Vandaag vier, want we namen geen bestellingen aanquote:Op zaterdag 24 december 2016 13:03 schreef computergirl het volgende:
![]()
Hoeveel bestellingen voor de kerstbrioche?
Dito, mogen jullie producten maar als warme broodjes over de toonbank gaanquote:Op zondag 1 januari 2017 15:58 schreef computergirl het volgende:
Ik wens jullie goede broodverkoop in 2017
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dito, mogen jullie producten maar als warme broodjes over de toonbank gaan
Dank!quote:Op zondag 1 januari 2017 15:58 schreef computergirl het volgende:
Ik wens jullie goede broodverkoop in 2017
3.5 (Y) voor de baas dan.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:15 schreef junkiexp het volgende:
Ga niet alles bij lezen maar het gaat lekker zo te zien, hoeveel dagen werk jij nog Isegrim?
Maar is wel de bedoeling dat zij ook FT zich gaat bezig houden met de bakkerij?quote:
Eigen bedrijf aan het afbouwen, ivm zekerheid niet enkel de bakkerij maar ook nog loondienstquote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:17 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar is wel de bedoeling dat zij ook FT zich gaat bezig houden met de bakkerij?
Ze heeft ook nog zelf een bedrijf toch?
Verstandig, mijn vrouw zit ook nog 4 dagen in loondienst.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eigen bedrijf aan het afbouwen, ivm zekerheid niet enkel de bakkerij maar ook nog loondienst![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2017 20:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Verstandig, mijn vrouw zit ook nog 4 dagen in loondienst.
Is best wel een fijn gevoel als je weet dat je met dat loon alle vaste kosten kan betalen.
Maar alles gaat dus lekker, goed om te horen.
Zal wel weer eens langskomen als ik tijd over heb ooit
Ik heb nog tegoedbonnen van de crowdfund actie, die zijn zeker niet meer geldig?
Voor zover ik weet niet, maar zal ze eens een keer opzoeken.quote:Op woensdag 4 januari 2017 20:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jawel hooral zijn er volgens mij van jullie workshopbon twee dames geweest?
Er is momenteel her en der nog plek. Maar het gaat steeds héél rapquote:Op maandag 9 januari 2017 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog een workshop tegoed
Dat ja. Alleen telkens geen tijd hebben om überhaupt richting Rotterdam te gaanquote:Op maandag 9 januari 2017 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog een workshop tegoed
quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Goed! Vooral forse toename op de zaterdagen, workshops steevast weken vooraf vol
Ja lijkt me ook, maar het voelt w.s. anders dan lange dagen bij je vorige werkgever.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jup, al zijn het soms wel lange dagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |