Wat heeft dit nu met model zijn te maken? Idiote opdrachten verzinnen ze toch. En verkleed als clown. Bizar.quote:
Dit slaat inderdaad nergens op..quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft dit nu met model zijn te maken? Idiote opdrachten verzinnen ze toch. En verkleed als clown. Bizar.
Idd, zou het ook walgelijk vinden als ze hierop afgerekend wordt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:17 schreef Maartel het volgende:
Ik vind serieus dat je dit best kunt weigeren. Als model laat je je gewoon niet boeken voor zo'n bizarre klus als je hoogtevrees hebt..
Het walgelijke is eigenlijk al dat Lena ws vorige week alleen maar is doorgegaan omdat de makers wisten dat deze opdracht er aan kwam.. maarja, da's TVquote:Op dinsdag 20 september 2016 21:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, zou het ook walgelijk vinden als ze hierop afgerekend wordt.
Dat is niet alleen tv maar ook berekenend en bedenkelijk. Daar wordt zo'n meisje dan voor opgeofferd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Het walgelijke is eigenlijk al dat Lena ws vorige week alleen maar is doorgegaan omdat de makers wisten dat deze opdracht er aan kwam.. maarja, da's TV
Klopt.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is niet alleen tv maar ook berekenend en bedenkelijk. Daar wordt zo'n meisje dan voor opgeofferd.
Ja, minne streek.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:38 schreef Basekid_NZ het volgende:
Bah bah bah
Tegen zulke hoogtevrees is gewoon niks te doen. Lena is echt wel lief en mooi
Ik vind Aranxa ( of hoe dat mens ook heet steeds minder sympathiek over komen.quote:Op dinsdag 20 september 2016 21:39 schreef zoem het volgende:
Volgende week de eerste onderlinge frustraties
(Ik ben ooit in Japan geweest in januari, toen lag er sneeuw, dat heb ik toen roze gemaakt hahaha!)quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:36 schreef zoem het volgende:
Die recap, holy batman
Ze hadden de bomen ook roze kunnen maken. Dan lijkt het alsof ze in Japan zijn geweest![]()
Ja dat snapte ik ook niet ! Emma wel en Colette niet.quote:Op dinsdag 20 september 2016 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Colette te dik vinden en zo'n Emma met d'r bleke luciferhoutjes wel, die modellenwereld is echt gek geworden
Een van de vele dingen die ik dan niet snap is waarom ze bij de bewerkte foto de crop hebben aangepast zodat je boven nog meer zwart framewerk ziet en de voet van het model haast op de rand rust. Weg zweef-effect.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:25 schreef Toeps het volgende:
RECAP! http://www.toeps.nl/blog/(...)-ep-4-dat-kan-gekker
Enne... PHOTOSHOP!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou idd.quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Een van de vele dingen die ik dan niet snap is waarom ze bij de bewerkte foto de crop hebben aangepast zodat je boven nog meer zwart framewerk ziet en de voet van het model haast op de rand rust. Weg zweef-effect.
Ik kijk niet eens meer, lees alleen de recaps.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:04 schreef Cee het volgende:
Mooie staafvormige boom achter dat gebouw in het park geshopt om het grasveld te verbloemen.
Toeps, het is dat je recaps zo leuk zijn anders had ik dit HNTM-uur als totaal weggegooid ervaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |