SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Drama. Ze konden het door de zwelling ook niet helemaal goed zien. Woensdag vervolgafspraak dus hopelijk is het een klein scheurtje of kneuzing en kan ik hem snel weer belasten.quote:
Pootje hoog vannacht dan maar.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Drama. Ze konden het door de zwelling ook niet helemaal goed zien. Woensdag vervolgafspraak dus hopelijk is het een klein scheurtje of kneuzing en kan ik hem snel weer belasten.
Pussyboyquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Drama. Ze konden het door de zwelling ook niet helemaal goed zien. Woensdag vervolgafspraak dus hopelijk is het een klein scheurtje of kneuzing en kan ik hem snel weer belasten.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 10 september 2016 23:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pootje hoog vannacht dan maar.
Ja, en meneer zit gelijk in het gips. "het doet auwiequote:Op zondag 11 september 2016 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt he. Zelfs wielrenners fietsen door met een klein breukje.
Tja weekend en geen noodgeval.quote:Op zondag 11 september 2016 00:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ook gewoon 4 uur moeten wachten in het ziekenhuis met ranzige voetbalkleren aan
Als je iets breekt is het kut maar draag het dan als een man dit is gewoon triest.quote:Op zondag 11 september 2016 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en meneer zit gelijk in het gips. "het doet auwie"
Had best een hoge pet op van Caland.
En zijn team ook nog eens achter laten is ook niet goed te praten. Ik betwijfel of ze daadwerkerkelijk bezorgd om Caland waren maar nu moesten ze voor een keer wel zelfs de rekening betalen in de derde helftquote:Op zondag 11 september 2016 00:03 schreef GGMM het volgende:
Ook gelijk naar de dokter ipv even douchen en omkleden om zo je medemens in de wachtkamer een plezier te doen.
Wat zwak..
Paar jongens uit het team kwamen uiteindelijk wel bier brengen. Al werd ons dat niet echt in dank afgenomen.quote:Op zondag 11 september 2016 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En zijn team ook nog eens achter laten is ook niet goed te praten. Ik betwijfel of ze daadwerkerkelijk bezorgd om Caland waren maar nu moesten ze voor een keer wel zelfs de rekening betalen in de derde helft
Je bent ook apart man.quote:Op zondag 11 september 2016 05:58 schreef JanCees het volgende:
Ik maak allemaal aparte dingen mee de laatste tijd
Wtf
Zwakke kin.quote:Op zondag 11 september 2016 09:00 schreef opperkleurder het volgende:
Net de herhaling van de UFC gezien maar Overeem ging er hard af zeg.
Da's Gordon.quote:Op zondag 11 september 2016 09:55 schreef Caland het volgende:
Ik kijk WNL op zondag () en daar zit me toch een debiel tussen.
Hoop het. Voelt niet gebroken aan maar eerder zwaargekneusd. Ging vannacht kapot van de pijnquote:Op zondag 11 september 2016 09:56 schreef Adames het volgende:
Ik kreeg al vrij snel loopgips met die breuk. Was te doen
Rob Heilbron heet hij blijkbaar.quote:
Aha. De lingeriekoning.quote:Op zondag 11 september 2016 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Rob Heilbron heet hij blijkbaar.
Fervent aanhanger van Trump en 'als Wilders aan de macht komt gebeurt dit allemaal niet' over die Zaandamjeugd
iig goed dat je woensdag weer gaat want in het weekend zijn meestal de kneusjes aan het werkquote:Op zondag 11 september 2016 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoop het. Voelt niet gebroken aan maar eerder zwaargekneusd. Ging vannacht kapot van de pijn
Veel plezier.quote:Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik stap zo de bus in richting Rotterdam. Genot!
Geen treincombi?quote:Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Veel plezier!quote:Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
knuffeltjes bij?quote:Op zondag 11 september 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gedraag je. Vind het toch altijd jammer dat het 'oude' uitvak weg is. Was tegen clubs als Den Haag altijd een stuk toffer.quote:Op zondag 11 september 2016 10:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, allemaal met de bus.
[..]
Dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |