Zo ben ik he. Nou, ik ben er weer weg van.quote:Op zondag 11 september 2016 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow, jij komt even binnen met een statement
Gaan ook nog wel stijgen.quote:Op zondag 11 september 2016 16:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze zullen toch echt nog een potje of 29 moeten
Jawel, Groningen liet al wel meer zien dan andere potjesquote:Op zondag 11 september 2016 16:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan ook nog wel stijgen.
vanavond even de samenvattingen kijken.quote:Op zondag 11 september 2016 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jawel, Groningen liet al wel meer zien dan andere potjes
Misschien hebben zij nog interesse in een fris kleurtjequote:Op zondag 11 september 2016 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een groene pruik te koop. Iemand interesse?
Mijn stream ligt ongeveer een minuut of 4 achterquote:
Dat kan je niet in een paar trainingen 1-2-3 bewerkstelligen en daar is Vitesse te goed voor om random te proberen. Dit elftal heeft vastigheden nodig en twee weken geleden liep het prima met dit geraamte. Ik snap volkomen dat Bosz geen zin heeft om weer te wijzigen, dat zou mentaal ook niet helpen.quote:Op zondag 11 september 2016 16:33 schreef Ferdii het volgende:
niks mis met riedewald als controleur, klaassen achter/naast ziyech die meters maakt en ziyech voor de briljante paasjes etc.
Als er daadwerkelijk interesse was in die drie middenvelders (wat ik enigszins betwijfel) zou ik het wel begrijpenquote:Op zondag 11 september 2016 16:38 schreef Doublepain het volgende:
Zyech is een paniekaankoop, niet over nagedacht blijkt maar weer
Dat bedoelt hij wel anders dan De Boer imo. Het enige wat Bosz wil zeggen is dat je na drie trainingen niet perfect bent ingespeeld op de rest van het team en dus ook niet moet verwachten dat alles enorm vloeiend zal lopenquote:Op zondag 11 september 2016 16:38 schreef Abed het volgende:
'wennen aan het ajax spel'
Ik spring alvast uit het raam.
zoveel veranderd er niet, alleen klaassen krijgt een andere rol, die hij denk ik, ook zonder een hoop training kan vervullen.quote:Op zondag 11 september 2016 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je niet in een paar trainingen 1-2-3 bewerkstelligen en daar is Vitesse te goed voor om random te proberen. Dit elftal heeft vastigheden nodig en twee weken geleden liep het prima met dit geraamte. Ik snap volkomen dat Bosz geen zin heeft om weer te wijzigen, dat zou mentaal ook niet helpen.
Dat hij speelt.quote:Op zondag 11 september 2016 16:44 schreef superniger het volgende:
Wat verwachten jullie vandaag van Ziyech?
Zes goals en vier assists.quote:Op zondag 11 september 2016 16:44 schreef superniger het volgende:
Wat verwachten jullie vandaag van Ziyech?
Altijd leuk als je de bal net even een tikje met je standbeen geeftquote:
We hebben te maken met een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 11 september 2016 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Altijd leuk als je de bal net even een tikje met je standbeen geeft
kan jij de bal nog zien als die aan je voeten ligtquote:Op zondag 11 september 2016 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Altijd leuk als je de bal net even een tikje met je standbeen geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |