Niccolò Antonelli als teamgenootquote:Op woensdag 14 september 2016 19:25 schreef Max23 het volgende:
Bendsneyder ook volgend seizoen bij KTM in de Moto 3-klasse![]()
http://nos.nl/artikel/213(...)nd-jaar-bij-ktm.html
Kan me niet voorstellen dat je in het centrum langer dan tien minuten moet zoekenquote:Op vrijdag 23 september 2016 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Kleine kans, maar heeft iemand enig idee waar ik de as race live kan kijken in Rome? Ik weet wel van het Ducati cafe en ik vermoed dat ik daar misschien wel iets kan kijken, maar ik zoek meer echt zo'n enthousiaste, blije sports bar. Maar dan geen voetbal maar MotoGP.
Nouja, overal wordt m.n. voetbal uitgezonden. Ik wil het graag zeker weten want anders wil ik het live hier kijken via stream. Niet dat ik loop te zoeken en niks vind en dan de race heb gemist, zeg maar.quote:Op vrijdag 23 september 2016 17:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je in het centrum langer dan tien minuten moet zoeken
Ja maar live..quote:
Ik zou hier gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 september 2016 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja maar live... Haha. Nouja, ik zie wel even!
ik hoorde wel dat er iets gebeurd was maar niet wat omdat ik weg wasquote:Op zaterdag 24 september 2016 10:25 schreef heywoodu het volgende:
Vrij aparte crash
Hayden onderuit gegaan, staat daar met wat marshalls bij z'n motor en ineens komt de motor van Pol (die door Marquez onderuit werd gereden) loeihard aanglijden, Hayden en marshalls moeten springen om hun benen te redden![]()
Marquez liep er nog even in de klassieke gebrokensleutelbeenpose bij, maar dat lijkt mee te vallen.
Na 2 minuten pas, ongelooflijkquote:Op zaterdag 24 september 2016 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
Moto3 QP nu pas mensen naar buiten
Oh ik dacht dat ze 3 kwartier haddenquote:Op zaterdag 24 september 2016 12:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Na 2 minuten pas, ongelooflijk
Een gebrek aan enthousiasme kun je ze niet kwalijk nemen, dat kloptquote:Op zaterdag 24 september 2016 12:49 schreef Max23 het volgende:
Overigens vind ik die twee van Eurosport altijd wel lekker enthousiast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |