quote:Op zaterdag 10 september 2016 01:03 schreef Smoofie het volgende:
Kijk hoe hij uit zn ogen kijkt op die foto. Alsof hij een beetje te veen gesnoven en getikt heeft.
https://jouw.foxsports.nl(...)113463832.1471124730quote:Op zaterdag 10 september 2016 08:54 schreef Klaphark het volgende:
Ik zie even niet staan waar ik een Fox international dagpas kan bestellen. Kan dat nog wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op zaterdag 10 september 2016 14:17 schreef Klaphark het volgende:
Hoe laat zal Reem ongeveer moeten? Na 6 uur denk?
4:18 Andrade vs Calderwoodquote:Op zaterdag 10 september 2016 14:17 schreef Klaphark het volgende:
Hoe laat zal Reem ongeveer moeten? Na 6 uur denk?
quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:03 schreef THEFXR het volgende:
Heb Glory gedownload maar het is de Super Fight Series/Undercard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Nober op 10-09-2016 14:53:13 ]
Aaaah mehn!quote:
wat een anorexia slet,zegquote:Op zaterdag 10 september 2016 15:41 schreef Nober het volgende:
Dajana is een nieuwe Glory girl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen ze goed!
zelfs fokkers hebben nog meer pecs dan werdumquote:Op zaterdag 10 september 2016 16:13 schreef Nober het volgende:
Stipe Miocic vs. Alistair Overeem
Fabricio Werdum vs. Travis Browne
Phil Brooks vs. Mickey Gall
Urijah Faber vs.Jimmie Rivera
Jessica Andrade vs. Joanne Calderwood
quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelfs fokkers hebben nog meer pecs dan werdum
Is ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 10 september 2016 16:13 schreef THEFXR het volgende:
Dana heeft echt the "hots" voor Jessica
https://gfycat.com/WholeSevereAtlanticridleyturtle
quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:13 schreef Nober het volgende:
Stipe Miocic vs. Alistair Overeem
Fabricio Werdum vs. Travis Browne
Phil Brooks vs. Mickey Gall Maar hoop op punk
Urijah Faber vs.Jimmie Rivera
Jessica Andrade vs. Joanne Calderwood
Jammer dat ze dan niet eerder beginnen, was de main card al om 2:30.quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:45 schreef THEFXR het volgende:
CB dollaway out!
begint het weer een half uur later.
01.30 fightpass
02.00 prelims
04.00 main card
1 early prelim dit keerquote:Op zaterdag 10 september 2016 17:45 schreef THEFXR het volgende:
CB dollaway out!
01.30 fightpass
02.00 prelims
04.00 main card
Heeft ze ook nudes?quote:Op zaterdag 10 september 2016 15:41 schreef Nober het volgende:
Dajana is een nieuwe Glory girl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen ze goed!
twitter:BasRuttenMMA twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 05:01:58@AllorodiMare nee, geen probleem meer, waren wat dingen gebeurd in het verleden, maar het is goed nou reageer retweet
valt wel mee hoor, hoe vaak is Cees nu te zien in inside mma?quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:44 schreef Nober het volgende:
Het gaat goed tussen Bas en Overeem.twitter:BasRuttenMMA twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 05:01:58@AllorodiMare nee, geen probleem meer, waren wat dingen gebeurd in het verleden, maar het is goed nou reageer retweet
Waarom is die out dan?quote:Op zaterdag 10 september 2016 17:45 schreef THEFXR het volgende:
CB dollaway out!
01.30 fightpass
02.00 prelims
04.00 main card
Nelson, Gonzaga, Maldonado, Hunt, Arlovski en Werdum moeten dus stoppen?quote:Op zaterdag 10 september 2016 18:55 schreef THEFXR het volgende:
Dit is een gevaarlijk gevecht voor Cees, als hij wint heeft hij gewonnen van een parttimer.
Verliest hij, dan is het veel erger, verliezen van een parttimer als een fulltimer?
Waarom nog door vechten?, dit was je kans en het is weer niet gelukt.
On the day of the event, C.B. Dollaway was forced out of his bout against Francimar Barroso due to an injury related to riding a faulty elevator. As a result, Barroso was also removed from the eventquote:
hij zat in die kapotte lift en nu claimt hij dat hij daardoor een blessure heeft opgelopen, wat ik persoonlijk ongeloofwaardig vind, gezien de vele clips op social media waarin hij lachend die lift uitstapt.quote:
lol watquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij zat in die kapotte lift en nu claimt hij dat hij daardoor een blessure heeft opgelopen, wat ik persoonlijk ongeloofwaardig vind, gezien de vele clips op social media waarin hij lachend die lift uitstapt.
Als Overeem niet om 6:24 begint ga ik tukken hoor! dikke doeiquote:Op zaterdag 10 september 2016 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
4:18 Andrade vs Calderwood
4:43 Faber vs Rivera
5:14 Brooks vs Gall
5:48 Werdum vs Browne 2
6:23 Miocic vs Overeem
ik denk om 6:05, browne maakt in 1 ronde korte metten met werdumquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:33 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Als Overeem niet om 6:24 begint ga ik tukken hoor! dikke doei
We zullen je niet missen hoorquote:Op zaterdag 10 september 2016 19:33 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Als Overeem niet om 6:24 begint ga ik tukken hoor! dikke doei
Maakt geen donder uit voor de tijden.quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik denk om 6:05, browne maakt in 1 ronde korte metten met werdum
Ik sla over, zal wel vol Marokkanen zitten die de tent slopen als Badr verliest.quote:Op zondag 11 september 2016 00:27 schreef Karina het volgende:
Iemand die 10 december naar Oberhausen gaat?
Ik hoop wel dat Rico hem sloopt.quote:Op zondag 11 september 2016 00:33 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik sla over, zal wel vol Marokkanen zitten die de tent slopen als Badr verliest.
Grote kans van wel., maar bestaat altijd een kans dat de fights ervoor snel aflopen.quote:Op zondag 11 september 2016 01:21 schreef heywoodu het volgende:
Overeem wil ik wel even gaan kijken, als ik om 6 uur de wekker zet ben ik zo te lezen zeker wel op tijd?
5:45 voor de zekerheid, wil je halve Nederlander Urijah Faber niet zien?quote:Op zondag 11 september 2016 01:21 schreef heywoodu het volgende:
Overeem wil ik wel even gaan kijken, als ik om 6 uur de wekker zet ben ik zo te lezen zeker wel op tijd?
Ook geprobeerd te slapen, lukte niet.quote:Op zaterdag 10 september 2016 23:54 schreef Geo4kant het volgende:
Over uurtje, 2 eens slapen en dan de wekker zetten. Deze Reem fight wil ik wel live zien.
En Calderwood, Correia.quote:Op zondag 11 september 2016 01:41 schreef superniger het volgende:
Hoop echt dat CM Punk keihard kapot gesloopt word.
Hij is vader geworden komt dus helemaal goed straks!quote:Op zondag 11 september 2016 02:08 schreef bascross het volgende:
Zou wel serieus kut zijn als Overeem na al die jaren de UFC-titel niet pakt.
Wanneer was zijn laatste submission win?quote:Op zondag 11 september 2016 03:00 schreef bascross het volgende:
Cormier.Overeem heeft meer submissions wins dan (t)ko's.
quote:Op zondag 11 september 2016 03:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer was zijn laatste submission win?
Tijd geleden inderdaad, maar sinds wanneer is Miocic een goede grappler? Cormier deed het voorkomen alsof ze gelijkwaardig zijn qua submissions. Onzin natuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2016 03:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Wanneer was zijn laatste submission win?
dawatte?quote:
Ze lijken voor geen meter op elkaar.quote:
Verschillende vaders natuurlijk. Nee zonder dolle, is waarschijnlijk geen familie.quote:Op zondag 11 september 2016 03:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze lijken voor geen meter op elkaar.
hij wordt de nieuwe gspquote:
Hahahaha, wel een afgang als Gall verliest.quote:Op zondag 11 september 2016 04:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij wordt de nieuwe gsp
wat praat jij?
dacht dat je niet van vrouwen hieldquote:Op zondag 11 september 2016 04:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat je het over De Randamie had.
[ afbeelding ]
Dajana Gudic, Glory ringgirl.
wowowowquote:Op zondag 11 september 2016 04:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht dat je niet van vrouwen hield
Af en toe.quote:Op zondag 11 september 2016 04:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dacht dat je niet van vrouwen hield
ben je heteroflexible?quote:
quote:Op zondag 11 september 2016 04:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
hij wordt de nieuwe gsp
wat praat jij?
quote:
#AndNewquote:Op zondag 11 september 2016 03:59 schreef Nober het volgende:
Nu toekomstig kampioen Jessica Andrade.
klopt, dus denk niet dat het gaat gebeuren, UFC wil dan ook PPV tijdenquote:Op zondag 11 september 2016 04:30 schreef McNulty het volgende:
Stel dat Overeem wint, is het dan mogelijk dat hij in Amsterdam zijn titel kan verdedigen? Daar staan ze toch geen mma gevechten toe?
BT sport 2quote:Op zondag 11 september 2016 04:29 schreef Sjors_Peter het volgende:
Kijken jullie trouwens fox 2 of 4?
Ohja...quote:Op zondag 11 september 2016 04:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gelukkig heeft ze een leuke vriendin
Ze hebben ook een aantal jaar geen kickboksen toegestaan, MMA is gewoon legaal in Nederland. Dus de UFC moet flink gaan lobbyen en dan zit de Arena ergens volgend jaar wel vol.quote:Op zondag 11 september 2016 04:30 schreef McNulty het volgende:
Stel dat Overeem wint, is het dan mogelijk dat hij in Amsterdam zijn titel kan verdedigen? Daar staan ze toch geen mma gevechten toe?
Faberquote:Op zondag 11 september 2016 04:34 schreef Kerftminister het volgende:
Ben bang voor 15 min wrestlefucken van Buttface nu.
Dit jaquote:Op zondag 11 september 2016 04:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja...
[ afbeelding ]
[..]
Ze hebben ook een aantal jaar geen kickboksen toegestaan, MMA is gewoon legaal in Nederland. Dus de UFC moet flink gaan lobbyen en dan zit de Arena ergens volgend jaar wel vol.
Er is nog geen datum voor UFC in Amsterdam bekend, Overeem moet eerst maar eens winnen dadelijk.
UFC 208, Amsterdam:quote:
tuurlijk gaat Cees winnen, het geheime wapen, "the iceman" zal zegevierenquote:Op zondag 11 september 2016 04:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ohja...
[ afbeelding ]
[..]
Ze hebben ook een aantal jaar geen kickboksen toegestaan, MMA is gewoon legaal in Nederland. Dus de UFC moet flink gaan lobbyen en dan zit de Arena ergens volgend jaar wel vol.
Er is nog geen datum voor UFC in Amsterdam bekend, Overeem moet eerst maar eens winnen dadelijk.
Slechter dan Eye vs Correia kan niet.quote:Op zondag 11 september 2016 04:40 schreef THEFXR het volgende:
ik vind dit een kut gevecht, hopen dat het snel over is
Zou wat zijnquote:Op zondag 11 september 2016 04:37 schreef Nober het volgende:
[..]
UFC 208, Amsterdam:
Overeem (c) vs Velasquez
Henderson (c) vs Mousasi II
McGregor vs Diaz III
Lol.
Ffs hij is viesquote:Op zondag 11 september 2016 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
LittleBrownie sopt altijd op deze ref
Ik zie die Ieren zo reizen naar Amsterdam voor McGregor.quote:Op zondag 11 september 2016 04:37 schreef Nober het volgende:
[..]
UFC 208, Amsterdam:
Overeem (c) vs Velasquez
Henderson (c) vs Mousasi II
McGregor vs Diaz III
Lol.
Ze is uitgesopt nu Luke weg is.quote:Op zondag 11 september 2016 04:41 schreef Geo4kant het volgende:
LittleBrownie sopt altijd op deze ref
CM Punk is ook wel lekker hoor, niet op dit moment thoquote:
En onze eigen Overeem?quote:Op zondag 11 september 2016 04:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
CM Punk is ook wel lekker hoor, niet op dit moment tho
en cody garbrandtquote:Op zondag 11 september 2016 04:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
CM Punk is ook wel lekker hoor, niet op dit moment tho
quote:
Mwa, hij heeft wel iets cute maar voor de rest lijkt ie op een gorillaquote:
Zijn ma is Nederlands hoor.quote:
Luke Rockholdquote:Op zondag 11 september 2016 04:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]maar zn nektattoo is dan weer echt lelijk
De vader van Urijah leest hier mee, hou het netjes.quote:Op zondag 11 september 2016 04:52 schreef Kerftminister het volgende:
Wederom Rivera hoor. Buttface moet hem finishen.
soooooooooooooooowquote:Op zondag 11 september 2016 04:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Dacht dat je het over De Randamie had.
[ afbeelding ]
Dajana Gudic, Glory ringgirl.
zoals voorspeltquote:Op zondag 11 september 2016 04:40 schreef THEFXR het volgende:
ik vind dit een kut gevecht, hopen dat het snel over is
lolquote:Op zondag 11 september 2016 05:00 schreef superniger het volgende:
Die Faber moeten ze gewoon cutten.
Ik lust wel wat bacon, ken die gast verder niet.quote:Op zondag 11 september 2016 05:06 schreef superniger het volgende:
Kevin Bacon.
Leeft die gozer ook nog.
We wachten ook al een jaar of 4 op Overeem's titelgevecht.quote:Op zondag 11 september 2016 05:08 schreef superniger het volgende:
Nu het gevecht waar we al 2 jaar op wachten.
Hij is al 10 jaar dood maar zijn lijf is net een kip, blijft nog doorlopen.quote:Op zondag 11 september 2016 05:06 schreef superniger het volgende:
Kevin Bacon.
Leeft die gozer ook nog.
Welke act?quote:
Hij mog niet eens opkomen met deze song. XDquote:Op zondag 11 september 2016 05:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
oh mijn god, echt zo'n cheerleader nummer
KOEKOEKquote:
Op schema.quote:Op zaterdag 10 september 2016 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
4:18 Andrade vs Calderwood
4:43 Faber vs Rivera
5:14 Brooks vs Gall
5:48 Werdum vs Browne 2
6:23 Miocic vs Overeem
Gelukkig zijn laatste waarschijnlijkquote:Op zondag 11 september 2016 05:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die gast krijgt gewoon minimaal een miljoen voor deze vertoning.
Geen TDD joh. Obvious double leg al direct.quote:Op zondag 11 september 2016 05:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond Punk het nog prima doen (op de grond), pakte harde klappen maar blockte goed, paar keer uit een choke attempt gekomen..
Hij begon alleen stom, leek alsof hij een beetje er op af rende, kan adrenaline zijn maar het was erg makkelijk in hem meteen neer te halen.
Werdum gaat gewoon liggen, dan gaat ie ook niet KO.quote:Op zondag 11 september 2016 05:25 schreef THEFXR het volgende:
ZO, nu browne, die werdum ff neertrapt
Heb ook ongewoon veel problemen vanavond.quote:
Overeem na vanavond ook.quote:Op zondag 11 september 2016 05:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Faber, Punk, Werdum, Henderson, DC allemaal met pensioen?
Moet gewoon niet zoveel tegelijk doen op deze pc.quote:Op zondag 11 september 2016 05:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb ook ongewoon veel problemen vanavond.
Achter een kussen.quote:Op zondag 11 september 2016 05:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Zou der kop wel willen zien in het geval dat Browne KO gaat
wireless?quote:Op zondag 11 september 2016 05:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb ook ongewoon veel problemen vanavond.
wireless en acestream is inderdaad geen feest.quote:
ja, coach edmundquote:Op zondag 11 september 2016 05:46 schreef bascross het volgende:
This motherfucker aint got shit on you!
Edmund, de grootste mongool in de MMA-wereld.
Takedowns door Jiujitsu vechters is wel leuk.quote:Op zondag 11 september 2016 05:44 schreef Sjors_Peter het volgende:
Doet die werdum altijd zo leip met dat vallen enz?
en waarom stoppen ze daar voor?quote:
Aan de andere kant doet hij het wel en is zijn boodschap gewoon prima.quote:Op zondag 11 september 2016 05:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gelukkig zijn laatste waarschijnlijk
omdat die scheids een fout maaktequote:Op zondag 11 september 2016 05:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en waarom stoppen ze daar voor?
Volgens THEFXR heeft Browne al gewonnen in de eerste ronde maar ze zijn nog bezig.quote:Op zondag 11 september 2016 05:49 schreef onlogisch het volgende:
Mogguh
Beste kick van Fabricio om het gevecht mee te starten net
Vooruitziende blik wel.quote:Op zondag 11 september 2016 05:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens THEFXR heeft Browne al gewonnen in de eerste ronde maar ze zijn nog bezig.
logisch, vinger uit de kom en je wilt niet verder vechten is verbal subquote:Op zondag 11 september 2016 05:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Volgens THEFXR heeft Browne al gewonnen in de eerste ronde maar ze zijn nog bezig.
ja apart welquote:
En daarna een pistool aan 'm geven.quote:Op zondag 11 september 2016 05:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn wel teksten waar je als fighter wat aan hebt van je coach.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |