Hahaha. Ik ben nog geen 45. Nog twee jaar. Oef.quote:Op donderdag 15 september 2016 10:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij weet de Milfs en Gilfs wel in te pakken he? Oh en Pilfs zie ik nu (dacht dat het over Greys ging, maar het gaat over Klonk en dat is een mannetje).
Gefeliciteerd Klonk!
je kent mijn manboobs nietquote:Op donderdag 15 september 2016 10:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij weet de Milfs en Gilfs wel in te pakken he? Oh en Pilfs zie ik nu (dacht dat het over Greys ging, maar het gaat over Klonk en dat is een mannetje).
Gefeliciteerd Klonk!
Jaja...quote:Een stukje uit de modelbeoordeling van het KNMI.
"Volgens de modellen, zou het kunnen dat de buien lokaal pittig uitpakken, vooral in Zeeland"
Deze buien dan voornamelijk voor vanavond en vannacht volgens dezelfde beoordeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Er gloort hoop aan het eind van deze grafiekquote:Op donderdag 15 september 2016 11:47 schreef Dven het volgende:
Deze drop gaat pijn doen
[ afbeelding ]
Is die van mij hequote:Op donderdag 15 september 2016 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er gloort hoop aan het eind van deze grafiek
Tropisch midden september en zomers in oktober. Je verzint het niet
Ja, godverdommequote:Op donderdag 15 september 2016 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Is die van mij he
Maar LT in NL is ook lang zo gek nog niet.
[ afbeelding ]
Puik vakantieweertjequote:Op donderdag 15 september 2016 11:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Is die van mij he
Maar LT in NL is ook lang zo gek nog niet.
[ afbeelding ]
Sorry. Als verontschuldiging hierbij een foto van twee levende mussen.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, godverdomme
Bedankt voor die dode mus.
Niet een beetje te warm voor jou?quote:Op donderdag 15 september 2016 12:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
Puik vakantieweertje
Nog 26 uur en dan ga ik een week lang geen fuck doen
met 20 graden hoor je mij niet klagen, zolang die 20 graden de max is tenminstequote:Op donderdag 15 september 2016 12:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet een beetje te warm voor jou?
Zelfs een dag in oktober staat nog hogerquote:Op donderdag 15 september 2016 12:26 schreef Klonk het volgende:
Dagrecord in Arcen is verbroken, stond ook op een magere 27 graden
quote:Op donderdag 15 september 2016 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs een dag in oktober staat nog hoger
Dat is Midden-Limburgquote:Op donderdag 15 september 2016 10:14 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier in Noord-Limburg is het blauw? Of is dit nou Midden-Limburg, dat weet ik nooit (omgeving Weert).
Ik ben ook al hard op weg naar mijn pensioenquote:Op woensdag 14 september 2016 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal ik je niet aandoen want ik had waarschijnlijk je moeder kunnen zijn
Ter illustratie even een winterliefhebbende foto. Wij zijn er klaar voor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |