of naar Vive Le Frans!quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die op zaterdagavond vrijwillig naar Koefnoen kijken.
Hoe was het net aan tafel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die op zaterdagavond vrijwillig naar Koefnoen kijken.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die op zaterdagavond vrijwillig naar Koefnoen TV kijken.
altijd beetje ordinair ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:43 schreef Abed het volgende:
Vrouwen en 'humor'. Tijd om af te haken. CRINGE
jij bent geen fan van Amy Schumer?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:43 schreef Abed het volgende:
Vrouwen en 'humor'. Tijd om af te haken. CRINGE
Ik heb alweer wat pepernoten erop zittenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Het is alweer september, binnenkort zwarte piet genot + DENK.
Nee, die vind ik echt walgelijk ordinair.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ben jij net als mij fan van Amy Schumer
-Evertjan
Je UI geeft me intraoculuire melanomen.quote:
Kan je een beetje leuk schrijven? Waarom niet voor FOK! Mail even naar frontpage@fok.nlquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je UI geeft me intraoculuire melanomen.
En daarna keihard lachen om je eigen neerbuigende opmerkingquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
"Korea daar wil ik nooit naar toe" dat toontjedat dédain
inderdaad wat is er mis met Seoel? 1 van de meest technologisch ontwikkelde steden in de wereldquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
"Korea daar wil ik nooit naar toe" dat toontjedat dédain
Pauw zei datquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wat is er mis met Seoel? 1 van de meest technologisch ontwikkelde steden in de wereld
Hoeveel pegulanten schuift dat?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan je een beetje leuk schrijven? Waarom niet voor FOK! Mail even naar frontpage@fok.nl
Even met timmm overleggenquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hoeveel pegulanten schuift dat?
De eer en een keer per jaar een BBQ in de tuin van Dannyquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hoeveel pegulanten schuift dat?
Wat Rot zegquote:Op zondag 11 september 2016 19:58 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Juliëtte Rot, die vrouw die aan tafel zat toen de heren uit Poelenburg er waren, wordt nu bedreigd.
http://www.ad.nl/binnenla(...)id-zaandam~abdbfc8d/
Boh harde woorden braddaquote:Op zaterdag 10 september 2016 00:42 schreef bluemoon23 het volgende:
Wel weer slap gelul van die hypocriete huichelaar van een Spong.
"de politie moet harder optreden"
Dat doet de politie niet omdat advocaatjes zoals Spong maar al te graag dat soort tuig willen verdedigen en dan lopen te brullen over raciale profilering.
Paar meppen met een knuppel over dat middenoosten tuig zodat die smerige grijns eraf is, niet met zo`n zielig Nederlands politieknuppeltje, nee gewoon zo`n amerikaanse "nightstick".
Jij wilt zeker thee met hun gaan drinken ?quote:Op zondag 11 september 2016 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Boh harde woorden bradda
[ afbeelding ]
Was vrij voorspelbaar.quote:Op zondag 11 september 2016 19:58 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Juliëtte Rot, die vrouw die aan tafel zat toen de heren uit Poelenburg er waren, wordt nu bedreigd.
http://www.ad.nl/binnenla(...)id-zaandam~abdbfc8d/
Nee, tis gewoon een mietenwijk. Hier in mijn wijk zal zoiets nooit gebeuren, we tikken ze zelf de wijk uit. Aan de flikken heb je niks, je weet zelf bradda.quote:Op zondag 11 september 2016 21:46 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Jij wilt zeker thee met hun gaan drinken ?
quote:Op zondag 11 september 2016 22:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee, tis gewoon een mietenwijk. Hier in mijn wijk zal zoiets nooit gebeuren, we tikken ze zelf de wijk uit. Aan de flikken heb je niks, je weet zelf bradda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2016 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Vond nog een leuke docu over die pikkebaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: leuk dat Rooie Aad morgen waarschijnlijk bij Pauw zit
quote:Op zondag 11 september 2016 22:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vond nog een leuke docu over die pikkebaasRooieGod gaat maatschappelijke problemen oplossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.On topic: leuk dat Rooie Aad morgen waarschijnlijk bij Pauw zit
Topsjowwquote:Op maandag 12 september 2016 18:17 schreef Zipportal het volgende:
Burgemeester en politie over de problemen in Poelenburg
Een groep jongeren zorgt voor overlast in de Zaanse wijk Poelenburg. Burgemeester Geke Faber sprak vrijdag met deze jongeren. Wat is de oplossing? Geke Faber, plaatsvervangend korpsagent Peter Holla en wijkagent Tom Verweij zijn gast.
Oplossing lijkt me duidelijk toch? Gewoon buurthuis neerzetten, heel normaal.quote:Op maandag 12 september 2016 18:17 schreef Zipportal het volgende:
Burgemeester en politie over de problemen in Poelenburg
Een groep jongeren zorgt voor overlast in de Zaanse wijk Poelenburg. Burgemeester Geke Faber sprak vrijdag met deze jongeren. Wat is de oplossing? Geke Faber, plaatsvervangend korpsagent Peter Holla en wijkagent Tom Verweij zijn gast.
Dat lijkt mij wat ouderwets, kan de gemeente er niet één subsidieeren in Habbo of gewoon een eigen WhatsAppgroep voor deze jongeren met een wijkagenten als moderator?quote:Op maandag 12 september 2016 20:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Oplossing lijkt me duidelijk toch? Gewoon buurthuis neerzetten, heel normaal.
Etnische profileringquote:Op maandag 12 september 2016 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Oplossing is om te onderzoeken hoe die haakneus aan een auto komt van 130k. Als hij die nou verkoopt kunnen ze een buurthuis bouwen.
Nou , gezien ik er vlakbij woon, weet ik toevallig dat ze in iets handelen met een witte kleur wat als poedersuiker kan worden gezien, maar dan net iets groffer.quote:Op maandag 12 september 2016 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Etnische profilering
https://www.meldmisdaadanoniem.nl/contact/quote:Op maandag 12 september 2016 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou , gezien ik er vlakbij woon, weet ik toevallig dat ze in iets handelen met een witte kleur wat als poedersuiker kan worden gezien, maar dan net iets groffer.
Ik wil het ook wel niet anoniem melden hoor als de politie er iets aan zou doenquote:Op maandag 12 september 2016 22:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.meldmisdaadanoniem.nl/contact/
Blijkbaar gehuurdquote:Op maandag 12 september 2016 22:04 schreef Smoofie het volgende:
Oplossing is om te onderzoeken hoe die haakneus aan een auto komt van 130k. Als hij die nou verkoopt kunnen ze een buurthuis bouwen.
Daarnaast moet je ze natuurlijk gewoon neerknuppelen en iets te hard chocken.
Hij doet gewoon hbo, heeft bedrijf allesquote:Op maandag 12 september 2016 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel niet anoniem melden hoor als de politie er iets aan zou doen. De gemeente, FIOD, landelijke politie en politici hebben allemaal wel dat filmpje gekeken met hun Q7. Ik bedoel, hoe moeilijk kan het zijn iemand van 21, zonder opleiding en werk, op te pakken voor het hebben van een Q7 die hij niet fiscaal kan verantwoorden.
Een 50-jarige nog een jongerenprogramma laten doenquote:
Een lelijke hoerquote:
We gaan het nu zien.quote:Op maandag 12 september 2016 19:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Het grote bagatelliseren mag beginnen
Waar ga jij op stemmen?quote:Op maandag 12 september 2016 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Rot eens op met Rutte. Mensen gaan sws op de VVD stemmen vanwege de HRA. Al hebben ze veel criminelen in hun partij die de boel belazeren.
Stemmen op de VVD moet een feest zijnquote:Op maandag 12 september 2016 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Rot eens op met Rutte. Mensen gaan sws op de VVD stemmen vanwege de HRA. Al hebben ze veel criminelen in hun partij die de boel belazeren.
Sowieso de VVD-strategie, offer een pionnetje op en het kabinet blijft voortbestaan.quote:Op maandag 12 september 2016 23:06 schreef danos het volgende:
Schultz de meest onzichtbare minister ooit? Liet staatssecretarissen de ijzers uit het vuur halen en vervolgens het veld ruimen.
Zwevende kiezer.quote:
Klopt. Directeuren die hoge bonussen krijgenquote:Op maandag 12 september 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stemmen op de VVD moet een feest zijn
Harry Mens en Fintessa in ieder geval nietquote:Op maandag 12 september 2016 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Directeuren die hoge bonussen krijgenja hoor en 3 keer raden wie er onder gaan lijden.
Tokkie gespot.quote:Op maandag 12 september 2016 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Klopt. Directeuren die hoge bonussen krijgenja hoor en 3 keer raden wie er onder gaan lijden.
Die zit, zeker na de ninja edit.quote:
Waterkanon met varkensbloed.quote:Op maandag 12 september 2016 23:08 schreef Bolasie het volgende:
Je kan dit probleem in principe gewoon in een paar minuten oplossen
Ik dacht ik pak je even zacht aan op deze maandagavond. Zo lief ben ik ook weerquote:
Zeker.quote:Op maandag 12 september 2016 23:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eckte dirrukteuren hebben een Q7
Ik heb ook geen zin in die discussie, dus goede zetquote:Op maandag 12 september 2016 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht ik pak je even zacht aan op deze maandagavond. Zo lief ben ik ook weer
Armen zijn dunner dan mijn lulquote:Op maandag 12 september 2016 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het leven is dan ook zwaar met zo'n kutkop.
[ afbeelding ]
Belachelijk hoe de politie dit aanpakt natuurlijk. Staan erbij, kijken en doen echt helemaal niets.quote:
HABI, Ik wilde alleen maar je Q7 helpen dragen. Niet carjacken. Echhh nieejquote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Abed het volgende:
Sowieso klagen over jongeren die boodschappen dragen
Dat dere ectoekanquote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle spierkracht zit in zijn neus.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Zipportal het volgende:
Pedofielen krijgen ook een gebiedsverbod, wat niet helpt.
Geen illegale koelie's hebben die dat werk van je vierde voetman overnemen...quote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Abed het volgende:
Barbar powerrrrrrquote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle spierkracht zit in zijn neus.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Abed het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2016 23:13 schreef JanCees het volgende:
Wat een slappe zak die van de politie
Verkiezingstijd, tijd voor Though Guy Mark met directe uitspraken.quote:Op maandag 12 september 2016 23:13 schreef luxerobots het volgende:
Rutte moet nog even wat straffe uitspraken doen.
autoriteit denk ikquote:Op maandag 12 september 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat doet de andere politieagent aan tafel daar?
Ze werken altijd in tweetallen, zo kunnen ze situaties beter verwerken.quote:Op maandag 12 september 2016 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat doet de andere politieagent aan tafel daar?
Anaalconda*quote:Op maandag 12 september 2016 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Anaconda komt voor de rechter
Als een straathyena.quote:Op maandag 12 september 2016 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Z,on man zou ik uitlachen , straalt echt niks uit
Buurthuis op het spel.quote:Op maandag 12 september 2016 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Straks gezellig samen naar huis, biertje in auto, paffertje erbijquote:Op maandag 12 september 2016 23:15 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ze werken altijd in tweetallen, zo kunnen ze situaties beter verwerken.
Gedeelde smart en zo.
Pas maar op hij glibbert zo de rechtszaal uit.quote:Op maandag 12 september 2016 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ruttegod.quote:Op maandag 12 september 2016 23:13 schreef KingRoland het volgende:
De verkiezingen komen eraan. Normaal zou hij zeggen ''nee, daar gaat de politie over'' of iets dergelijks.
Jostiband treedt ook altijd op.quote:Op maandag 12 september 2016 23:16 schreef SpaceOddity het volgende:
"Ze treden op"
Whahahahahahahaha
quote:
En police brutality.quote:Op maandag 12 september 2016 23:17 schreef JanCees het volgende:
Politie durft Turken niet aan te pakken want anders is het racisme
Ooit op gekwakt.quote:Op maandag 12 september 2016 23:19 schreef Harvest89 het volgende:
Ik zag net even daar zitten Sophie Hildebrand![]()
De jaren zijn niet vriendelijk geweest voor haar.
heeft suge knight al gedaanquote:Op maandag 12 september 2016 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Keihard aanpakken die 2pac
quote:Op maandag 12 september 2016 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Keihard aanpakken die 2pac
Uit de EU stappen en uitwisselingsprogramma met de Russische Five-O starten.quote:Op maandag 12 september 2016 23:17 schreef KingRoland het volgende:
Gewoon de harde hand. Waarom meteen denken wat je gaat doen?
De Russische en de Chinese aanpak lijkt me wel iets voor Nederlandquote:Op maandag 12 september 2016 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Uit de EU stappen en uitwisselingsprogramma met de Russische Five-O starten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2016 23:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Uit de EU stappen en uitwisselingsprogramma met de Russische Five-O starten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 september 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom nemen ze Sophie steeds in beeld met die ''kijk mij eens goed meeluisteren'' blik.
Zou het leven wel verrijken.quote:Op maandag 12 september 2016 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De Russische en de Chinese aanpak lijkt me wel iets voor Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |