abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165277263
quote:
6s.gif Op maandag 12 september 2016 19:27 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Nee hij geef tze geen boxlessen maar hij spreekt ze op hun wangedrag aan en zet ze op hun plaats.
En ik heb het over deze tijd, niet de jaren 90. Ik woon nl. ook in zo'n gezellige buurt :D
Ik heb echt het land aan kickboxers hoor. Jaren 90 oplossing, gooien al die moeilijke allochtoontjes bij ome Adri in de Pijp op kickbox les, want zo leren ze ook hun grenzen kennen... :').
Zelfde als een buurthuis btw.
Het heeft ook allemaal geen sodemieter opgeleverd ook.
I´m back.
pi_165277278
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
We weten nog steeds niet nu :p

Denk trouwens dat als je genoeg crimineel geld verdient om zo'n auto te kunnen kopen dat het niet meer stoer is om bij die winkel te gaan hangen :p
pi_165277287
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb echt het land aan kickboxers hoor. Jaren 90 oplossing, gooien al die moeilijk allochtoontjes bij ome Adri in de Pijp op kickbox les, want zo leren ze ook hun grenzen kennen... :').
Zelfde als buurthuis btw.
Nee hij geeft geen les.....dit is niet meer de jaren 90 :(
pi_165277302
quote:
6s.gif Op maandag 12 september 2016 19:29 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ja, het is wel jaren 90, lijkt wel.
I´m back.
pi_165277310
Het is hier iig een stuk rustiger geworden
pi_165277324
quote:
6s.gif Op maandag 12 september 2016 19:30 schreef bladwijzer het volgende:

Het is hier iig een stuk rustiger geworden

Hier is het nog rustiger; geen kickboxers die zogenaamd de openbare orde moeten handhaven. :').
I´m back.
pi_165277330
quote:
looooooooooooooooooooooool het inteeltmongooltje zit nu in de cel.

overigens datzelfde mongooltje dat die beweginkjes achter die politieman's rug deed.

hoewtvlagszszzzzzzzzzzz (mongolenstemmetje)
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_165277350
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:32 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Er zit EEN inteeltmongooltje in de cel. Maar is het de goede :P
  maandag 12 september 2016 @ 19:33:44 #85
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_165277368
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 18:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft de burgemeester van Zaandam al maatregelen afgekondigd? Of hanteert ze gewoon de 'pappen en nathouden' aanpak zoals een ware PvdA'er betaamt?
Wij hebben Geke Faber. Het is duidelijk dat je hier niet woont, anders had je deze vraag niet gesteld.

Als je aan Geke denkt, denk je aan
Non possumus non loqui
pi_165277393
quote:

[..]

overigens datzelfde mongooltje dat die beweginkjes achter die politieman's rug deed.

Nou zeg.! Is hij nog steeds niet weer op vrije voeten? ;)
  maandag 12 september 2016 @ 19:36:57 #87
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165277449
quote:

[..]

Lekker die moves doen zo bij bureauHalt
RED ONS HENNIEGOD
pi_165277475
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hier is het nog rustiger; geen kickboxers die zogenaamd de openbare orde moeten handhaven. :').
Heb jij ook ervaring met wonen in een straat waar meerdere dagen per week zo'n 20 tot 30 man rondhangen tot diep in de nacht met auto's en scooters heen en weer scheuren, zuipen, blowen en nog wat dingen doen? Kickboxer of maakt me niet uit wie, het werkt hier wel.
pi_165277490
quote:
6s.gif Op maandag 12 september 2016 19:37 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Heb jij ook ervaring met wonen in een straat waar meerdere dagen per week zo'n 20 tot 30 man rondhangen tot diep in de nacht met auto's en scooters heen en weer scheuren, zuipen, blowen en nog wat dingen doen? Kickboxer of maakt me niet uit wie, het werkt hier wel.
Nee, want de mensen doen dat hier niet. Maar wat is daar zo gek aan dan?
I´m back.
pi_165277504
quote:
Maatregelen Poelenbrug flink opgeschroefd na overlast

De gemeente Zaanstad, de politie en het openbaar ministerie hebben besloten extra maatregelen te nemen in de Zaandamse wijk Poelenburg. Met de maatregelen moet de overlast - veroorzaakt door een groep Turks-Nederlandse jongeren onder aanvoering van de vlogger Ismail Ilgun - worden aangepakt. De beslissing is genomen tijdens een Driehoeksoverleg, dat vandaag plaatsvond.

Belangstellende tijdens het bezoek van burgemeester Geke Faber aan de Vomar supermarkt in de wijk Poelenburg,
Belangstellende tijdens het bezoek van burgemeester Geke Faber aan de Vomar supermarkt in de wijk Poelenburg, © ANP
Maatregelen Poelenbrug flink opgeschroefd na overlast

De gemeente Zaanstad, de politie en het openbaar ministerie hebben besloten extra maatregelen te nemen in de Zaandamse wijk Poelenburg. Met de maatregelen moet de overlast - veroorzaakt door een groep Turks-Nederlandse jongeren onder aanvoering van de vlogger Ismail Ilgun - worden aangepakt. De beslissing is genomen tijdens een Driehoeksoverleg, dat vandaag plaatsvond.

Bonne Kerstens 12-09-16, 19:17 Laatste update: 19:37
9
8
1
Ismail Ilgun
Ismail Ilgun ©
Er zal extra cameratoezicht worden ingezet in gebieden in Poelenburg waar de groep jongeren voor veel overlast zorgt. Dat is onder meer rondom de supermarkt Vomar aan de E. Heimansstraat, waar vernielingen werden aangericht.

Ook zal er worden opgetreden tegen samenscholing op basis van de Algemeen Plaatselijke Verordening (APV). Dit betekent dat personen die binnen het gebied niet de aanwijzingen van de politie opvolgen, kunnen worden weggestuurd, bekeurd of aangehouden. Als ze toch blijven terugkomen, kan een gebiedsverbod worden opgelegd.

Onopvallend
De surveillance van de politie, die extra zal worden opgevoerd, gaat zowel opvallend als onopvallend plaatsvinden.

Volgens burgemeester Faber is de overlast aantoonbaar groter geworden, zowel voor buurtbewoners als voor de supermarkt Vomar, die onder meer te maken heeft met een forse toename van winkeldiefstal. Ook voelen de medewerkers van de winkel zich bedreigd door de groep jongeren.

Bedreiging
Gisteren werd bekend dat gemeenteraadslid Juliëtte Rot (Democratisch Zaanstad) bij haar woning in de wijk Poelenburg bedreigd is door de groep jongeren. Ze heeft aangifte gedaan.

,,De wijze waarop een raadslid van de gemeente door de groep jongeren wordt lastiggevallen, maakt dat een stevige aanpak op zijn plaats is", zegt Faber.

De groep jongeren op bezoek bij Pauw, waar enkele van hen weigerde hun zonnebril af te zetten
De groep jongeren op bezoek bij Pauw, waar enkele van hen weigerde hun zonnebril af te zetten ©
'Negatieve shit'
De bedreiging van het raadslid en de vernieling van de supermarkt zijn voorbeelden van incidenten in de wijk. Ook werd er een persoon door de groep van zijn fiets getrokken omdat 'hij ons niet aanstond'.

Die gebeurtenissen worden vastgelegd door Ismail Ilgün. Ruim 50.000 internetters zijn geabonneerd op de vlogs van deze Turkse Nederlander. Zijn laatste bijdrage van zondag werd 167.000 keer bekeken, maar dat is nog niet de helft van de aantallen van vorige week.

Ilgün is populair op sociale media, noemt de kritiek van onder anderen premier Rutte ('Dit is tuig van de richel') 'negatieve shit' en zegt in zijn laatste vlog dingen als 'De overheid hebben wij niet nodig' en 'Zo geweldig dat ik met deze kleine camera de macht heb'.

http://www.ad.nl/nieuws/m(...)a-overlast~aa6e3c70/
pi_165277536
quote:
9s.gif Op maandag 12 september 2016 19:36 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Lekker die moves doen zo bij bureauHalt
"Wat nou Halt? Zo werken wij niet"
pi_165277558
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, want de mensen doen dat hier niet. Maar wat is daar zo gek aan dan?
Ik zeg niet dat dat gek is. Jij zegt dat het inzetten van een kickboxer niet werkt maar hoe weet je dat dan? Want hier werk het wel. Hij spreekt ze op hun gedrag aan en komt nogal intimiderend over, koekje van eigen deeg dus.
pi_165277605
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nah geen buurthuis voor het inteelttuig en hun broeders? :'(
pi_165277626
quote:
6s.gif Op maandag 12 september 2016 19:41 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dat gek is. Jij zegt dat het inzetten van een kickboxer niet werkt maar hoe weet je dat dan? Want hier werk het wel. Hij spreekt ze in hun op hun gedrag aan en komt nogal intimiderend over, koekje van eigen deeg dus.
Ik wil helemaal geen kickboxers inzetten om de orde te handhaven, dat is toch gek?
Altijd maar toegeven, toegeven, toegeven, vanaf de jaren 90, en vandaag zijn we dan zover opgeschoten...
I´m back.
pi_165277659
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik wil helemaal geen kickboxers inzetten om de orde te handhaven, dat is toch gek?
Altijd maar toegeven, toegeven, toegeven, vanaf de jaren 90, en vandaag zijn we dan zover opgeschoten...
Het probleem is wel dat ze geen respect voor de politie hebben, die lachen ze uit, hier ook.
pi_165277698
quote:
6s.gif Op maandag 12 september 2016 19:45 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Het probleem is wel dat ze geen respect voor de politie hebben, die lachen ze uit, hier ook.
Ja, akkoord dan zorg je als politie dat je handvatten krijgt, rechtsstatelijk, dat daar verandering in komt, denk ik. Dus we moeten toch bij de politiek zijn wrs.
I´m back.
  maandag 12 september 2016 @ 19:48:06 #97
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165277725
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:40 schreef Zipportal het volgende:

[..]

"Wat nou Halt? Zo werken wij niet"
RED ONS HENNIEGOD
pi_165277751
quote:
Wat gaan ze doen?
  maandag 12 september 2016 @ 19:50:09 #99
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_165277760
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 19:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat gaan ze doen?
Doktertje spelen
RED ONS HENNIEGOD
pi_165277766
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 19:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nou wat dan? Waar zouden die vader en broer van deze politica moeten zijn dan?
Als jij je vrouw stelselmatig zo bejegend ziet worden in een of ander kutvlog van een groepje kenserventjes, dan ga jij niet ff verhaal halen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')