Ja. Orka's.quote:Op zondag 11 september 2016 12:31 schreef _Shanti het volgende:
[..]
En orka's. Want die hebben pas een awesome brein. Serieus.
Als het maar duidelijk is dat ik geen kinderen meer wil.quote:Op zondag 11 september 2016 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kusje én een koosnaampje. Ik geloof dat ik verliefd ben.
mensen hebben pas een awesome brein. serieus. zet dat kind van je maar eens naast een katquote:Op zondag 11 september 2016 12:31 schreef _Shanti het volgende:
[..]
En orka's. Want die hebben pas een awesome brein. Serieus.
Ik geloof dat ik nu nog meer verliefd ben.quote:Op zondag 11 september 2016 12:31 schreef _Shanti het volgende:
Als het maar duidelijk is dat ik geen kinderen meer wil.
Kinderen zijn niets voor jou?quote:Op zondag 11 september 2016 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu nog meer verliefd ben.
quote:Op zondag 11 september 2016 12:32 schreef Ruse het volgende:
[..]
mensen hebben pas een awesome brein. serieus. zet dat kind van je maar eens naast een kat
Nou ja het is niet zo dat de dictators van pakweg de laatste 120 jaar menselijke geschiedenis niet hun best gedaan hebben om de wereld en de menselijke bewoners ervan naar hun gedachtengoed te vormenquote:Op zondag 11 september 2016 12:31 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zou het zonde vinden, een gemiste kans
Zet je ma even het huis uit danquote:Op zondag 11 september 2016 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu nog meer verliefd ben.
Zet dat kind maar eens in een Fins oerbos naast die katquote:Op zondag 11 september 2016 12:32 schreef Ruse het volgende:
[..]
mensen hebben pas een awesome brein. serieus. zet dat kind van je maar eens naast een kat
Goed losgegaan dus?quote:Op zondag 11 september 2016 12:33 schreef Dqod het volgende:
Hallo
Gisteren mijn knie geblesseerd tijdens het dansen
#stram
Wat maakt dat ik ooit de indruk heb gemaakt dat het wel zo is?quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 12:33 schreef Dqod het volgende:
Hallo
Gisteren mijn knie geblesseerd tijdens het dansen
#stram
Dat kind laat zich niet ergens neerzetten, ze heeft een eigen wil.quote:Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet dat kind maar eens in een Fins oerbos naast die kat
Dan moet het ook een kitten zijn. Anders is het niet eerlijk. Geen jonge dieren vergelijken met volwassen dieren.quote:Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet dat kind maar eens in een Fins oerbos naast die kat
Wie geeft mij dan tips tijdens de seks?quote:
Duitsland ligt niet vlak naas mozambique hoor.quote:Op zondag 11 september 2016 12:34 schreef Ruse het volgende:
[..]
je hebt langer in de auto gezeten dan op de dansvloer gestaan geloof ik
Dat ligt aan de moederquote:Op zondag 11 september 2016 12:35 schreef _Shanti het volgende:
[..]
Dat kind laat zich niet ergens neerzetten, ze heeft een eigen wil.
Pron. duh.quote:Op zondag 11 september 2016 12:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie geeft mij dan tips tijdens de seks?
Heb je nog tips?quote:
Zeker, zeker.quote:
Want wat was dit dan precies? :$quote:Op zondag 11 september 2016 12:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Maar toch liever festivalletje wel ofzo, of gewoon in de stad uitgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |