Nee, dat lijkt mij niet de slimste oplossing. En zo slim waren zij ook.quote:Op maandag 12 september 2016 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij je vrouw stelselmatig zo bejegend ziet worden in een of ander kutvlog van een groepje kenserventjes, dan ga jij niet ff verhaal halen?
Roep je nu op tot geweld ? Is strafbaar hequote:Op maandag 12 september 2016 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als jij je vrouw stelselmatig zo bejegend ziet worden in een of ander kutvlog van een groepje kenserventjes, dan ga jij niet ff verhaal halen?
Hij zal er hooguit een boks van de agent voor krijgen.quote:Op maandag 12 september 2016 19:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Roep je nu op tot geweld ? Is strafbaar he
Hoe komt zijn vader er dan aan?quote:Op maandag 12 september 2016 20:01 schreef agter het volgende:
Raadslid @JulietteRot kreeg mail van #vomarboy: "Wil je ajb praten? Die Audi is van mijn vader en ik ben bang voor problemen'. Morgen @ADnl
https://twitter.com/wierdduk/status/775365382924296192
Was te verwachten dat die auto van een vader/oom/neef was. Dat mag dan alsnog een vermogende man zijn..quote:Op maandag 12 september 2016 20:01 schreef agter het volgende:
Raadslid @JulietteRot kreeg mail van #vomarboy: "Wil je ajb praten? Die Audi is van mijn vader en ik ben bang voor problemen'. Morgen @ADnl
Wat ook niet echt voor de hand liggend is uiteraard, tenzij bankdirecteur oid? Maar zoiets betwijfel ik ook weer.quote:Op maandag 12 september 2016 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Was te verwachten dat die auto van een vader/oom/neef was. Dat mag dan alsnog een vermogende man zijn..
Hoersubsidie en bijstand.quote:
Ja, dat zal.quote:Op maandag 12 september 2016 20:04 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat bedoelt met "problemen"
Denk dat hij dat bedoelt met "problemen"quote:Op maandag 12 september 2016 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ook niet echt voor de hand liggend is uiteraard, tenzij bankdirecteur oid? Maar zoiets betwijfel ik ook weer.
twitter:Nederbloed twitterde op maandag 12-09-2016 om 19:02:44@wierdduk @JulietteRot @ADnl Het is nog een wonder dat zijn vader nog niet pissed off is van alles wat op TV is gekomen. reageer retweet
Ja, en daar verdien je niet veel mee.quote:Op maandag 12 september 2016 20:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Denk dat hij dat bedoelt met "problemen"
Je mag wel een bijzonder grote shoarmazaak hebben wil je zo'n kar nieuw kunnen kopen.
En niet strafbaar aldus advocaat Spong.quote:Op maandag 12 september 2016 20:07 schreef agter het volgende:
Mijn advies: Gewoon morgen even op de auto gaan lopen, Juliette.
Vinden zij ook heel normaal.
Zou het eigenlijk wel karma vinden wanneer er een baksteen invliegt of wanneer er wat krassen in komen.quote:Op maandag 12 september 2016 20:07 schreef agter het volgende:
Mijn advies: Gewoon morgen even op de auto gaan lopen, Juliette.
Vinden zij ook heel normaal.
Ligt er aan. Hier heb je een keten, meerdere filialen (ook echt heel goed handgemaakt etenquote:Op maandag 12 september 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en daar verdien je niet veel mee.
Ja, alleen 9 van de 10 van die zaakjes die je overal ziet, zitten altijd leeg. Hier in de buurt.quote:Op maandag 12 september 2016 20:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ligt er aan. Hier heb je een keten, meerdere filialen (ook echt heel goed handgemaakt eten) en die man rijdt een x5. Van harte gegund ook trouwens.
Hij trekt zich er niks van aan. Behalve dan dat hij plotseling naar Rot een mail zou hebben gestuurd,quote:Ismail trekt zich niets aan van familie
1 uur geleden
Morgen publiceert De Telegraaf een uitgebreid verhaal over de Zaanse treitervlogger Ismail Ilgun. Zijn familie betreurt zijn gedrag maar daar trekt hij zich niks van aan.
Ook in de plaastelijke moskee heeft men weinig invloed op Ilgun. De imam heeft de groep rondom de vlogger nog nooit aangesproken op hun gedrag. Daarmee ligt het probleem voornamelijk bij de politie. Daar wordt inmiddels gepleit voor meer bevoegdheden om de treitervloggers aan te kunnen pakken.
Of krasjes die spontaan op de auto verschijnen. Net als op de autos waar hij zelf in de buurt kwam.quote:Op maandag 12 september 2016 20:04 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat bedoelt met "problemen"
Klopt, dat zou het ook kunnen zijn.quote:Op maandag 12 september 2016 20:16 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Of krasjes die spontaan op de auto verschijnen. Net als op de autos waar hij zelf in de buurt kwam.
Vindt pa vast niet leuk als het ZIJN auto is.
Dat is zeg maar een Audi broeder van een andere moeder.quote:Op maandag 12 september 2016 20:01 schreef agter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |