. Hebben nog dik 2 uur gewandeld denk ik...
Dat is meestal inderdaad een regel op het kdv, bij ons rolden sommige kleintjes al een paar keer om en dan 3 dagen later kregen we van de ouders te horen dat ze zich voor het eerst echt had omgeroldquote:Op zondag 18 september 2016 20:53 schreef Amsel het volgende:
Chanty, gek genoeg heeft mijn eerste alle mijlpalen telkens voor thuis bewaard en niet op de crèche gedaan. Of ze zijn zo lief geweest om het me niet te vertellen zodat ik dacht dat thuis de eerste keer was
Die instructies op het pak zijn echt debiel Arja, ik zou gewoon je baby volgen in behoefte.quote:Op maandag 19 september 2016 13:04 schreef Arja het volgende:
Vraagje over fv: achter op het pak nutrilon staat dat kinderen van meer dan 6 kilo 4 flesjes per 24 uur zouden moeten krijgen en kinderen tussen 5-6 kilo 5 flesjes.
Emmy is nu ruim 6 kilo en drinkt ook niet altijd meer een heel flesje leeg. Dus ik wil meer tijd tussen de voedingen laten zitten en een flesje schrappen.
Maar is het niet onlogisch dat zwaardere kinderen minder drinken?
Ja maar ik merk dus al dat ze lang niet meer iedere fles leegdrinkt, terwijl ze hem voorheen gulzig leegdronk en de fles er bijna bij op at. Maar sommige flessen gaan wel weer snel leeg dus zit te denken wat nu wijsheid isquote:Op maandag 19 september 2016 13:15 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Die instructies op het pak zijn echt debiel Arja, ik zou gewoon je baby volgen in behoefte.Ze is nog klein toch? Ik zou haar gewoon laten aangeven wanneer ze wil drinken, ze schrapt die fles zelf wel als ze hem niet hoeft.
Als je er eentje minder wil, kun je anders kiezen voor vollere flessen?quote:Op maandag 19 september 2016 13:34 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja maar ik merk dus al dat ze lang niet meer iedere fles leegdrinkt, terwijl ze hem voorheen gulzig leegdronk en de fles er bijna bij op at. Maar sommige flessen gaan wel weer snel leeg dus zit te denken wat nu wijsheid is
Q goed nieuws!
Dat geeft toch niet? Voed je op schema of op verzoek? Sommige babies gaan nooit de echt grote flessen drinken, dat kun je niet afdwingen. Als je op schema voed zou ik proberen het schema los te laten, kijken of er meer tijd tussen komt als ze blijkbaar nog geen riezenhunger heeft als je normaal al een fles aanbiedt. Ophogen pas doen als ze onrustig blijft na de fles lijkt me?quote:Op maandag 19 september 2016 13:34 schreef Arja het volgende:
[..]
Ja maar ik merk dus al dat ze lang niet meer iedere fles leegdrinkt, terwijl ze hem voorheen gulzig leegdronk en de fles er bijna bij op at. Maar sommige flessen gaan wel weer snel leeg dus zit te denken wat nu wijsheid is
Q goed nieuws!
Hoe merk je dat dan?!quote:Op maandag 19 september 2016 15:49 schreef Chanty het volgende:
Wat een goed nieuws Quoi! En knippen is de eerste keer zo spannend! Mij werd wel aangeraden de eerste zes weken te vijlen omdat de nagels nog niet gehard zijn en de kans op scheuren dan groter is.
Mijn gekke baby wil trouwens alleen maar staankan haar gewoon bij haar handjes vasthouden en dan blijft ze zo een minuut staan
Ze strekt echt de hele tijd haar benen en probeert zich omhoog te trekken, gaat gewoon huilen als we haar laten zitten. Op het cb merkten ze het ook al. En we laten haar echt niet de hele tijd staanquote:Op maandag 19 september 2016 16:43 schreef Sull het volgende:
[..]
Hoe merk je dat dan?!
Maar ik zou het je heel hard afraden, het is voor haar lichaam en ontwikkeling echt niet zo goed.
Ik heb wel gewoon gezogen... Ook al vond de kraam dat ik dat nog een paar weken moest laten. Gewoon kijken wat lukt en anders wat chanty zegt in etappes.quote:Op maandag 19 september 2016 17:08 schreef Quoi het volgende:
Sterke beenspieren, die madame van jou Chanty![]()
Wij hebben de eerste dag zonder papa met vlag en wimpel overleefd. Zelfs nog een huishoudelijk iets gedaan. En hoe zit dat met stofzuigen ed? Is dat te ambitieus (hehe) na twee weken? Ik krijg tenslotte de Jgz over de vloer morgenochtend
Haha, ik wil niet weten hoe mijn huis er dan uit zietquote:Op maandag 19 september 2016 18:04 schreef Quoi het volgende:
Ik hoopte natuurlijk dat jullie gingen zeggen: eerste jaar nog even niet.
Haha, ja idd, hoe the hell heb je dat gefliktquote:Op maandag 19 september 2016 09:17 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Kan zo maar gebeuren hoor,elke keer als ik naar F. kijk denk ik weer holymoly hoe kan ik een kind hebben gemaakt van 63cm
![]()
![]()
maar ja suf is het wel
beter dan film laatst die geen echte baby had maar een pop. Dat was echt heel stom want het viel enorm op.
Welkom Twinkle
Ik heb een zeer huishoudelijk ingestelde man. Meer dan ik zelfs. Maar dat zou niet aardig zijnquote:Op maandag 19 september 2016 18:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik wil niet weten hoe mijn huis er dan uit zietIk vind het na 2 dagen al een ravage
![]()
Dus hier idd ook dag 2 geloof ik al
60 gram
Ik snap sws niet hoe jij met 3 kinderen alles in je 1tje kan doenquote:Op maandag 19 september 2016 18:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha Quoi, over dat stofzuigen.
Je wil niet weten wat ik vanaf dag 4 allemaal alweer zelf deed, inclusief knip en scheur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |