Stand topic MCCCLquote:
Ja, dubbele puntenquote:Op donderdag 15 september 2016 20:07 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Stand topic MCCCL
Beregd 1
Grobbel 1
bartrid +1
(of is dit een dubbele punten topic, gezien het feit dat ik net 2 punten kreeg van Beregd? Doen we daar nog aan? Het is al lang geleden...)
Schijnbaar, tot de dood van een volgend bandlid.quote:
Yes, later Johnny, Joey, Marky en CJ (en nog een legio tijdelijke vervangers).quote:
#1350quote:
Stomp!quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat zijn wel echte broertjes, die van Johnson
Welk nummer van wie?quote:Your cruel device,
Your blood like ice.
One look could kill,
My pain, your thrill.
quote:I'm waking up
I feel it in my bones
Enough to make my systems blow
Welcome to the new age, to the new age
Welcome to the new age, to the new age
Whoa, oh, oh, oh, oh, whoa, oh, oh, oh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Imagine Dragons - Radioactive.quote:
Correct!quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Vreselijk, zo'n door Giel Beelen en DWDD gehypt niemendalletje.
Maar haar voornaam is Sharon.
Ik had in deze ronde nog geen punt, dus het is er maar 1.quote:Op vrijdag 16 september 2016 14:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Correct!
Ik vind de muziek trouwens best tof, maar de enige reden dat haar stem goed klinkt is door alle effecten. Tijdens haar optreden in Atak had ik oordoppen in en dan valt het effect weg, pfff, ze zingt echt niet goed.![]()
Beregd 1
Grobbel 2
bartrid 2
Ulx 2
pipster 4
n00biedoobiedoo 6
MadMaster 4
Lonaa 2
bloodymary1 1
Dubbele punten topicsssquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:48 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik had in deze ronde nog geen punt, dus het is er maar 1.
Elk 10e topic is datquote:Op vrijdag 16 september 2016 14:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh niet in de gaten! waarom is dat?
Helaas voor jou hebben ze geen titelloos albumquote:
Ik had de post erboven niet gelezen. Dacht dat je de band zocht.quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:57 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Helaas voor jou hebben ze geen titelloos album
quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:57 schreef Ulx het volgende:
Fresh Fruit for Rotting Vegetables
Frankenchrist
quote:
Dan is het inderdaad niet de zanger van the Shortsquote:Op zaterdag 17 september 2016 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn bekendste wapenfeit won een Emmy.
Gary Portnoy iddquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:30 schreef Ulx het volgende:
Dan gok ik op de zanger van "where everybody knows your name".
En dan mis ik nog Give me confidence or give me death...quote:Op vrijdag 16 september 2016 23:56 schreef dekatophetspek het volgende:
Hint:
1980 - FFFRV > Fresh fruit for rotting vegetables
1982 - PSD > Plastic surgery disasters
1985 - F > Frankenchrist
1986 - BFD > Bedtime for democracy
2001 - MOTB > ???
2004 - LATDC > Live at the Deaf Club
Is een verzamelalbumquote:Op zaterdag 17 september 2016 17:47 schreef belsen het volgende:
[..]
En dan mis ik nog Give me confidence or give me death...
Hint?quote:Op zaterdag 17 september 2016 17:45 schreef Ulx het volgende:
Een bekende zanger/acteur speelde in een comedyfilm uit 2008 een karakter met de naam Portnoy.
Hoe heet die zanger en hoe heet de film?
Mutiny on the bay ook.quote:Op zaterdag 17 september 2016 20:54 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Is een verzamelalbumDaarom stond die er niet bij
Zo moeilijk is het toch niet? De film was geweldig.quote:Op zaterdag 17 september 2016 22:42 schreef cafca het volgende:
ik weet de zanger/acteur wel, maar niet de naam van de film
The Great Dictator met Charlie Chaplin...quote:Op zaterdag 17 september 2016 23:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het toch niet? De film was geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |