De laatste keer bijna 70 kunnen doen in een half uur.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:44 schreef raptorix het volgende:
Je kan wel 64 evolves klaar hebben staan, maar met 1 ei red je dat niet.
Naar berekeningen kan je tot maximaal 60 komen. Dit tenzij iemand op een illegale manier weet de animaties uit te schakelen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:53 schreef Valerie. het volgende:
Hoe de fuck doe je er 70 in een half uur met al die animaties tussendoor
App afsluitenquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:53 schreef Valerie. het volgende:
22-23 seconden voor het opstarten van de app. Is er een instelling die dit kan versnellen? Heb geen battery save modes aanstaan in android of de app.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:56 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
App afsluitenen vervolgens opnieuw opstarten.
Ik heb een Galaxy Edge 7, die start binnen een seconde of 12 op, maar goed je moet natuurlijk ook nog Klikken, als je snel bent denk ik dat je een seconde of 8 kan besparen per evolutie.quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:00 schreef burned het volgende:
[..]
22-23 seconden voor het opstarten van de app. Is er een instelling die dit kan versnellen? Heb geen battery save modes aanstaan in android of de app.
i/o schedular of dergelijke omzetten?
Zijn we burenquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag een Muk op de kaart. 2 kleine kinderen bij me
quote:
Waar woon jij dan jonge, op Kijkduin of zoquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:28 schreef So_Surreal het volgende:
Net een 2e Gengar op de scannermaar had er net al een van 1.400 gevangen dus had geen zin om naar buiten te gaan.
Waren ook nog een Nidoking en een Magneton gespawnd
en een Muk!
Ben zojuist weer klaar met een ronde, kwam tot 67 evolves zonder reboot. pidgeys weedles en 2 nieuwe.quote:Op zaterdag 10 september 2016 13:54 schreef burned het volgende:
[..]
Naar berekeningen kan je tot maximaal 60 komen. Dit tenzij iemand op een illegale manier weet de animaties uit te schakelen.
Maar idd dat was ook meteen het eerste wat ik dacht, gezien het toch wel allom bekend is dat 60 de max is vanwege de lengte van tijd.
Heb alleen die Gengar en Magneton gevangen hoor.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Waar woon jij dan jonge, op Kijkduin of zo![]()
Dit dus:quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb alleen die Gengar en Magneton gevangen hoor.
Ik heb een scanner en die logt van de laatste 24 uur wat er allemaal gescand is, en ik scan met 10 account mijn hele wijk
Als die rode marker inderdaad je huis is, is dit misschien niet super handig om te posten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:44 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarboven staan de nog minder zeldzamemaar dat paste niet op 1 screenshot.
Nee, dat is niet waar ik woonquote:Op zaterdag 10 september 2016 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als die rode marker inderdaad je huis is, is dit misschien niet super handig om te posten.
Inderdaad, Jesse en James zouden dan snel je Pokemon komen stelen!quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als die rode marker inderdaad je huis is, is dit misschien niet super handig om te posten.
Dat is 1 van de andere 10 accounts, doh. So_surreal kan heus wel internetten.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee je kan gewoon coordinaten opgeven (rode marker) en vanaf daar gaat hij scannen.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:24 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Dat is 1 van de andere 10 accounts, doh. So_surreal kan heus wel internetten.
Haarlem?quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik zag een Muk op de kaart. 2 kleine kinderen bij me
Utrecht.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Net een wilde Snorlax (mijn eerste) gevangen in het centrum van Haarlem. Cp van 1850.
Gelul in Antwerpen aan het mas zat vorige maand een Snorlax toen ik er was.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
Hier, in Belgie, kan je die niet vangen... luck hebben via een 10km ei.
Echt waar? Nu ja Antwerpen is voor mij de andere kant van het land.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelul in Antwerpen aan het mas zat vorige maand een Snorlax toen ik er was.
Toen ik er was ergens vorige maand stonden daar non stop zeven leurs aan toen een Snorlax gespot maar mijn wifi viel weg.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Echt waar? Nu ja Antwerpen is voor mij de andere kant van het land.
Buh oké. Ik zit steeds in Brussel in het Warrandepark met 8-9 actieve lures.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik er was ergens vorige maand stonden daar non stop zeven leurs aan toen een Snorlax gespot maar mijn wifi viel weg.
Nou wat is er niet duidelijk aan dit overzicht?quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:48 schreef banaantjeEE het volgende:
https://pokeassistant.com/buddystats?locale=en
Kan iemand even die Buddy Stat uitleggen?
Mijn max is 75. De pokemon dje je wilquote:Op zaterdag 10 september 2016 13:53 schreef Valerie. het volgende:
Een Chanseyquote:Op zaterdag 10 september 2016 18:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vandaag stond er ineens een Chansey op mijn radarDie zie ik sowieso nooit hier maar ook niet bij andere mensen. De CP was maar 39, maar dat is dus weer een Pokemon erbij
Ach, als je een goeie vaporeon zoekt kun je beter een goeie eevee evolven. De kans dat je een goeie vaporeon in het wild vangt is nagenoeg 0.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie daar niet binnen 2 minuten kon zijn
Normaal spawnen er Eevees, dus misschien komt ie nogmaals langs in de nabije toekomst.
Maar dan had ik hem wel alvastquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ach, als je een goeie vaporeon zoekt kun je beter een goeie eevee evolven. De kans dat je een goeie vaporeon in het wild vangt is nagenoeg 0.
Heb je nog niet genoeg candy dan? Want die zou je an sich wel vrij snel bij elkaar moeten hebben. Veel sneller dan je vaporeons in het wild ziet iegquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan had ik hem wel alvast
Eevees zijn relatief zeldzaam hier. Zeker vergeleken met mensen die 3 spawns op hun bank kunnen ontvangenquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:58 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg candy dan? Want die zou je an sich wel vrij snel bij elkaar moeten hebben. Veel sneller dan je vaporeons in het wild ziet ieg
Hoorn toevallig? Stikt hier van de evolves/rares vandaag... O.a. een ivysaur, vaporeon, porygon, 2 dratinis en dat binnen een uur.quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie daar niet binnen 2 minuten kon zijn
Normaal spawnen er Eevees, dus misschien komt ie nogmaals langs in de nabije toekomst.
Nope. Hier eigenlijk hetzelfde verhaal. De afgelopen 24 uur al 3 pokemons gezien die ik nog niet eerder in het wild gezien heb. Dat ik op alle drie de momenten niet naar buiten kon of op tijd op de juiste plek kon zijn was wel weer jammerquote:Op zaterdag 10 september 2016 21:17 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Hoorn toevallig? Stikt hier van de evolves/rares vandaag... O.a. een ivysaur, vaporeon, porygon, 2 dratinis en dat binnen een uur.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:22 schreef Bootje84 het volgende:
Is Kadabra zeldzaam? Hij spawnde tijdens mijn werktijd heel vlakbij, maar kon niet weg om op jacht te gaan
Al 78 meer dan ikquote:
Herkenbaar... sinds gisterenavond een Ivysaur, Koffing en Pinsir op de radar gezien maar ofwel geen kans om op pad te gaan of niet op tijd kunnen vinden...quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nope. Hier eigenlijk hetzelfde verhaal. De afgelopen 24 uur al 3 pokemons gezien die ik nog niet eerder in het wild gezien heb. Dat ik op alle drie de momenten niet naar buiten kon of op tijd op de juiste plek kon zijn was wel weer jammer
Niantic zei vandaag al dat die update klaar is. Zal dit weekend wel uitgerold worden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:37 schreef Nightquest777 het volgende:
In duitsland is de buddy update upgerold hoorde ik?
Hehe ik ken het gevoelquote:
Beter dan dat ze er dagen in zitttenquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hehe ik ken het gevoel.
Net nog 2 gyms gaan innemen. 2x geind... en ik lig er al terug uit.
Ik ga met mijn Vaporeon de hort op. Kom veel te weinig Eevee tegen en ik wil nog een Flareon halen. Plus genoeg candy om ze allemaal te uppen. Stomste is dat ik mijn starter, Charmander heb weggegooid. Nooit in het wild tegen gekomenquote:Op zaterdag 10 september 2016 22:38 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik hoor uit betrouwbare bron dat Lapras en andere rares 5km buddy lopen nodig hebben voor 1 candy, maar bijv Pikachu 1kmAndere starters 2km. Vraag me af wat handiger is, zeldzame candy verzamelen of gewoon squirtle/eevee oid.
En als je met een Lapras op een dag bijvoorbeeld 3 km hebt gelopen, moet je dan daarna nog 2 km lopen voor die ene candy, of moet je dan weer opnieuw beginnen?quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:38 schreef Nightquest777 het volgende:
Ik hoor uit betrouwbare bron dat Lapras en andere rares 5km buddy lopen nodig hebben voor 1 candy, maar bijv Pikachu 1kmAndere starters 2km. Vraag me af wat handiger is, zeldzame candy verzamelen of gewoon squirtle/eevee oid.
Alleen als je wisselt van buddy verlies je je voortgang - zegt men.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En als je met een Lapras op een dag bijvoorbeeld 3 km hebt gelopen, moet je dan daarna nog 2 km lopen voor die ene candy, of moet je dan weer opnieuw beginnen?
`quote:Op zaterdag 10 september 2016 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eevees zijn relatief zeldzaam hier. Zeker vergeleken met mensen die 3 spawns op hun bank kunnen ontvangen
Zit een beetje plannen te maken om een tooltje te schrijven die in specifiek deze buurt of gewoon de binnenstad van Leiden de spawns in de gaten houdt om zo een mooi statistiekje te maken. Als dat niet al bestaat zonder dat ik er het bestaan van af weet.
Wakker worden kat,quote:Op zaterdag 10 september 2016 22:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beter dan dat ze er dagen in zittten
Hier is alles blauw, en alles is zodanig sterk verdedigd dat ik er nergens bij kan, en dat al weken. Ik mis de andere twee teams hier om het voor mij makkelijk te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:57 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wakker worden kat,
Er zit een vreemde eend bij jeHoe weet je dat ik daar in de buurt zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin om nu nog naar buiten te gaan, maar interessant dingetje
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik weet allesquote:Op zondag 11 september 2016 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik daar in de buurt zit?
Geen zin om nu nog naar buiten te gaan, maar interessant dingetje
Die geweldige hoeveelheid Pokemons rond die plek geeft zeker ook wel wat weg?quote:
Ik zit daar en krijg nog niks...quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:37 schreef Nightquest777 het volgende:
In duitsland is de buddy update upgerold hoorde ik?
Haha die scan van mij op de vorige pagina was ook van Hoorn, een erg goede dag idd !quote:Op zaterdag 10 september 2016 21:17 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Hoorn toevallig? Stikt hier van de evolves/rares vandaag... O.a. een ivysaur, vaporeon, porygon, 2 dratinis en dat binnen een uur.
quote:Trainers,
Pokémon GO is in the process of being updated to version 0.37.0 for Android and 1.7.0 for iOS devices. Below are some release notes and comments from our development team.
- Implemented Buddy Pokémon: Trainers will now be able to choose one of their Pokémon to be their buddy. A Trainer can earn - Candy for their Buddy Pokémon by walking a certain distance.
- Made it easier to select smaller Pokémon on the screen.
- Fixed an issue where Eggs would sometimes hatch without displaying the animation.
- Improved performance reliability when a device switches networks to no longer cause the application to hang or stop updating.
- Pokémon GO Plus support
- Minor text fixes.
We continue to focus on eliminating bots and scrapers from Pokémon GO. Rooted or jailbroken devices are not supported by Pokémon GO. Remember to download Pokémon GO from the official Google Play Store or iTunes App Store only.
The Pokémon GO team
Source:https://www.facebook.com/PokemonGO/posts/968304466649445
Niet hier.quote:Op zondag 11 september 2016 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Android is uitgerold en de officiële apk bestand is ook overal te vinden. iPhone zal morgen of maandag uitrollen las ik
Ik zie nog geen update in de Google Playstore staan hoorquote:Op zondag 11 september 2016 01:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Android is uitgerold en de officiële apk bestand is ook overal te vinden. iPhone zal morgen of maandag uitrollen las ik
Daar komt vast wel een hack voor zodat het wel weer werkt.quote:Op zondag 11 september 2016 07:16 schreef Vanyel het volgende:
Wat achterlijk dat ze geen geroote devices supporten.
Dat zou wel fijner zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:15 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Alleen als je wisselt van buddy verlies je je voortgang - zegt men.
quote:Op zondag 11 september 2016 09:35 schreef agter het volgende:
Vraagje:
Ik hen een Gengar van 100% IV.
Alles daarop inzetten? Zijn CP is echter maar in de 1200 of zo.
Okay. Dank je.quote:Op zondag 11 september 2016 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CP is maar een tijdelijk getal, IV zegt alles.
Bestaan apps om dat te omzeilen.quote:Op zondag 11 september 2016 09:59 schreef Jaytje07 het volgende:
Nieuwe update blokkeert root/jailbreak gebruikers. Wat een achterlijke actie. Ja Niantic, ik heb root om bijv ads uit te schakelen en titanium backup te draaien en nu, niet voor dat spelletje van jullie. Kut actie
quote:Op zondag 11 september 2016 01:22 schreef Lavezzi het volgende:
Via welke site/app maken jullie die scans tegenwoordig? Zie namelijk aardig wat screenshots voorbij komen.
Makkelijk googlebare apps?quote:Op zondag 11 september 2016 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bestaan apps om dat te omzeilen.
I know, maar die werken dus nietquote:Op zondag 11 september 2016 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bestaan apps om dat te omzeilen.
Hier in huis niet.quote:Op zondag 11 september 2016 11:36 schreef Rabieluh het volgende:
Zijn de spawns weer gewisseld? Ik zie electabuzz nearby, waarschijnlijk waar eerst magmar zat.
Neequote:Op zondag 11 september 2016 11:42 schreef So_Surreal het volgende:
Ben ik de enige die die lucky egg evolve sessies saai en vervelend vindt om te doen ?
Nee hoor.quote:Op zondag 11 september 2016 11:42 schreef So_Surreal het volgende:
Ben ik de enige die die lucky egg evolve sessies saai en vervelend vindt om te doen ?
Zeker niet, noodzakelijk kwaad helaas.quote:Op zondag 11 september 2016 11:42 schreef So_Surreal het volgende:
Geen zak aan, maar de XP en nieuwe evoluties maken het toch altijd weer goed.quote:Op zondag 11 september 2016 11:42 schreef So_Surreal het volgende:
zag 3km als max eerst via een site die ook in dit topic gepost isquote:Op zondag 11 september 2016 11:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier in huis niet.
Maarre, kolere, 5 km lopen voor 1 fucking candy is best veel.
Hmm misschien gewoon toeval, mocht het toch waar zijn dan zijn dit de verwachte veranderingen:quote:Op zondag 11 september 2016 11:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hier in huis niet.
Maarre, kolere, 5 km lopen voor 1 fucking candy is best veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Hier bestaat een Nest wel iig. Charmander en Bulbasaur. Om de 5 a 10 min heb je er wel weer eentje. Als dat bij Evee ook zo is, dan noem ik het wel een nest.quote:Op zondag 11 september 2016 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik geloof niet dat de recent ontdekte Eevee spawn hier verandert in een Magikarp. Doorgaans verschijnen die enkel langs water
Als het een Eevee spawn is tenminste, want ik heb niet echt het idee dat een nest echt bestaat
Het is een plek waar redelijk vaak een Eevee zit, als er iets zit. Maar om nou te zeggen dat het elke 10 minuten is...quote:Op zondag 11 september 2016 12:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hier bestaat een Nest wel iig. Charmander en Bulbasaur. Om de 5 a 10 min heb je er wel weer eentje. Als dat bij Evee ook zo is, dan noem ik het wel een nest.
Dat is wel nice, ik ving laatst Machoke, en ben inmiddels onderweg voor een Machamp. Alleen Machop spawnt hier bijna nooit. Is 1 vd weinige 3e evoluties die ik nog niet heb.quote:Op zondag 11 september 2016 12:13 schreef Nattekat het volgende:
Owacht, ik loog, er spawnt hier met grote regelmaat een Machop in de buurt van een gym
Maar dat is al weken zo.
Ja, als ik er naast zou wonen welquote:Op zondag 11 september 2016 12:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is wel nice, ik ving laatst Machoke, en ben inmiddels onderweg voor een Machamp. Alleen Machop spawnt hier bijna nooit. Is 1 vd weinige 3e evoluties die ik nog niet heb.
Voor lapras 5 km.quote:Op zondag 11 september 2016 12:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
zag 3km als max eerst via een site die ook in dit topic gepost is
quote:Op zondag 11 september 2016 12:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hmm misschien gewoon toeval, mocht het toch waar zijn dan zijn dit de verwachte veranderingen:Zelfde doorschuif actie als laatst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Nee, het is een Dragonairquote:Op zondag 11 september 2016 12:27 schreef Nattekat het volgende:
Machop zit nog op z'n plek, en ook de Jinx heb ik eerder vandaag gespot in zijn/haar favoriete speelgoedwinkel.
Alhoewel die plek nu ingepikt is door een Dratini.
Dat worden aardig wat kilometersquote:
Weet jij nog goeie spots in Hoorn? Grote Waal bij de middelweg zaten gister 3 dratinis...quote:Op zondag 11 september 2016 12:31 schreef So_Surreal het volgende:
Level 25, en 58.000XP richting de 190.000 van level 26.
Met 103 in de Pokedex
Ik kan al een Dragonair krijgen, maar heb nog geen Dratini van 600+
Kan je voor een leek als ik vertellen hoe dit werkt?quote:Op zondag 11 september 2016 11:17 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
https://github.com/mchristopher/PokemonGo-DesktopMap/releases
Ja, bij de Han Hoekstrahof.quote:Op zondag 11 september 2016 13:15 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Weet jij nog goeie spots in Hoorn? Grote Waal bij de middelweg zaten gister 3 dratinis...
Zaten die gengars op 1 plek?
Download de Windows versie, open die, en volg de instructies op het schermquote:Op zondag 11 september 2016 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Kan je voor een leek als ik vertellen hoe dit werkt?
Je weet toch wel hoe je programma's installeert?quote:Op zondag 11 september 2016 13:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Kan je voor een leek als ik vertellen hoe dit werkt?
Het enige wat ik zag was 7 linkjes dus ik dacht laat ik maar even vragen hoe of watquote:Op zondag 11 september 2016 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe je programma's installeert?
Alleen die van het besturingssysteem heb je nodig.quote:Op zondag 11 september 2016 13:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Het enige wat ik zag was 7 linkjes dus ik dacht laat ik maar even vragen hoe of wat
Waarvan er maar één als een installatiebestand klinktquote:Op zondag 11 september 2016 13:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Het enige wat ik zag was 7 linkjes dus ik dacht laat ik maar even vragen hoe of wat
Ik heb geen zin om me te verdiepen in al die andere stappenquote:Op zondag 11 september 2016 13:28 schreef Nattekat het volgende:
Ik gebruik overigens gewoon een website, veel makkelijker
Dan maar afhankelijk.
Heb je die API sleutel wel goed gedaan ?quote:Op zondag 11 september 2016 13:26 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Alleen die van het besturingssysteem heb je nodig.
Maar ik krijg het ook niet aan de praat hoor, dus je bent niet de enige
quote:Op zondag 11 september 2016 13:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om me te verdiepen in al die andere stappenWelke site gebruik je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google maar op de Engelse variant van die naam, ga hem niet hier dumpen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Daar zit ik naar te kijken. Het ziet er bij mij net even anders uit dan op de uitleg, wat een beetje verwarrend isquote:Op zondag 11 september 2016 13:30 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb je die API sleutel wel goed gedaan ?
Als jullie hulp nodig hebben moeten jullie even screenshots posten, dan kan ik wellicht helpen het aan de praat te krijgen.quote:Op zondag 11 september 2016 13:32 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Daar zit ik naar te kijken. Het ziet er bij mij net even anders uit dan op de uitleg, wat een beetje verwarrend is
Hopelijk nooit. Complete onzin.quote:Op zondag 11 september 2016 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben vooral benieuwd wanneer de trade-functie actief wordt eigenlijk
Wat is de toegevoegde waarde? Behalve dat alle lol verdwijnt omdat je vrienden hebt die wel een bepaalde pokemon hebben kunnen vindenquote:Op zondag 11 september 2016 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind 't wel leuk eigenlijk
Dat je inderdaad sneller je pokédex vol kunt hebbenquote:Op zondag 11 september 2016 13:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde? Behalve dat alle lol verdwijnt omdat je vrienden hebt die wel een bepaalde pokemon hebben kunnen vinden
Ik ook, tenminste een manier om die ene pokemon te kunnen krijgen die je maar nergens kunt vinden.quote:Op zondag 11 september 2016 13:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind 't wel leuk eigenlijk
Mijn vader gaat voor het werk de hele wereld over, dus die kan mooi de region-exclusives voor me meenemen van overalquote:Op zondag 11 september 2016 13:56 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Ik ook, tenminste een manier om die ene pokemon te kunnen krijgen die je maar nergens kunt vinden.
In november weer naar Brazilië, ik ken wel een aantal mensen daar die ik erg blij kan maken met Mr. Mimes
Op eenzelfde manier als een pokeradar icm bot vanuit je luie bank ja. Dat neemt alle plezier van het zoeken weg.quote:Op zondag 11 september 2016 13:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat je inderdaad sneller je pokédex vol kunt hebbenvind ik wel leuk
Jij post toch ook ik weet niet hoevaak screenshots van welke Pokemon in de buurt zijn? Dat neemt toch ook al het plezier van het zoeken weg?quote:Op zondag 11 september 2016 13:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op eenzelfde manier als een pokeradar icm bot vanuit je luie bank ja. Dat neemt alle plezier van het zoeken weg.
Heb het even in het andere topic gedaanquote:Op zondag 11 september 2016 13:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Als jullie hulp nodig hebben moeten jullie even screenshots posten, dan kan ik wellicht helpen het aan de praat te krijgen.
Ik raad het sowieso aan om een PTC account te gebruiken ipv een Google Mail account.
Google mail stopt er automatisch mee na 20/30 minuten.
Gewoon een stuk of 10 PTC accounts aanmaken met https://10minutemail.net/?lang=nl
Mwa als een pokemon op plek 1 staat is hij binnen een 100 meter radius te vinden ongeveer, das best ver als je niet weet welke kant je op moet.quote:Op zondag 11 september 2016 14:17 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij post toch ook ik weet niet hoevaak screenshots van welke Pokemon in de buurt zijn? Dat neemt toch ook al het plezier van het zoeken weg?
Tja.. standpunt van Mergbot blijft staan imo. Als er een pokemon 200 + meter bij mij vandaan zit, zal ik die nooit vinden, op geluk na. Jullie zoeken het op, om dan dat gebied in te gaan....quote:Op zondag 11 september 2016 14:18 schreef mergbot het volgende:
[..]
Mwa als een pokemon op plek 1 staat is hij binnen een 100 meter radius te vinden ongeveer, das best ver als je niet weet welke kant je op moet.
Nee, dat scheelt zinloos zoekenquote:Op zondag 11 september 2016 14:17 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Jij post toch ook ik weet niet hoevaak screenshots van welke Pokemon in de buurt zijn? Dat neemt toch ook al het plezier van het zoeken weg?
Ja wat jij doet is dus ook geen zoeken meet te noemen toch?quote:Op zondag 11 september 2016 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat scheelt zinloos zoeken
Geen zin om 10 minuten heen en weer te fietsen.
Eerst zoeken dan op pad gaan.quote:Op zondag 11 september 2016 14:36 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja wat jij doet is dus ook geen zoeken meet te noemen toch?
Tja. Als jij daar je voldoening uithaalt, so be it. Ik persoonlijk vind het kansloos. Het is gewoon cheaten. Maar goed. Een Goldeen uit een 5 Km ei...quote:
Hoe veel bijzondere pokemons heb jij precies gevangen?quote:Op zondag 11 september 2016 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja. Als jij daar je voldoening uithaalt, so be it. Ik persoonlijk vind het kansloos. Het is gewoon cheaten. Maar goed. Een Goldeen uit een 5 Km ei...
98 seen, 95 gevangen.quote:Op zondag 11 september 2016 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe veel bijzondere pokemons heb jij precies gevangen?
Het is gewoon gigantisch tijdrovend.
quote:Op zondag 11 september 2016 16:17 schreef Shadowkid053 het volgende:
Pokémon GO ondersteunt geen rooted devices meer.
* Shadowkid053 stopt met spelen.
???quote:Op zondag 11 september 2016 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
Voor de mensen die hun toestel reroot hebben..
https://tweakers.net/nieu(...)on=9006205#r_9006205
En dan? Onderdeel worden van een kat en muis spel? Rooters worden nu gewoon weggezet als cheaters, terwijl sommige mensen de game niet eens konden spelen zonder de telefoon te rooten en een andere rom te flashen...quote:
Ik vind dat ook wel ver gaan. Je kunt om heel veel redenen je telefoon rooten die niks te maken hebben met pokémon goquote:Op zondag 11 september 2016 16:29 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
En dan? Onderdeel worden van een kat en muis spel? Rooters worden nu gewoon weggezet als cheaters, terwijl sommige mensen de game niet eens konden spelen zonder de telefoon te rooten en een andere rom te flashen...
De refund topics steken ook weer de kop op.
Ze hebben het bij Ingress ook een tijdje gedaan. Even denken waarom ze er toen vanaf gestapt zijn....quote:Op zondag 11 september 2016 16:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel ver gaan. Je kunt om heel veel redenen je telefoon rooten die niks te maken hebben met pokémon go
dit ga ik dus ook doen, na eerst nog 4km met een Oddish te lopenquote:Op zondag 11 september 2016 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net heb ik het buddysysteem even getest, de registratie van de kilometers gaat net zo moeizaam als met een ei. Wel heb ik nu bijna 2 Charmander candies binnen. Nog 2 candies te gaan en dan kan ik hem evolueren. Daarna ga ik denk ik Clefairy kiezen, omdat die maar 1 km nodig heeft en die kom ik hier ook nooit tegen. Wel heb ik nog maar 25 Clefairy candies dus het duurt nog wel even voordat ik 50 heb.
Grote knop in het midden van het scherm vs optie in een submenu. Hoe danquote:Op zondag 11 september 2016 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ugh, transfer ik m'n Magneton ipv hem te upgraden. Da's niet slim
Hier is eigenlijk maar één reactie mogelijk:quote:Op zondag 11 september 2016 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er überhaupt al iemand die de update via de officiële kanalen heeft kunnen installeren dan?quote:Op zondag 11 september 2016 17:31 schreef b0ef het volgende:
Zijn er ook al mensen mer iOS die de update al hebben?
Ik zie 'm nog niet in de appstore iig.quote:Op zondag 11 september 2016 17:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er überhaupt al iemand die de update via de officiële kanalen heeft kunnen installeren dan?
Op mn werk spawnen ze dagelijks. Heb er eentje met 97,4 % IVquote:Op zondag 11 september 2016 17:01 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil eigenlijk een Dragonair, maar helaas zijn die Dratini's 5km per candy
Een beetje, Eevee candy spaar ik niet maar de Magmars bleef ik constant vangen om een goeie hoeveelheid candy te hebben.quote:Op zondag 11 september 2016 17:46 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Zijn er hier al meer mensen die net als ik ook al rekening houden met de tweede generatie die eraan zit te komen?
Met andere woorden: sparen jullie ook al extra veel Zubat- en Eevee-candies voor generatie 2 zodat je dan tegen die tijd veel sneller kunt evolueren?
zubats zijn zeker klote te vangen. Maar als je bij Gen II straks direct door kunt van Golbat naar een Crobat dan heeft dat toch echt grote voordelen tov de minder ver vooruitdenkende PGO-speler. Ik verheug me nu al op de dag- en nacht-evoluties van Eevee bv.quote:Op zondag 11 september 2016 17:50 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een beetje, Eevee candy spaar ik niet maar de Magmars bleef ik constant vangen om een goeie hoeveelheid candy te hebben.
Vleermuizen blijven soms te tergend om te vangen...
In de Google Playstore staat hij ook nog niet, dus iedereen moet nog even wachten geloof ikquote:Op zondag 11 september 2016 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie 'm nog niet in de appstore iig.
Gister een Dragonair voor de supermarkt gevangenquote:Op zondag 11 september 2016 17:01 schreef Onufriev het volgende:
Ik wil eigenlijk een Dragonair, maar helaas zijn die Dratini's 5km per candy
Ik ben wel weer Zubats aan het vangen voor de extra candy. Eevees vang ik sowieso wel regelmatig, dus ik denk dat ik er even twee minder evolueer nuquote:Op zondag 11 september 2016 17:46 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Zijn er hier al meer mensen die net als ik ook al rekening houden met de nieuwe generaties die eraan zitten te komen?
Met andere woorden: sparen jullie ook al extra veel Zubat- en Eevee-candies voor toekomstige generaties zodat je dan tegen die tijd veel sneller kunt evolueren?
Daarom je goede pokemonsen favourit maken, dan krijg je extra bevestigingquote:Op zondag 11 september 2016 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik loop ook met een Oddish omdat ik een vrij sterke weepingbell heb, vanmiddag gelukje dat ik 2 keer een oddish in Vondelpark hadquote:Op zondag 11 september 2016 16:45 schreef DarkY.NL het volgende:
[..]
dit ga ik dus ook doen, na eerst nog 4km met een Oddish te lopen
Is de Buddy update reeds beschibaar dan?quote:Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb er net 5 pikachu Candies bijgewandeld. Die zit hier nooit dus vind het wel een leuk systeem hoor!
Hier niet.quote:Op zondag 11 september 2016 18:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Is de Buddy update reeds beschibaar dan?
Onix (Steelix)quote:Op zondag 11 september 2016 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben wel weer Zubats aan het vangen voor de extra candy. Eevees vang ik sowieso wel regelmatig, dus ik denk dat ik er even twee minder evolueer nu.
Welke andere Pokemon zijn nog meer handig om te sparen nu i.v.m. de tweede generatie?
O, ik heb van die lijst nog niet eens alle generatie 1-evolutiesquote:Op zondag 11 september 2016 18:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Onix (Steelix)
Eevee (die nacht en dag versies)
Zubat (Crobat)
Oddish(Bellossom)
Poliwag (Politoed)
Slowpoke (Slowking)
Chansey(Blissy)
Horsea (Kingdra)
Scyther (Scizor)
Porygon (Porygon 2)
En nog natuurlijk Pikachu, Magmar, Electabuzz etc. maar dat zijn dan pre-evoluties dus dan kom je uiteindelijk weer uit bij een gen 1 Pokemon.
Ik denk dat candies belangrijk gaan worden van:quote:Op zondag 11 september 2016 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben wel weer Zubats aan het vangen voor de extra candy. Eevees vang ik sowieso wel regelmatig, dus ik denk dat ik er even twee minder evolueer nu.
Welke andere Pokemon zijn nog meer handig om te sparen nu i.v.m. de tweede generatie?
Maar ik denk bijvoorbeeld dat het of willekeurig gaat dus een Gloom wordt of een Vileplume of een Bellossom of dat je kan kiezen.quote:Op zondag 11 september 2016 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik heb van die lijst nog niet eens alle generatie 1-evoluties.
Link?quote:Op zondag 11 september 2016 18:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hij werkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is leuk om je Pokedex te vullen.quote:Op zondag 11 september 2016 18:27 schreef raptorix het volgende:
Die lijstjes over gen 2 zijn volkomen zinloos, zolang bepaalde Pokemonnen gewoon totaal geen hoge CP's hebben slaat het nergens op. Dat vind ik ook grootste manko aan Pokemon Go, dat bepaalde Pokemonsen gewoon compleet niet interessant zijn, hoe zeldzaam ze ook zijn.
Maar m'n favorieten gebruik ik voor massa-evoluties. Het was gewoon niet slim om tewillen upgraden nadat ik een lading dubbelen in de transfer gooide. Je klikt dan gewoon op de automatische pilootquote:Op zondag 11 september 2016 18:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daarom je goede pokemonsen favourit maken, dan krijg je extra bevestiging
Dankquote:Op zondag 11 september 2016 18:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
Ziet er wel leuk.quote:Op zondag 11 september 2016 18:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hij werkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gen 2 lijkt mij sowieso niet leuk zolang je niet eens alle pokémon van gen 1 kan vangen.quote:Op zondag 11 september 2016 18:27 schreef raptorix het volgende:
Die lijstjes over gen 2 zijn volkomen zinloos, zolang bepaalde Pokemonnen gewoon totaal geen hoge CP's hebben slaat het nergens op. Dat vind ik ook grootste manko aan Pokemon Go, dat bepaalde Pokemonsen gewoon compleet niet interessant zijn, hoe zeldzaam ze ook zijn.
Ik heb het woord Pokemonnen niet in de mond genomenquote:Op zondag 11 september 2016 18:29 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Het is leuk om je Pokedex te vullen.
Tevens ''Pokemonnen''.
Kun je die gewoon installeren over de officiele heen zonder dat je problemen krijgt?quote:Op zondag 11 september 2016 18:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
https://www.apkmirror.com(...)ndroid-apk-download/
Het is de officiële, alleen dan niet uit de app store. Ik heb tot nu toe vrijwel elke update via apkmirror gedaan sinds ik 11 juli begon, en geen problemen gehad.quote:Op zondag 11 september 2016 18:51 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Kun je die gewoon installeren over de officiele heen zonder dat je problemen krijgt?
Heb je hem? Ik woon in Belgie, dus lijkt mij een andere plaats...quote:Op zondag 11 september 2016 19:01 schreef portie het volgende:
[..]
Hier spawnde die ook. Toch even gezocht en gevonden!
IV was al voor de evolutie zo hčquote:Op zondag 11 september 2016 19:04 schreef Valerie. het volgende:
Derde Gyarados, eindelijk geen twisterVolgens mij nog niet de beste nu, maar alles beter dan twister toch? 1817/89 Bite en dragon pulse.
Mijn eevees gingen helaas toch random, dus nu heb ik drie Vaporeons, geen enkele met optimale moves, 3 jolteons en nog steeds 1 Flareon van 40 IV of zo.
Ja, die Flareon was mijn eerste evolve, toen wist ik überhaupt niet dat IV bestond. Wilde nu betere Flareon en Vaporeon maken (die was 28 zelfsquote:Op zondag 11 september 2016 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
IV was al voor de evolutie zo hč
Hier is het ook al een en al zeldzaam gewordenquote:Op zondag 11 september 2016 19:13 schreef Murmeli het volgende:
Hier spawnde ineens een gyarados. Vanmiddag al een vaporeon. Gewoon in een suffe buitenwijk van Rotterdam. Volgens mij heeft Niantic inderdaad wat veranderd aan de spawns. Leuk!
Dat idee had ik ookquote:Op zondag 11 september 2016 19:13 schreef Murmeli het volgende:
Hier spawnde ineens een gyarados. Vanmiddag al een vaporeon. Gewoon in een suffe buitenwijk van Rotterdam. Volgens mij heeft Niantic inderdaad wat veranderd aan de spawns. Leuk!
Werkt helaas maar één keer.quote:Op zondag 11 september 2016 19:08 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, die Flareon was mijn eerste evolve, toen wist ik überhaupt niet dat IV bestond. Wilde nu betere Flareon en Vaporeon maken (die was 28 zelfs) maar helaas.
Ik had het gelezen ja, maar heb een poos terug een tweede Jolteon kunnen maken dus ik had hoop. Maar goed, het werden helaas 2 Vaporeons en nog een Jolteon terwijl ik graag 1 Vaporeon en 1 Flareon wilde.quote:
Met verder geen toelichting erbij? Wat was de exacte tekst?quote:Op zondag 11 september 2016 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die apk kan ik niet installeren.. geen foutmelding of iets, alleen de melding dat de app niet is geďnstalleerd
quote:Op zondag 11 september 2016 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Met verder geen toelichting erbij? Wat was de exacte tekst?
Goede melding welquote:
Uiteraard. Ook niet geroot of iets dergelijks.quote:Op zondag 11 september 2016 19:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goede melding wel![]()
Neem aan dat je gewoon apps uit externe bronnen toestaan hebt ingeschakeld?
Dat is mooi zuur dan. Hoop ik voor je dat je tel wel compatibel is met de volgende update als die in de play store komt.quote:Op zondag 11 september 2016 19:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard. Ook niet geroot of iets dergelijks.
Toch wel te hopen, HTC One M9quote:Op zondag 11 september 2016 19:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is mooi zuur dan. Hoop ik voor je dat je tel wel compatibel is met de volgende update als die in de play store komt.
Stukken beter dan mijn budget LG telefoontje inderdaadquote:Op zondag 11 september 2016 19:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch wel te hopen, HTC One M9
Probeer een andere apk. Check je instellingen of je uberhaupt wel van ongeoorloofde bronnen mag installeren, of je niet een vol geheugen hebt.quote:
Onbekende bronnen zijn toegestaan, heb nog meer dan 40gb aan ruimtequote:Op zondag 11 september 2016 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probeer een andere apk. Check je instellingen of je uberhaupt wel van ongeoorloofde bronnen mag installeren, of je niet een vol geheugen hebt.
Heb weer een hoge nodig. Heb genoeg candy voor nog een evolutiequote:Op zondag 11 september 2016 20:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eevee gevangen van 669CP, helaas net geen 80% maar ach het is toch wat
Ik vang ze hier regelmatig met hoge CP, 4 van de 10 keer is het wel een 80/100%.quote:Op zondag 11 september 2016 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb weer een hoge nodig. Heb genoeg candy voor nog een evolutie
quote:Op zondag 11 september 2016 18:59 schreef Rabieluh het volgende:
Het moment is daar, ik heb genoeg candy voor een Gyarados..tijd voor een immense teleurstelling.
De magikarp van 147CP gaat het doen, een hogere CP ben ik de afgelopen maand niet tegengekomen en ik heb geen zin om nog langer te wachten.
Nice one.quote:
Gewoon volhoudenquote:Op zondag 11 september 2016 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nice one.
Heb twee van die draakjes, maar allebei met Twister.
Ga onverschrokken door voor nummer drie.
Nope, ik verwacht em morgen op android.quote:Op zondag 11 september 2016 20:53 schreef Momo... het volgende:
Hebben mensen hier de buddy update al wel ontvangen?
Mijn Gyarados heeft ook Hydro Pump. Persoonlijk vind ik het een prima aanval. Heeft al heel wat pokémon verslagen met een hogere CP.quote:
Niet via de play store.quote:Op zondag 11 september 2016 20:53 schreef Momo... het volgende:
Hebben mensen hier de buddy update al wel ontvangen?
Zelfs na de nerf (ik dacht dat deze aanval wat minder krachtig was gemaakt een maand geleden ofzo) blijft Hydro Pump heel sterk jaquote:Op zondag 11 september 2016 20:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mijn Gyarados heeft ook Hydro Pump. Persoonlijk vind ik het een prima aanval. Heeft al heel wat pokémon verslagen met een hogere CP.
Gaaaaafquote:Op zondag 11 september 2016 20:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Niet via de play store.
Net een testrondje gedaan. Je krijgt na x km een melding "XX found a candy!"
[ afbeelding ]
Daarna kan je gewoon doorlopen voor de volgende candy. Ik had er maar 1 nodig voor Raichu dus nu gewisseld voor graveler:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hydro pump is toch ook juist de beste?quote:Op zondag 11 september 2016 20:56 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Mijn Gyarados heeft ook Hydro Pump. Persoonlijk vind ik het een prima aanval. Heeft al heel wat pokémon verslagen met een hogere CP.
Jaloeerssch.quote:
Voorschoten toevallig? Heb daar vandaag een Magmar nest (soms zelfs cluster spawns) ontdekt.quote:Op zondag 11 september 2016 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Iemand nog een Magmar nodig? Ik zit voor werk 2 dagen in een hotel ergens. Amper een pokemon in de buurt, maar in anderhalf uur al wel 3 Magmar voorbij zien komen...
Das een flinkequote:Op zondag 11 september 2016 21:46 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Yesss, net Lapras 2183cp gevangen hier een paar straten verder op. Helaas niet de beste moves, maar met die cp ben ik al dik tevrede.
Nee niet eensquote:Op zondag 11 september 2016 21:31 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
Voorschoten toevallig? Heb daar vandaag een Magmar nest (soms zelfs cluster spawns) ontdekt.
scyther, onix. Verder, geen flauw idee.quote:Op zondag 11 september 2016 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Verder nog Kingdra en ook de eevee evolves.quote:Op zondag 11 september 2016 23:39 schreef probeer het volgende:
[..]
scyther, onix. Verder, geen flauw idee.
En Porygon hehe, voor zover die te sparen is..quote:Op zondag 11 september 2016 23:43 schreef VerdachtParkietje het volgende:
[..]
Verder nog Kingdra en ook de eevee evolves.
edit/ Owja en ook Politoet (evolve van poliwhirl), Bellosom (evolve gloom) en Slowking (evolve Slowpoke)
Ik heb er al 3, 1 uit een ei, 2 in het wild.quote:Op zondag 11 september 2016 23:54 schreef Hitsumi het volgende:
[..]
En Porygon hehe, voor zover die te sparen is..
Wut? Dat is vreemdquote:Op maandag 12 september 2016 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg al een tijdje geen eieren meer... Heb er nog twee die binnen 2km uitkomen en dan is het op.
Weird. Heb t wel met 10km eieren, maar 5km krijg ik nog genoeg.quote:Op maandag 12 september 2016 08:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg al een tijdje geen eieren meer... Heb er nog twee die binnen 2km uitkomen en dan is het op.
Is de update er voor Android al wel dan?quote:
Wow, dat doe je snel. Ik heb bijna m'n eerste Charmander candy.quote:Op maandag 12 september 2016 10:12 schreef Murmeli het volgende:
Heb al 15 pikachu Candies bij elkaar gelopen/gerend![]()
Ik vind het een leuke feature
Hoeveel krijg je er per km?quote:Op maandag 12 september 2016 10:12 schreef Murmeli het volgende:
Heb al 15 pikachu Candies bij elkaar gelopen/gerend![]()
Ik vind het een leuke feature
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |