Ik zou dit echt niet weten. Biomedische rotzooiquote:
Als EOR student mag je best weten wat arbitrage is overigensquote:Op maandag 12 september 2016 20:13 schreef Anoonumos het volgende:
winstgevende methodes verdwijnen vanzelf of zo
nee niet echt dus
Zit die in de zaal? of ik? Ik deed hardcore wiskunde en statistiek.quote:Op maandag 12 september 2016 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als EOR student mag je best weten wat arbitrage is overigens
De vragen zijn wel pittig. Dat helpt wel.quote:Op maandag 12 september 2016 20:19 schreef Dale. het volgende:
Holy crap wat een slechte quiz. Had opzich best aardig kunnen zijn, maar het is gewoon echt saai.
Die linker van Amsterdam.quote:Op maandag 12 september 2016 20:19 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Zit die in de zaal? of ik? Ik deed hardcore wiskunde en statistiek.
Ooit 1 college gehad over arbitrage in random walks college maar wist het niet zeker
ohquote:Op maandag 12 september 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die linker van Amsterdam.
Inderdaad, er wordt nog net niet gehuild... Had er tenminste nog een applaus bandje ofzo onder gezet.quote:Op maandag 12 september 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Einde is wel heel treurig zeg.
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Monolith het volgende:
Dat meisje van Amsterdam studeert zeker rechten?
Die dikke bij Groningen weet niks. Dat vrouwke van Amsterdam zit ook alleen maar mooi te wezen.quote:
Dit!quote:Op maandag 12 september 2016 20:19 schreef Dale. het volgende:
Holy crap wat een slechte quiz. Had opzich best aardig kunnen zijn, maar het is gewoon echt saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |