Ik niet meer helaasquote:Op dinsdag 13 september 2016 22:27 schreef Uccie het volgende:
Ik heb hem nog wel ergens.
Zal eens zoeken.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat over bedrijfswaarderingsmethoden.
ik ook niet
quote:
Moet wel even kijken of ik mijn oude laptop kan reanimeren.quote:
Je hebt tegenwoordig wel een gespleten persoonlijkheid.quote:
nah niets recentigsquote:
Op mijn mobiel zit ik gewoon op dit account, kan ik een beetje bijblijven en zo.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig wel een gespleten persoonlijkheid.
Ben je nu niet bij je ouders?quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op mijn mobiel zit ik gewoon op dit account, kan ik een beetje bijblijven en zo.
Ik ben in mijn eigen huis, moet meubels uitelkaar halen en laatste spullen inpakken. Donderdag sleutels en vrijdag grootste gedeelte verhuizen.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben je nu niet bij je ouders?
Donderdag de sleutel toch?
Ah vandaar.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:40 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben in mijn eigen huis, moet meubels uitelkaar halen en laatste spullen inpakken. Donderdag sleutels en vrijdag grootste gedeelte verhuizen.
Ja, morgenavond gaat de stekker uit de koelkast. Die moet 24 uur uit staan voordat ik die in een aanhanger kan gooien. Dus donderdag en vrijdag eet ik bij mijn ouders.quote:
je hebt het weer niet mee, gelukkig wordt het vanaf vrijdag klusweer.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, morgenavond gaat de stekker uit de koelkast. Die moet 24 uur uit staan voordat ik die in een aanhanger kan gooien. Dus donderdag en vrijdag eet ik bij mijn ouders.
Ik heb er eigenlijk niet eens zo heel veel last van. Ventilator aan en veel drinken.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
je hebt het weer niet mee, gelukkig wordt het vanaf vrijdag klusweer.
Dt is wel fijn dan.quote:Op dinsdag 13 september 2016 22:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk niet eens zo heel veel last van. Ventilator aan en veel drinken.
Nee dat niet. Het is maar kip.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kreeg je ook een natte plasser?
piepkuiken bedoel jequote:Op dinsdag 13 september 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn goede vriend David schijnt regelmatig een kip om zijn penis te schuiven.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn goede vriend David schijnt regelmatig een kip om zijn penis te schuiven.
Bedoelt ie levend of uit de supermarktquote:Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef Oversight het volgende:
[..]Nu snap ik waarom Utrechters allemaal tokkies zijn.
quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bedoelt ie levend of uit de supermarkt
Ik vermoed, wat voorhanden is.quote:Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bedoelt ie levend of uit de supermarkt
Ik lig dood te gaan op de bank, te wachten tot ik kan douchen en mijn bed in kan om vervolgens niet te kunnen slapen.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:19 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
28.5 graden binnen. CV ketel is gechecked, meubels uitelkaar gehaald, weer wat spullen ingepakt en de halve keuken zeiknat gespoten toen ik ging proberen om de wasmachine los te koppelen.
En mijn laptop is te warm.
[ afbeelding ]
Wanneer moet het af zijn, vrijdag?quote:Op woensdag 14 september 2016 19:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lig dood te gaan op de bank, te wachten tot ik kan douchen en mijn bed in kan om vervolgens niet te kunnen slapen.
En ik moet mijn casus nog afmaken maar ik kan niet meer dan 3 woorden lezen zonder in coma te raken.
quote:Op woensdag 14 september 2016 19:24 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Wanneer moet het af zijn, vrijdag?
ja vrijdagochtend heb ik ook wel tijd.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:24 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Wanneer moet het af zijn, vrijdag?
ik ookquote:Op woensdag 14 september 2016 19:26 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Volgende week is het alweer 10 graden koeler, daar word ik vrolijk van.
Je neus is te klein.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:26 schreef sp3c het volgende:
10 graden koeltoer klinkt als een goede rap
Ik vind een hittegolf wel een goed excuus om huiswerk niet helemaal 100% op orde te hebben. Ik had ook andere plannen qua verhuizing maar ik ga mezelf niet slopen.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
ja vrijdagochtend heb ik ook wel tijd.
Maar had het graag af gehad.
De eerste week wil ik niet meteen achterlopen, ik wachf wel ff. Gisteren ging het rond 22u ook wel.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:28 schreef YokiKloon het volgende:
[..]
Ik vind een hittegolf wel een goed excuus om huiswerk niet helemaal 100% op orde te hebben. Ik had ook andere plannen qua verhuizing maar ik ga mezelf niet slopen.
Het is dat het mij niet lukt om vroeg te slapen anders was ik gewoon heel vroeg mijn bedje in gedoken en er dan om 0400u uit of zo.quote:Op woensdag 14 september 2016 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
De eerste week wil ik niet meteen achterlopen, ik wachf wel ff. Gisteren ging het rond 22u ook wel.
En in 2 uur zou ik veel moeten kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |