Daar controleren ze toch op?quote:Op zondag 11 september 2016 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lease en dan betalen ze een tijdje geen geld meer en dan gaan ze naar de volgende dealer en het zelfde trucje.
oke GGMMquote:
Niet strafbaar.quote:Op zondag 11 september 2016 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moet morgen vies vroeg op.
Begin je de werkweek direct fris en fruitig, top!quote:
ja ze moeten ergens compenseren dat het festival gratis toegangkelijk is.quote:Op zondag 11 september 2016 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin je de werkweek direct fris en fruitig, top!
Wat is het eten duur bij het Food truck festival trouwens al heb ik ze desondanks toch flink gesponsord
Ach ja. Daarna nog even op het strand gezeten dus ik vind het allemaal mooi en prima. Misschien ga ik mij morgen wel ziekmelden.quote:Op zondag 11 september 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja ze moeten ergens compenseren dat het festival gratis toegangkelijk is.
Dramaandagquote:Op zondag 11 september 2016 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja. Daarna nog even op het strand gezeten dus ik vind het allemaal mooi en prima. Misschien ga ik mij morgen wel ziekmelden.
Ik moet komende week mijn 2e verdieping van mijn woning zoveel mogelijk leeghalen en goed afdekken. De 19e beginnen ze met de dakopbouw. Dat gaat een hoop troep geven in huis.quote:Op zondag 11 september 2016 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En niet zo zuinig ook. Tot zover dit gejank.
beter goed gejatquote:Op zondag 11 september 2016 22:33 schreef Vasion het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)r-doet-obama-na.html
Sta hier niet eens van op te kijken. Nederland doet alles na wat Amerika doet.
Overigens snotneus Jesse Klaver.
Wat is er relevant aan dat de moeder van Jesse Klaver 20 is.quote:Op zondag 11 september 2016 22:33 schreef Vasion het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)r-doet-obama-na.html
Sta hier niet eens van op te kijken. Nederland doet alles na wat Amerika doet.
Overigens snotneus Jesse Klaver.
Weldenkend is hier het sleutelwoord.quote:Op zondag 11 september 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Op welke andere partij zou je als weldenkend conservatief in Nederland op moeten stemmen.
Seculieren/atheisten hebben west-europa naar de klote geholpen.quote:Op zondag 11 september 2016 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Weldenkend is hier het sleutelwoord.
Een partij die als streven een theocratie heeft kun je echt met de beste wil van de wereld niet weldenkend noemen.
Die mensen zijn echt helemaal knettergek.
Zelfs als dat waar zou zijn doet het niet af aan het feit dat er geen god bestaat.quote:Op zondag 11 september 2016 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seculieren/atheisten hebben west-europa naar de klote geholpen.
Zelfs in die hypothese kun je er nog beter in geloven dan een land naar de kloten helpenquote:Op zondag 11 september 2016 22:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Zelfs als dat waar zou zijn doet het niet af aan het feit dat er geen god bestaat.
Dat is niet hoe het werktquote:Op zondag 11 september 2016 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zelfs in die hypothese kun je er nog beter in geloven dan een land naar de kloten helpen
5. Geldquote:Op zondag 11 september 2016 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
In Polen hebben we nog een orthodox katholiek beleid.
Wat heb je daar niet:
1. Aanslagen
2. (Veel) moslims
3. hoodvlogs
4. immigranten die de boel verstieren
Daarom is de kinderbijslag hoger dan in nederland lolquote:
Wil je zeggen dat polen rijker is?quote:Op zondag 11 september 2016 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom is de kinderbijslag hoger dan in nederland lol
twitter:Cernovich twitterde op zondag 11-09-2016 om 22:23:22LIVE on #Periscope: Twitter keeps censoring my streams. #Cernovich100K #ClintonCollapse https://t.co/Q9rMY2RY2h reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |