Als hij scoort heet ik henkiequote:
Ik heb een kwartier van de wedstrijd gemist. Aids KPNquote:Op donderdag 15 september 2016 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mist de opkomst van Zlatangod
Jordy Clasie .....quote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoorders mad dat ze nooit zulke superspelers gehad hebben
Lekker voor je.quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was een achterlijke stellingquote:Op donderdag 15 september 2016 20:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik plaats een stelling.
Ik zei niet dat ik het er mee eens was.
heb jij je doekjes wel bij je corriequote:Op donderdag 15 september 2016 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mist de opkomst van Zlatangod
Wij hebben vier Belgische ploegen in de EL. Jullie hebben er drie. België staat 2 plaatsen hoger dan Nederland in de Uefa Ranking . Ja vergelijk de Nederlandse Jupiler League met de Belgische Eerste Klassequote:Op donderdag 15 september 2016 20:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Een beetje de Belgische competitie dus?
Ah ik een half uur want ik keek eerst Masterchefquote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier van de wedstrijd gemist. Aids KPN
Maar wat denk je, ja of nee?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als hij scoort heet ik henkie
Terechte aids.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een kwartier van de wedstrijd gemist. Aids KPN
Geheel in jouw lijn dus.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit was een achterlijke stelling
Jaja zat er helemaal klaar voor dat hij in zou vallen.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb jij je doekjes wel bij je corrie![]()
Ik maakte een grapje Hans, wist niet dat je boos werdquote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij hebben vier Belgische ploegen in de EL. Jullie hebben er drie. België staat 2 plaatsen hoger dan Nederland in de Uefa Ranking . Ja vergelijk de Nederlandse Jupiler League met de Belgische Eerste Klasse![]()
quote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik een half uur want ik keek eerst Masterchef
Iemand overleden ?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Huilende spelers en John vd Brom
twitter:paulpostman twitterde op donderdag 15-09-2016 om 20:22:44om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wat een nare beelden bij AZ. Duimen voor Stijn Wuytens. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:23 schreef Jojoortje het volgende:
Huilende spelers en John vd Brom
Dat clubje van jullie staat al achterquote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij hebben vier Belgische ploegen in de EL. Jullie hebben er drie. België staat 2 plaatsen hoger dan Nederland in de Uefa Ranking . Ja vergelijk de Nederlandse Jupiler League met de Belgische Eerste Klasse![]()
Ja #believequote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar wat denk je, ja of nee?
Je grapje is niet echt geslaagd.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje Hans, wist niet dat je boos werd
Is dat met die 2 dikke chefs?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik een half uur want ik keek eerst Masterchef
Oké henkiequote:
Nee de Australische versie. Zit wel 1 dikkerdje bij.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is dat met die 2 dikke chefs?
Wat was er gebeurd?quote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ziet er niet te best uit bij AZ. WuytensBuiten bewustzijn.
Goede chefs zijn altijd dik.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is dat met die 2 dikke chefs?
twitter:marioomiskovic twitterde op donderdag 15-09-2016 om 20:22:30om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alireza Jahanbaksh was er het eerste bij. Handen onder het bloed. Wuytens nu per brancard van het veld. Lag er tijdje roerloos bij. #azdun reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
twitter:PietJanNauta twitterde op donderdag 15-09-2016 om 20:22:27om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gezien. Wuytens kopt, krijgt een vuistslag van de doelman van Dundalk en is meteen knock-out. Heeft niet eens door dat hij heeft gescoord. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Feyenoorders zijn soms net kinderenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:24 schreef JeffreyH93 het volgende:
Uitfluiten omdat ie in een ver verleden bij Ajax heeft gespeeld?
Ken je klassiekersquote:Op donderdag 15 september 2016 20:22 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoorders mad dat ze nooit zulke superspelers gehad hebben
Inmiddels weer bij kennisquote:Op donderdag 15 september 2016 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:twitter:marioomiskovic twitterde op donderdag 15-09-2016 om 20:22:30om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Alireza Jahanbaksh was er het eerste bij. Handen onder het bloed. Wuytens nu per brancard van het veld. Lag er tijdje roerloos bij. #azdun reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.twitter:PietJanNauta twitterde op donderdag 15-09-2016 om 20:22:27om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Gezien. Wuytens kopt, krijgt een vuistslag van de doelman van Dundalk en is meteen knock-out. Heeft niet eens door dat hij heeft gescoord. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmm maak jij er een stelling van?quote:
Lijkt de ArenA welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop