Ja und? In de auto kan je niet dansenquote:Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef Ruse het volgende:
[..]
je hebt langer in de auto gezeten dan op de dansvloer gestaan geloof ik
Ja, we kunnen die wel even bespreken tijdens onze driehoeksverhouding met netflix.quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het is niet zo dat de dictators van pakweg de laatste 120 jaar menselijke geschiedenis niet hun best gedaan hebben om de wereld en de menselijke bewoners ervan naar hun gedachtengoed te vormen
hoeveel ben jij aangekomen de afgelopen jaren?quote:Op zondag 11 september 2016 12:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja und? In de auto kan je niet dansen
Weet niet, maar vind een nakomertje wel bij je passen of zo.quote:Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat maakt dat ik ooit de indruk heb gemaakt dat het wel zo is?
Zet een kind van tien maar eens naast een kitten van tien weken in het bos.......en ja we worden te vroeg geboren door onze absurd groot geėvolueerde hoofden...anders hadden vrouwen nu ook een heupomtrek van enkele meters en een vagina waar je in kan kamperenquote:Op zondag 11 september 2016 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet het ook een kitten zijn. Anders is het niet eerlijk. Geen jonge dieren vergelijken met volwassen dieren.
Uitgaanscentrum. Wel erg jong volk daar. Ik durfde niet eens iemand te scoren. Bang om te worden opgepakt de dag ernaquote:
Gaat snel dit.quote:Op zondag 11 september 2016 12:37 schreef _Shanti het volgende:
Ja, we kunnen die wel even bespreken tijdens onze driehoeksverhouding met netflix.
Aangekomen. Mensquote:Op zondag 11 september 2016 12:37 schreef _Shanti het volgende:
[..]
hoeveel ben jij aangekomen de afgelopen jaren?
Wat doe ik in hemelsnaam dat ik die indruk maak?quote:Op zondag 11 september 2016 12:37 schreef FrauMilena het volgende:
Weet niet, maar vind een nakomertje wel bij je passen of zo.
Wil je m'n vetrollen tellen?quote:
Ok. Niet gaan spanken, want er moet nog wat uitquote:
We gaan het niet weer over Fas' haar micropenis hebben hoor. Jezus.quote:Op zondag 11 september 2016 12:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok. Niet gaan spanken, want er moet nog wat uit
Shanti is het daar niet mee eensquote:Op zondag 11 september 2016 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Och och jij hebt het figuurtje van een promiscue meisje van 15
Jij zegt zelf dat je niet kunt dansen in een auto. Dan moet je dus wel moddervet wezen.quote:
Dit zou dus betekenen dat ze 'm is kwijtgeraakt. Dat zou sneu zijn :$quote:Op zondag 11 september 2016 12:41 schreef _Shanti het volgende:
[..]
We gaan het niet weer over Fas' haar micropenis hebben hoor. Jezus.
truequote:Op zondag 11 september 2016 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja het is niet zo dat de dictators van pakweg de laatste 120 jaar menselijke geschiedenis niet hun best gedaan hebben om de wereld en de menselijke bewoners ervan naar hun gedachtengoed te vormen
Of gewoon geen skill hebben.quote:Op zondag 11 september 2016 12:41 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Jij zegt zelf dat je niet kunt dansen in een auto. Dan moet je dus wel moddervet wezen.
Ik weet niet of ze hem zou missenquote:Op zondag 11 september 2016 12:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dit zou dus betekenen dat ze 'm is kwijtgeraakt. Dat zou sneu zijn :$
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |