Komt vanavond wel goedquote:
Oeh, dat zou een vrij unieke "landelijke" hittegolf betekenenquote:Op woensdag 14 september 2016 10:17 schreef aloa het volgende:
Vandaag en morgen ook 30 graden in de Bilt.
[ afbeelding ]
En ik eind augustus na nogmaals een gefaalde poging denken dat 2016 het eerste jaar sinds 2012? zou worden zonder hittegolfquote:Op woensdag 14 september 2016 11:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Oeh, dat zou een vrij unieke "landelijke" hittegolf betekenen
hier ook...quote:Op woensdag 14 september 2016 08:51 schreef Greys het volgende:
NOG TWEE
De vlag gaat echt uit vrijdag. Kan niet wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Dan nog. Gewoon boven de dekens slapen, nakend. En even een goede workout doen paar uur voordat je gaat slapen.quote:
Bullshit.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen
Mensen die dat niet hebben, snappen gewoon niet hoe je je huis/kamer koel houdt.
met een aircoquote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die dat niet hebben, snappen gewoon niet hoe je je huis/kamer koel houdt.
Leg uit, zonder airco is er op een gegeven moment geen beginnen meer aan. En dan ook nog eens proberen om de muggen buiten te houden. Heb er gisteravond in de woonkamer weer minimaal 15 geëlektrocuteerd...quote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen
Hor, overdag ramen, deuren, luxaflex en gordijnen dicht. Wanneer het buiten koeler dan binnen is alles open.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Leg uit, zonder airco is er op een gegeven moment geen beginnen meer aan. En dan ook nog eens proberen om de muggen buiten te houden. Heb er gisteravond in de woonkamer weer minimaal 15 geëlektrocuteerd...
Helaas geen hor, maar de rest doen we ook allemaal. Op een gegeven moment is er geen beginnen meer aan, dan zit de warmte ook gewoon in de muren.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hor, overdag ramen, deuren, luxaflex en gordijnen dicht. Wanneer het buiten koeler dan binnen is alles open.
Werkt perfect.
Jup. Hier overdag ook alles dicht maar toen ik vanmorgen vroeg beneden kwam was het gewoon al/nog 25 gr in de woonkamer. En dan komen er nog flink wat graden bij in de loop van de dag. Óók als alles dicht zit ja. Maar dat gaat er bij sommigen niet in dat niet elk huis en elke ligging hetzelfde is.quote:Op woensdag 14 september 2016 12:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Helaas geen hor, maar de rest doen we ook allemaal. Op een gegeven moment is er geen beginnen meer aan, dan zit de warmte ook gewoon in de muren.
Ik had ook al het idee dat ik iets meer frisse lucht opmerkte net.quote:
Met de auto met airco mag ook eventueelquote:Op woensdag 14 september 2016 13:23 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In dit weer ga ik geen 3,4 km rennen hoor
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 september 2016 12:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
met een airco![]()
Maar die optie heb ik niet
ow nice! Ik heb ook geen hor en ben inmiddels al 100 keer gestoken. Niet in 1 nacht overigensquote:Op woensdag 14 september 2016 13:12 schreef Greys het volgende:
Oh en voor degenen zonder hor...
Ren naar de Marskramer en koop zo'n klein doosje met daarin hordoek en plakklittenband. Kost geloof ik 2 euro per doosjeHeb je alles wat je nodig hebt voor amper geld.
Je plakt het klittenband op je kozijn, knipt een stuk van dat doek iets groter dan je raam en hop, span het op het klittenband. Tien minuten werk en je raam kan de hele nacht open.en je raam kan ook nog gewoon dicht. Het is dun klittenband.
Ik heb zonder te overdrijven 20 m2 raam op het zuiden in mijn woonkamer. Pobeer dat maar eens koel te houden. Gisterenavond viel het nog mee, 29 graden max binnen. Maar eerder deze zomer al wel eens 32 graden aangetikt. En dan doe ik alles volgens de "hoe hou ik het thuis koel" regeltjesquote:Op woensdag 14 september 2016 11:33 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijk geslapen
Rolluikenquote:Op woensdag 14 september 2016 13:56 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb zonder te overdrijven 20 m2 raam op het zuiden in mijn woonkamer. Pobeer dat maar eens koel te houden. Gisterenavond viel het nog mee, 29 graden max binnen. Maar eerder deze zomer al wel eens 32 graden aangetikt. En dan doe ik alles volgens de "hoe hou ik het thuis koel" regeltjes
Kom eens ijsjes brengen ofzoquote:Op woensdag 14 september 2016 14:42 schreef MaLo het volgende:
Vanmorgen was er wel een briesje maar het is nu weer windstil. Ik zit lekker onder de parasol met een boekje en een fris drankje. Net alsof ik in Italie ofzo op vakantie ben <3
Voor degenen met een huurhuis snap ik dan wel weer dat ze er niet duizenden euro's tegenaan gooienquote:Op woensdag 14 september 2016 14:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inderdaad... alles potdicht houden, rolluiken
Vanavond pizza!quote:Op woensdag 14 september 2016 14:42 schreef MaLo het volgende:
Vanmorgen was er wel een briesje maar het is nu weer windstil. Ik zit lekker onder de parasol met een boekje en een fris drankje. Net alsof ik in Italie ofzo op vakantie ben <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |