Ik snap je ongenoegen maar dit is niet de manier om je te uiten, tenzij je een Pvv-er bent.quote:Op maandag 12 september 2016 20:21 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Geplaatst: maandag 12 september 2016 om 17:55 | Views: 20268
Auteur: Ingezonden
OUDE PEKELA - Maandag ging er opnieuw ongeloof, woede, frustratie en angst door Oude Pekela. Aan het begin van de middag is in het steegje van de Scheepshellingstraat achter de huizen aan de Raadhuislaan een meisje van 12 aangerand door een buitenlandse man. De man is betrapt, de kleren van het meisje zaten scheef en ze is huilend weggerend. De man schreeuwde wat in het Frans en was gekleed in een wit shirt, geruite broek en was ongeschoren. Met een onverzorgd uiterlijk. Dit is niet de eerste keer dat een kind wordt lastiggevallen en zal ook niet de laatste zijn.
De week ervoor werden we door burgernet opgeroepen uit te kijken naar een donkere man vanwege diefstal... Er reden toen meerdere politie auto's rond. Nu niks... Geen melding, en ik heb maar 1 auto zien rijden.
De laatste weken zijn er veel nieuwe inwoners op het azc gekomen, veel jonge mannen ook, iets wat door de gemeente teruggedrongen zou worden. De onrust is een tijdje weggeweest, maar is in volle hevigheid terug. Het gaat zover dat we onze kinderen niet meer buitenmaten spelen, zelfs in onze eigen tuin willen we ze elke seconde zien. We halen ze en brengen ze van en naar school, ook al is deze op zichtafstand van ons huis. Ook ikzelf voel me vaak onprettig door hun houding naar vrouwen toe... Een gesprek op het gemeentehuis met de heer Hemmes heeft weinig opgeleverd. Meer controle, laat me niet lachen... Ik heb die man nog niet 1 keer zien rijden.
Het is het zoveelste geval en wij als inwoners maken ons ernstig zorgen om de veiligheid van onze kinderen. De donkere dagen staan voor de deur, wat moeten we doen om onze kinderen te beschermen in die periode? We vragen met grote druk de gemeente, met name onze burgemeester hier iets aan te doen en ons dorp weer een fijne maar vooral veilige plek te laten worden.
Een ongeruste burger van Oude Pekela.
Bron: http://www.prachtigpekela(...)&utm_medium=facebook
Gore smeerlap![]()
![]()
![]()
Heeft niks met PVV te maken, afkomst doet er niet toe. Het is gewoon een smerige pedo.quote:Op maandag 12 september 2016 20:24 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik snap je ongenoegen maar dit is niet de manier om je te uiten, tenzij je een Pvv-er bent.
Wat een bullshit opmerking. Dat kuttuig mag toch ook alles maar roepen en vloggen?!quote:Op maandag 12 september 2016 20:24 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik snap je ongenoegen maar dit is niet de manier om je te uiten, tenzij je een Pvv-er bent.
Dat paard had de mannen toch weggejaagd?quote:Op maandag 12 september 2016 20:30 schreef Physsic het volgende:
Oude Pekela. Was daar ook dat paardenmeisje belaagd?
Hoe is het daar mee afgelopen?
Dat was een meisje uit Oude Pekela ja, maar ze is in Zuidwending (gemeente Veendam) bijna van haar paard getrokken. Zuidwending grenst aan Oude Pekela.quote:Op maandag 12 september 2016 20:30 schreef Physsic het volgende:
Oude Pekela. Was daar ook dat paardenmeisje belaagd?
Hoe is het daar mee afgelopen?
Ja was gaan steigeren en trappen, vervolgens is het meisje opgevangen bij iemand in Zuidwending die ook de politie heeft gebeld.quote:Op maandag 12 september 2016 20:31 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dat paard had de mannen toch weggejaagd?
Daar is daarna inderdaad nooit meer iets van in de media geweest zo ver ik kan herinneren...quote:Op maandag 12 september 2016 20:35 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Ja was gaan steigeren en trappen, vervolgens is het meisje opgevangen bij iemand in Zuidwending die ook de politie heeft gebeld.
Ben jij buurtbewoner?quote:Op maandag 12 september 2016 20:35 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Ja was gaan steigeren en trappen, vervolgens is het meisje opgevangen bij iemand in Zuidwending die ook de politie heeft gebeld.
Nee, hoorde van een kennis uit Oude Pekela dat ze nog "op zoek" zijn naar de mannen maar volgens mij doen ze gewoon niks. Als het bewoners van het AZC zijn geweest dan hadden ze ze wel al op kunnen pakken lijkt mij, het meisje zal ze toch herkennen of anders de 6 kinderen die er getuige van waren. Ze kwam namelijk een groepje kinderen tegen die ze vroeg of ze mee wilden fietsen, toen was ze door 1 kerel belaagd maar opeens kwamen er meerdere de uit de bosjes en toen zijn die 6 kinderen bang weggefietst.quote:Op maandag 12 september 2016 20:37 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Daar is daarna inderdaad nooit meer iets van in de media geweest zo ver ik kan herinneren...
Nee niet meer maar ik kom wel vaak in de Pekela's en Veendam, bijna elke dag wel gezien ik er kennissen en familie heb wonen. Heb er wel vlakbij gewoond bij AZC daar maar weggegaan vanwege de overlast. Heb aan een landweggetje tussen Oude Pekela en Westerlee gewoond, durfde destijds mijn dochter niet meer alleen naar buiten te laten gaan, telkens kerels bij ons huis.quote:
Ja, maar er zal niet bijzonder veel verschil zitten tussen de uiterlijke kenmerken van de bewoners van het AZC.quote:Op maandag 12 september 2016 20:40 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Nee, hoorde van een kennis uit Oude Pekela dat ze nog "op zoek" zijn naar de mannen maar volgens mij doen ze gewoon niks. Als het bewoners van het AZC zijn geweest dan hadden ze ze wel al op kunnen pakken lijkt mij, het meisje zal ze toch herkennen of anders de 6 kinderen die er getuige van waren. Ze kwam namelijk een groepje kinderen tegen die ze vroeg of ze mee wilden fietsen, toen was ze door 1 kerel belaagd maar opeens kwamen er meerdere de uit de bosjes en toen zijn die 6 kinderen bang weggefietst.
quote:Op maandag 12 september 2016 20:29 schreef -AMG- het volgende:
Zelf een burgerwacht opzetten met een knokploeg.
dat was verzonnenquote:Op maandag 12 september 2016 20:34 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Dat was een meisje uit Oude Pekela ja, maar ze is in Zuidwending (gemeente Veendam) bijna van haar paard getrokken. Zuidwending grenst aan Oude Pekela.
Zijn heus wel te herkennen hoor, ze lijken in het gezicht echt niet allemaal op elkaar. Toen ik er vlakbij woonde had ik ook vaak allerlei kerels bij mijn huis die aandacht van mijn dochter probeerden te trekken. Ik herkende ze meteen van gezicht als ik ze bijvoorbeeld later in het winkelcentrum tegen kwam.quote:Op maandag 12 september 2016 20:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, maar er zal niet bijzonder veel verschil zitten tussen de uiterlijke kenmerken van de bewoners van het AZC.
Alle mannen uit het AZC op een rijtje zetten en de getuigen laten kiezen zal niet toegestaan zijn.
Ik wilde het net typenquote:
Op facebook staat al een verhaal van een vrouw die de kerel betrapt heeft en de politie heeft gebeld. Zij zegt dat het meisje helemaal overstuur was.quote:Op maandag 12 september 2016 20:44 schreef madam-april het volgende:
Het is een beetje twijfelachtige bron. Er is geen enkele andere bron te vinden die ook maar een woord rept over deze situatie.
quote:Op maandag 12 september 2016 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Altijd weer die Fransen.
Zeker die docu op tv gezien? Oude Pekela is niet alleen aso en uitschot. Je hebt er ook normale mensen, kakkers e.d. wonen hoor.quote:Op maandag 12 september 2016 20:46 schreef Dakkapellen het volgende:
Ook weer een verzonnen verhaal? Die types die daar wonen ook joh man man man
deze?quote:Op maandag 12 september 2016 20:46 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Zeker die docu op tv gezien? Oude Pekela is niet alleen aso en uitschot. Je hebt er ook normale mensen, kakkers e.d. wonen hoor.
quote:Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijg nu een beetje het idee van "it" van Stephen King...
Dat begrijp ik, maar ik bedoelde dat de politie af moet gaan op het signalement dat de getuigen hebben opgegeven en dus niet het hele AZC op een rijtje mag zetten en de getuigen laten aanwijzen wie er allemaal bij het groepje hoorden.quote:Op maandag 12 september 2016 20:44 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Zijn heus wel te herkennen hoor, ze lijken in het gezicht echt niet allemaal op elkaar. Toen ik er vlakbij woonde had ik ook vaak allerlei kerels bij mijn huis die aandacht van mijn dochter probeerden te trekken. Ik herkende ze meteen van gezicht als ik ze bijvoorbeeld later in het winkelcentrum tegen kwam.
Nee deze: http://www.uitzendinggemi(...)e_Dag_Reportage.htmlquote:
Dit verhaal ook niet.quote:Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Dat met die clown is destijds nooit bewezen.
Het hield heel NL wel geruime tijd bezig iig.quote:Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Dat met die clown is destijds nooit bewezen.
Otto Kerbof ken ik wel, ziet er misschien apart uit maar is een hardwerkende man. Werkt zelfstandig als taxichauffeur en daarnaast doet hij ook nog allerlei klussen zoals woningen leeghalen, tuinonderhoud, verhuizingen, vervoer van allerlei spullen. Tegen de kerstdagen houdt hij altijd de voedselbank actie waarmee hij kerstpakketten samenstelt voor mensen die bij de voedselbank lopen. Die man staat altijd voor iedereen klaar.quote:
En daarna gaat hij weer onder de grond...of dit is the next generation.quote:Op maandag 12 september 2016 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, 1 x in de 29 jaar komt het beest los of zo...
Niks mis mee inderdaad . Meini is trouwens ook een goeie normale gozerquote:Op maandag 12 september 2016 20:53 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Otto Kerbof ken ik wel, ziet er misschien apart uit maar is een hardwerkende man. Werkt zelfstandig als Taxichauffeur en daarnaast doet hij ook nog allerlei klussen zoals woningen leeghalen, tuinonderhoud, verhuizingen, vervoer van allerlei spullen.
ja, de onbewezen clown.quote:Op maandag 12 september 2016 20:54 schreef Pharkus het volgende:
Oude Pekela die hadden in de jaren tachtig ook een grote ontuchtzaak toch?
Die ken ik niet goed maar ik ben weleens bij hem in de winkel geweest, ook gewoon een Pekelder die hard werkt voor zijn centen in zijn eigen zaak.quote:Op maandag 12 september 2016 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad . Meini is trouwens ook een goeie normale gozer
Yep.quote:Op maandag 12 september 2016 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daarna gaat hij weer onder de grond...of dit is the next generation.
ik kan me vaag iets uit mijn jeugd herinneren.quote:
Met een spinoff in Epe?quote:Op maandag 12 september 2016 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep.
(Ze zijn trouwens weer bezig met een remake...)
Het was wel de aanleiding voor mijn ouders om eens goed uit te leggen dat ik niet met vreemden mee mocht.quote:Op maandag 12 september 2016 20:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik kan me vaag iets uit mijn jeugd herinneren.
Dan ben je nog redelijk recent weg gegaan daar... Bij mijn ouders in het dorp zitten ook twee azc's. Toen ik daar nog woonde één keer naar me gesist door die lui. In de zomer... geen idee of ze nu aan het sissen waren omdat ik zomerkleding aan had of omdat ze mijn hond maar niets vonden. Is een grote hond dus ze laten mij wel met rust. Verder is er nooit iets gebeurd hier, behalve dat die lui wel om de haverklap ruzie met elkaar hebben in het AZC. Echt heel veel.. meerdere keren per week bellen ze de hulpdiensten.quote:Op maandag 12 september 2016 20:41 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Nee niet meer maar ik kom wel vaak in de Pekela's en Veendam, bijna elke dag wel gezien ik er kennissen en familie heb wonen. Heb er wel vlakbij gewoond bij AZC daar maar weggegaan vanwege de overlast. Heb aan een landweggetje tussen Oude Pekela en Westerlee gewoond, durfde destijds mijn dochter niet meer alleen naar buiten te laten gaan, telkens kerels bij ons huis.
Precies en er was ook iets met zo'n kinderdagverblijf/peterspeelzaal 'de bolderkar'quote:Op maandag 12 september 2016 20:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was wel de aanleiding voor mijn ouders om eens goed uit te leggen dat ik niet met vreemden mee mocht.
Ja, je kunt zo een spin-off in NL maken, alleen dan krijg je weer dezelfde GTST-sterren die alles spelen in NL, dus dan kijkt geen hond. Maakt VPRO het dan weet je weer niet waar het verhaal omdraait.quote:
zitten wel rare mannetjes bij ja uit Syrië enz gok ik. Zat laatst ook in de trein en had een jurkje aan en ben de hele treinreis door 3 mannen aangestaard en dan praatten ze. Op een bepaald moment heb ik mijn vest maar over mijn benen gedaan.. En ook weleens aangesproken in de stad. Dat soort dingen vind ik zelf wel vervelend maar aan de andere kant tsja.. Dood ga je er niet aan.quote:Op maandag 12 september 2016 20:59 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dan ben je nog redelijk recent weg gegaan daar... Bij mijn ouders in het dorp zitten ook twee azc's. Toen ik daar nog woonde één keer naar me gesist door die lui. In de zomer... geen idee of ze nu aan het sissen waren omdat ik zomerkleding aan had of omdat ze mijn hond maar niets vonden. Is een grote hond dus ze laten mij wel met rust. Verder is er nooit iets gebeurd hier, behalve dat die lui wel om de haverklap ruzie met elkaar hebben in het AZC. Echt heel veel.. meerdere keren per week bellen ze de hulpdiensten.Sprak laatst nog iemand die er heel dicht bij in de buurt woont en erover aan het klagen was. Je hoort dat soort verhalen heel veel maar als je de hulpdiensten elke keer ziet passeren dan weet je wel genoeg. Meerdere keren op 1 dag had hij het over dat is toch echt niet normaal... Er heeft in dat azc eentje al eens een andere hersenschade geslagen met een tafelpoot of zo. Dat was toen in de media.. al die andere keren hoor je nooit wat van.
Ohjaquote:Op maandag 12 september 2016 21:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies en er was ook iets met zo'n kinderdagverblijf/peterspeelzaal 'de bolderkar'
Wij zijn er al een aantal jaren weg, als het AZC er niet meer zou zijn dan zou ik terug gaan. We woonden daar heerlijk aan een landweggetje, buren paar 100 meter verderop. Zijn weggegaan toen de overlast erger werd. In het begin toen het AZC er net was, was er niet veel aan de hand, veelal gezinnen die daar zaten maar later zagen we er steeds meer alleenstaande kerels bij komen.quote:Op maandag 12 september 2016 20:59 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Dan ben je nog redelijk recent weg gegaan daar... Bij mijn ouders in het dorp zitten ook twee azc's. Toen ik daar nog woonde één keer naar me gesist door die lui. In de zomer... geen idee of ze nu aan het sissen waren omdat ik zomerkleding aan had of omdat ze mijn hond maar niets vonden. Is een grote hond dus ze laten mij wel met rust. Verder is er nooit iets gebeurd hier, behalve dat die lui wel om de haverklap ruzie met elkaar hebben in het AZC. Echt heel veel.. meerdere keren per week bellen ze de hulpdiensten.Sprak laatst nog iemand die er heel dicht bij in de buurt woont en erover aan het klagen was. Je hoort dat soort verhalen heel veel maar als je de hulpdiensten elke keer ziet passeren dan weet je wel genoeg. Meerdere keren op 1 dag had hij het over dat is toch echt niet normaal... Er heeft in dat azc eentje al eens een andere hersenschade geslagen met een tafelpoot of zo. Dat was toen in de media.. al die andere keren hoor je nooit wat van.
Nee, maar gelukkig woon je niet in (bepaalde delen van) Frankrijk.quote:Op maandag 12 september 2016 21:03 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
zitten wel rare mannetjes bij ja uit Syrië enz gok ik. Zat laatst ook in de trein en had een jurkje aan en ben de hele treinreis door 3 mannen aangestaard en dan praatten ze. Op een bepaald moment heb ik mijn vest maar over mijn benen gedaan.. En ook weleens aangesproken in de stad. Dat soort dingen vind ik zelf wel vervelend maar aan de andere kant tsja.. Dood ga je er niet aan.
Misschien kunnen we het bij de KRO kwijt, die hebben alle kennis in huis.quote:Op maandag 12 september 2016 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, je kunt zo een spin-off in NL maken, alleen dan krijg je weer dezelfde GTST-sterren die alles spelen in NL, dus dan kijkt geen hond. Maakt VPRO het dan weet je weer niet waar het verhaal omdraait.
Ism EO en NCRV.quote:Op maandag 12 september 2016 21:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het bij de KRO kwijt, die hebben alle kennis in huis.
Als we internationaal gaan, de Belgen erbij.quote:
O, ja, die kunnen er ook wat van idd.quote:Op maandag 12 september 2016 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als we internationaal gaan, de Belgen erbij.
Enig idee met welke afkomst (voornamelijk)? De laatste tijd komen er vooral Noord-Afrikanen bij en ander gajes dat maar een zeer kleine kans maakt op asiel, maar wel zeer veel overlast bezorgd. Het laatste jaar vooral Syriërs natuurlijk en Afrikanen (Eritrea, Somalië) is volgens mij altijd wel populair. Ik denk zelf dat de mate waarin ze overlast veroorzaken voor een deel ook afhangt van de afkomst en het doel waarmee ze naar Nederland zijn gekomen, maar ik heb geen ervaring met een AZC in de buurt.quote:Op maandag 12 september 2016 21:04 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Wij zijn er al een aantal jaren weg, als het AZC er niet meer zou zijn dan zou ik terug gaan. We woonden daar heerlijk aan een landweggetje, buren paar 100 meter verderop. Zijn weggegaan toen de overlast erger werd. In het begin toen het AZC er net was, was er niet veel aan de hand, veelal gezinnen die daar zaten maar later zegen we er steeds meer alleenstaande kerels bij komen.
Nee dood ga je er zeker niet van, maar ik vraag me dan toch af wat die lui doen als je ze s'avonds op een minder gunstig tijdstip zou tegenkomen of inderdaad ergens waar er verder niemand is op een landweggetje tijdens het joggen of zo. Ik vind dat geen plezierige gedachte zeg maar. Want als ze dat gedrag vertonen dan weet je hoe ze zijn. Ik vind dat soort dingen echt niet kunnen.quote:Op maandag 12 september 2016 21:03 schreef Dakkapellen het volgende:
[..]
zitten wel rare mannetjes bij ja uit Syrië enz gok ik. Zat laatst ook in de trein en had een jurkje aan en ben de hele treinreis door 3 mannen aangestaard en dan praatten ze. Op een bepaald moment heb ik mijn vest maar over mijn benen gedaan.. En ook weleens aangesproken in de stad. Dat soort dingen vind ik zelf wel vervelend maar aan de andere kant tsja.. Dood ga je er niet aan.
Zit de man vast dan?quote:Op maandag 12 september 2016 21:10 schreef MisterCe het volgende:
Mensen maak je maar geen zorgen. Wat nu al zeker is, deze man komt ooit weer vrij. Wat een opluchting he hahaha.
Niets, de linkse kerk leert ons dat de blankman de meest kwaadaardige is, hoe kleuriger hoe liever.quote:Op maandag 12 september 2016 21:14 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Nee dood ga je er zeker niet van, maar ik vraag me dan toch af wat die lui doen als je ze s'avonds op een minder gunstig tijdstip zou tegenkomen of inderdaad ergens waar er verder niemand is op een landweggetje tijdens het joggen of zo. Ik vind dat geen plezierige gedachte zeg maar. Want als ze dat gedrag vertonen dan weet je hoe ze zijn. Ik vind dat soort dingen echt niet kunnen.
Hier zitten ook veel kerels nu geen gezinnetjes.
Geen idee, sowieso waren het wel veel Afrikanen, maar mensen uit veel Afrikaanse landen lijken heel erg op elkaar.quote:Op maandag 12 september 2016 21:11 schreef Physsic het volgende:
[..]
Enig idee met welke afkomst (voornamelijk)? De laatste tijd komen er vooral Noord-Afrikanen bij en ander gajes dat maar een zeer kleine kans maakt op asiel, maar wel zeer veel overlast bezorgd. Het laatste jaar vooral Syriërs natuurlijk en Afrikanen (Eritrea, Somalië) is volgens mij altijd wel populair. Ik denk zelf dat de mate waarin ze overlast veroorzaken voor een deel ook afhangt van de afkomst en het doel waarmee ze naar Nederland zijn gekomen, maar ik heb geen ervaring met een AZC in de buurt.
Wat je zelf ook al zei, gezinnen zullen minder overlast veroorzaken. Het grootste deel daarvan (ook de vaders zelf) willen het liefst gewoon door kunnen met hun leven.
Alleenstaande Minderjarige Asielzoekers zorgen wel echt heel vaak voor overlast. Al een lange tijd geen ouders waar ze naar moeten luisteren en hebben zelf geen kinderen wat enig verantwoordelijkheidsgevoel met zich mee kan brengen.
[ afbeelding ]
Klinkt als een geweldige locatie inderdaad.Ik ben van een azc dorp naar een azc vrij dorp verhuisd. Meer met de gedachte dat de azc's daar toch niet weggingen want het is een gemeente waar eerst veel was en nu niet meer zo waardoor veel (monumentale ) panden leegkwamen en één leeg defensieterrein. M.a.w je weet dat dat azc er waarschijnlijk zolang die panden er staan. En die gaan ze niet slopen...quote:Op maandag 12 september 2016 21:04 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Wij zijn er al een aantal jaren weg, als het AZC er niet meer zou zijn dan zou ik terug gaan. We woonden daar heerlijk aan een landweggetje, buren paar 100 meter verderop. Zijn weggegaan toen de overlast erger werd. In het begin toen het AZC er net was, was er niet veel aan de hand, veelal gezinnen die daar zaten maar later zagen we er steeds meer alleenstaande kerels bij komen.
In het donker hadden we ze soms ook bijna onder de auto, in plaats van in de berm liepen ze midden op de weg, of fietsten er zonder licht.
Oude Pekela heeft inderdaad een geschiedenis met zedendelictenquote:
Bah bah vieze rassist!quote:Op maandag 12 september 2016 20:21 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Geplaatst: maandag 12 september 2016 om 17:55 | Views: 20268
Auteur: Ingezonden
OUDE PEKELA - Maandag ging er opnieuw ongeloof, woede, frustratie en angst door Oude Pekela. Aan het begin van de middag is in het steegje van de Scheepshellingstraat achter de huizen aan de Raadhuislaan een meisje van 12 aangerand door een buitenlandse man. De man is betrapt, de kleren van het meisje zaten scheef en ze is huilend weggerend. De man schreeuwde wat in het Frans en was gekleed in een wit shirt, geruite broek en was ongeschoren. Met een onverzorgd uiterlijk. Dit is niet de eerste keer dat een kind wordt lastiggevallen en zal ook niet de laatste zijn.
De week ervoor werden we door burgernet opgeroepen uit te kijken naar een donkere man vanwege diefstal... Er reden toen meerdere politie auto's rond. Nu niks... Geen melding, en ik heb maar 1 auto zien rijden.
De laatste weken zijn er veel nieuwe inwoners op het azc gekomen, veel jonge mannen ook, iets wat door de gemeente teruggedrongen zou worden. De onrust is een tijdje weggeweest, maar is in volle hevigheid terug. Het gaat zover dat we onze kinderen niet meer buitenmaten spelen, zelfs in onze eigen tuin willen we ze elke seconde zien. We halen ze en brengen ze van en naar school, ook al is deze op zichtafstand van ons huis. Ook ikzelf voel me vaak onprettig door hun houding naar vrouwen toe... Een gesprek op het gemeentehuis met de heer Hemmes heeft weinig opgeleverd. Meer controle, laat me niet lachen... Ik heb die man nog niet 1 keer zien rijden.
Het is het zoveelste geval en wij als inwoners maken ons ernstig zorgen om de veiligheid van onze kinderen. De donkere dagen staan voor de deur, wat moeten we doen om onze kinderen te beschermen in die periode? We vragen met grote druk de gemeente, met name onze burgemeester hier iets aan te doen en ons dorp weer een fijne maar vooral veilige plek te laten worden.
Een ongeruste burger van Oude Pekela.
Bron: http://www.prachtigpekela(...)&utm_medium=facebook
Gore smeerlap![]()
![]()
![]()
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppp!quote:Op maandag 12 september 2016 21:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Niets, de linkse kerk leert ons dat de blankman de meest kwaadaardige is, hoe kleuriger hoe liever.
Wat heeft dit met racisme te maken? Als het om een blanke Nederlander zou gaan was het net zo'n vieze smeerlap. Een pedo is een pedo.quote:
Geen enkel idee. Maar het bekt zo lekker jeweetog!quote:Op maandag 12 september 2016 22:24 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Wat heeft dit met racisme te maken?
Link?quote:Op maandag 12 september 2016 20:45 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Op facebook staat al een verhaal van een vrouw die de kerel betrapt heeft en de politie heeft gebeld. Zij zegt dat het meisje helemaal overstuur was.
Ja dus? En werkte hij niet hard was het niet goed?quote:Op maandag 12 september 2016 20:55 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Die ken ik niet goed maar ik ben weleens bij hem in de winkel geweest, ook gewoon een Pekelder die hard werkt voor zijn centen in zijn eigen zaak.
Twee jonge meisjes toch, die thuis mishandeld/misbruikt werden en dat met het nodige geweld naspeelden bij andere kinderen. Of was dat in Nieuwe Pekela?quote:Op maandag 12 september 2016 21:00 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies en er was ook iets met zo'n kinderdagverblijf/peterspeelzaal 'de bolderkar'
Had het niet iets te maken met anatomisch correcte poppen?quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Twee jonge meisjes toch, die thuis mishandeld/misbruikt werden en dat met het nodige geweld naspeelden bij andere kinderen. Of was dat in Nieuwe Pekela?
En die gast in dat clownspak hebben ze ook nog steeds niet weten te traceren?quote:Op maandag 12 september 2016 21:25 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Geen idee, sowieso waren het wel veel Afrikanen, maar mensen uit veel Afrikaanse landen lijken heel erg op elkaar.
Ah het staat op Facebook. Dan zal het wel waar zijn toch?quote:Op maandag 12 september 2016 20:45 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Op facebook staat al een verhaal van een vrouw die de kerel betrapt heeft en de politie heeft gebeld. Zij zegt dat het meisje helemaal overstuur was.
Ik heb dat ook vaak 's ochtends met mijn pyjama. Komt wel dichtbij zo.quote:Op maandag 12 september 2016 20:21 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
de kleren van het meisje zaten scheef
De winkel van MeiniGod is ondertussen toch wat veranderd? Is ie op zondag nog steeds open?quote:Op maandag 12 september 2016 20:55 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Die ken ik niet goed maar ik ben weleens bij hem in de winkel geweest, ook gewoon een Pekelder die hard werkt voor zijn centen in zijn eigen zaak.
Geen idee. Ik heb daar een jaar of 15 terug iets over zitten lezen, er staat me niet veel meer van bij.quote:Op dinsdag 13 september 2016 08:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had het niet iets te maken met anatomisch correcte poppen?
Wellicht je sarcasme-detector iets fijner afstellen?quote:Op maandag 12 september 2016 22:24 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Wat heeft dit met racisme te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |