quote:Op maandag 12 september 2016 20:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Altijd weer die Fransen.
Zeker die docu op tv gezien? Oude Pekela is niet alleen aso en uitschot. Je hebt er ook normale mensen, kakkers e.d. wonen hoor.quote:Op maandag 12 september 2016 20:46 schreef Dakkapellen het volgende:
Ook weer een verzonnen verhaal? Die types die daar wonen ook joh man man man
deze?quote:Op maandag 12 september 2016 20:46 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Zeker die docu op tv gezien? Oude Pekela is niet alleen aso en uitschot. Je hebt er ook normale mensen, kakkers e.d. wonen hoor.
quote:Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijg nu een beetje het idee van "it" van Stephen King...
Dat begrijp ik, maar ik bedoelde dat de politie af moet gaan op het signalement dat de getuigen hebben opgegeven en dus niet het hele AZC op een rijtje mag zetten en de getuigen laten aanwijzen wie er allemaal bij het groepje hoorden.quote:Op maandag 12 september 2016 20:44 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Zijn heus wel te herkennen hoor, ze lijken in het gezicht echt niet allemaal op elkaar. Toen ik er vlakbij woonde had ik ook vaak allerlei kerels bij mijn huis die aandacht van mijn dochter probeerden te trekken. Ik herkende ze meteen van gezicht als ik ze bijvoorbeeld later in het winkelcentrum tegen kwam.
Nee deze: http://www.uitzendinggemi(...)e_Dag_Reportage.htmlquote:
Dit verhaal ook niet.quote:Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Dat met die clown is destijds nooit bewezen.
Het hield heel NL wel geruime tijd bezig iig.quote:Op maandag 12 september 2016 20:47 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
Dat met die clown is destijds nooit bewezen.
Otto Kerbof ken ik wel, ziet er misschien apart uit maar is een hardwerkende man. Werkt zelfstandig als taxichauffeur en daarnaast doet hij ook nog allerlei klussen zoals woningen leeghalen, tuinonderhoud, verhuizingen, vervoer van allerlei spullen. Tegen de kerstdagen houdt hij altijd de voedselbank actie waarmee hij kerstpakketten samenstelt voor mensen die bij de voedselbank lopen. Die man staat altijd voor iedereen klaar.quote:
En daarna gaat hij weer onder de grond...of dit is the next generation.quote:Op maandag 12 september 2016 20:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, 1 x in de 29 jaar komt het beest los of zo...
Niks mis mee inderdaad . Meini is trouwens ook een goeie normale gozerquote:Op maandag 12 september 2016 20:53 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Otto Kerbof ken ik wel, ziet er misschien apart uit maar is een hardwerkende man. Werkt zelfstandig als Taxichauffeur en daarnaast doet hij ook nog allerlei klussen zoals woningen leeghalen, tuinonderhoud, verhuizingen, vervoer van allerlei spullen.
ja, de onbewezen clown.quote:Op maandag 12 september 2016 20:54 schreef Pharkus het volgende:
Oude Pekela die hadden in de jaren tachtig ook een grote ontuchtzaak toch?
Die ken ik niet goed maar ik ben weleens bij hem in de winkel geweest, ook gewoon een Pekelder die hard werkt voor zijn centen in zijn eigen zaak.quote:Op maandag 12 september 2016 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad . Meini is trouwens ook een goeie normale gozer
Yep.quote:Op maandag 12 september 2016 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
En daarna gaat hij weer onder de grond...of dit is the next generation.
ik kan me vaag iets uit mijn jeugd herinneren.quote:
Met een spinoff in Epe?quote:Op maandag 12 september 2016 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep.
(Ze zijn trouwens weer bezig met een remake...)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |