Zwakke kin.quote:Op zondag 11 september 2016 09:00 schreef opperkleurder het volgende:
Net de herhaling van de UFC gezien maar Overeem ging er hard af zeg.
Da's Gordon.quote:Op zondag 11 september 2016 09:55 schreef Caland het volgende:
Ik kijk WNL op zondag () en daar zit me toch een debiel tussen.
Hoop het. Voelt niet gebroken aan maar eerder zwaargekneusd. Ging vannacht kapot van de pijnquote:Op zondag 11 september 2016 09:56 schreef Adames het volgende:
Ik kreeg al vrij snel loopgips met die breuk. Was te doen
Rob Heilbron heet hij blijkbaar.quote:
Aha. De lingeriekoning.quote:Op zondag 11 september 2016 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Rob Heilbron heet hij blijkbaar.
Fervent aanhanger van Trump en 'als Wilders aan de macht komt gebeurt dit allemaal niet' over die Zaandamjeugd
iig goed dat je woensdag weer gaat want in het weekend zijn meestal de kneusjes aan het werkquote:Op zondag 11 september 2016 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop het. Voelt niet gebroken aan maar eerder zwaargekneusd. Ging vannacht kapot van de pijn
Veel plezier.quote:Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik stap zo de bus in richting Rotterdam. Genot!
Geen treincombi?quote:Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Veel plezier!quote:Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
knuffeltjes bij?quote:Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gedraag je. Vind het toch altijd jammer dat het 'oude' uitvak weg is. Was tegen clubs als Den Haag altijd een stuk toffer.quote:Op zondag 11 september 2016 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, allemaal met de bus.
[..]
Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |