Ze zeiden net dat zijn geld daar is.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je het geld daar hebt ja... Maar dat had ie niet
Harry Mens zou hier ook een goede mening over hebbenquote:
Met klein incidentje kan je wellicht politieagent nog omkopen als hij daar gevoelig voor is, maar dit is wel beetje geregeld door hele Thaise Openbaar Ministerie, dan kom je er niet onderuit. In Filipijnen was hij al doodquote:Op woensdag 14 september 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze zeiden net dat zijn geld daar is.
De koningin was goede vriendjes met de Thaise koning, waardoor af en toe wat Nederlanders terug mochten komen, maar een uitleveringsverdrag is er nietquote:Op woensdag 14 september 2016 23:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
of heeft Thailand geen uitleveringsverdrag met Nederland
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker efficiënt gebruik maken van de beschikbare ruimte.
quote:Op woensdag 14 september 2016 23:31 schreef superniger het volgende:
Peter Jan Rens had toch ook zo een Thaise hoertje?
Die heeft mensen zien sterven aan drugs, wat denk jij dat die hieraan meewerkt?quote:Op woensdag 14 september 2016 23:34 schreef superniger het volgende:
Je hoop vestigen op minister van der Steur.
Ik vraag me af of dit het hele verhaal is.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:34 schreef superniger het volgende:
Je hoop vestigen op minister van der Steur.
Dit verhaal klopt gewoon. Heb er toevallig een paar dagen geleden wat over gelezen. Johan van Laarhoven is veroordeeld omdat hij 'drugsgeld', dat legaal verdiend was in Nederland, in Thailand heeft uitgegeven.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit het hele verhaal is.
Want we horen nu natuurlijk alleen broer en advocaat.
Vroeger was het een paard, nu is het een trein.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Nieuwe wet erdoor omdat NS vertraging heeft
Henk Krol is een walgelijke man die niet op basis van feiten argumenteertquote:Op woensdag 14 september 2016 23:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de volgende keer Henk Krol uitnodigen
Stem op mij dan wordt koopkracht voor ouderen beterquote:Op woensdag 14 september 2016 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Henk Krol is een walgelijke man die niet op basis van feiten argumenteert
Dat vind ik nog niet eens zo ergquote:Op woensdag 14 september 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stem op mij dan wordt koopkracht voor ouderen beter
Stem op mij doen dan wordt zorg voor ouderen beter
Stem op mij dan chill ik hem lekker in Den Haag
Babyboomersquote:Op woensdag 14 september 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt als Wilders.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ouderen die ten tijde van WO II of daarvoor zijn geboren hebben het prima. Juist de generatie daarna heeft het minder. Krol zou zich daarop moeten richtenquote:Op woensdag 14 september 2016 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo erg
Het feit dat de ouderen (als geheel) zo bijzonder weinig geld zouden hebben is gewoon onjuist, bijvoorbeeld
Ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 14 september 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ouderen die ten tijde van WO II of daarvoor zijn geboren hebben het prima. Juist de generatie daarna heeft het minder. Krol zou zich daarop moeten richten
Drank?quote:Op woensdag 14 september 2016 23:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Er zit een luchtje aan Ron.
De generatie na de oorlog heeft niks te klagen en alles meegehad...quote:Op woensdag 14 september 2016 23:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
De ouderen die ten tijde van WO II of daarvoor zijn geboren hebben het prima. Juist de generatie daarna heeft het minder. Krol zou zich daarop moeten richten
Ook, maar niet alleen.quote:
Lekker, een chipje gemengd met nootjes.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:46 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Iemand zin in Chio borrelnootjes?
De generatie direct na de oorlog.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:45 schreef xzaz het volgende:
De generatie na de oorlog heeft niks te klagen en alles meegehad...
Ik vind dat wel irritant dat Pauw de ene keer vroeg begint en dan weer laat. Heeft dat een reden?quote:
Dat valt wel mee hoor. In de jaren 80 of begin jaren 90 een huis kopen was flink kassa.quote:Op woensdag 14 september 2016 23:49 schreef svann het volgende:
[..]
De generatie direct na de oorlog.
Degenen die rond '80 volwassen werden grepen aardig mis.
Huis kopen?quote:Op donderdag 15 september 2016 01:12 schreef TC03 het volgende:
Dat valt wel mee hoor. In de jaren 80 of begin jaren 90 een huis kopen was flink kassa.
Ik ook.quote:Op donderdag 15 september 2016 01:40 schreef svann het volgende:
[..]
Huis kopen?
Rond tachtig was er enorme werkloosheid, vooral onder jong volwassenen.
Ik doelde op de zogenaamde verloren generatie direct na de babyboomers, die rond de jaren tachtig volwassen werd.
2k weer in the pocketquote:Op donderdag 15 september 2016 23:09 schreef Schuimpjes het volgende:
Uurtje factuurtje voor Peter R. de Vries
quote:Op donderdag 15 september 2016 23:09 schreef Schuimpjes het volgende:
Uurtje factuurtje voor Peter R. de Vries
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |