Is je telefoon geroot?quote:Op dinsdag 13 september 2016 04:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh fijn kan het niet meer spelen. Apparaat is ineens niet meer geschikt. Wat is dit voor bullshit.
Dat is klote. Blijkbaar zijn er behoorlijk wat spelers die hier last van hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2016 04:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh fijn kan het niet meer spelen. Apparaat is ineens niet meer geschikt. Wat is dit voor bullshit.
Dat als ie spawned is inderdaad vreemd, op een gym kan ik me eventueel voorstellen, misschien iets met de 3d rendering wat het doet crashen.quote:Op maandag 12 september 2016 19:36 schreef Igen het volgende:
Irritant trouwens die bug met Grimer. Soms loopt het spel vast zodra 'ie in beeld komt - als je 'm in de pokedex of in je pokemonlijst aanklikt, maar ook als 'ie spawnt. Kon daarom gisteren niet m'n 5e vangen.
Klopt.. Ik loop ook nog steeds alleenquote:Op dinsdag 13 september 2016 09:29 schreef Ang3l het volgende:
"And you'll neeeee-veeeer waaaaalk aaaa-loooone!"
Nou nog wel hoor, als je een iPhone hebt
Schiet op, ik wil Clefairy en Kubone uitlaten!
Nee, niemand heeft hem officieel uit de appstore, APKMirror of zo hebben ze gebruiktquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:16 schreef Momo... het volgende:
Ook Android hier, zit wel groot verschil tussen timing wanneer mensen de update krijgen, het begon zondag al....
Ik heb de update gewoon in de play store staanquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:21 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nee, niemand heeft hem officieel uit de appstore, APKMirror of zo hebben ze gebruikt
Oh echt? Sinds wanneer? Daarvoor was het iig apkmirrorquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb de update gewoon in de play store staan
sinds vanmorgenquote:Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh echt? Sinds wanneer? Daarvoor was het iig apkmirror
Welk land?quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:24 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik heb de update gewoon in de play store staan
#Forever Samsung, hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2016 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vraagt er ook gewoon om met je Apple.
Ik weiger er moeite voor te doen om het werkend te krijgen. Ik kap gewoon met het spel.quote:Op dinsdag 13 september 2016 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is klote. Blijkbaar zijn er behoorlijk wat spelers die hier last van hebben.
Toen Miitomo uitkwam (eerste app van Nintendo) werkte die ook niet op mijn oude China tablet. Toen heb ik vrij simpel een root-check-blocker geďnstalleerd. Is dat geen optie voor je, ook al heb je nu de app al verwijderd uit boosheid
Je account bestaat iig nog steeds.
En bij jou werkt het niet omdat je een Chinese telefoon hebt? Mijn neefje en nichtje hebben dat ook, hoop dat zij straks nog kunnen spelenquote:Op dinsdag 13 september 2016 11:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weiger er moeite voor te doen om het werkend te krijgen. Ik kap gewoon met het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |