of naar Vive Le Frans!quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die op zaterdagavond vrijwillig naar Koefnoen kijken.
Hoe was het net aan tafel?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die op zaterdagavond vrijwillig naar Koefnoen kijken.
quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die op zaterdagavond vrijwillig naar Koefnoen TV kijken.
altijd beetje ordinair ofzoquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:43 schreef Abed het volgende:
Vrouwen en 'humor'. Tijd om af te haken. CRINGE
jij bent geen fan van Amy Schumer?quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:43 schreef Abed het volgende:
Vrouwen en 'humor'. Tijd om af te haken. CRINGE
Ik heb alweer wat pepernoten erop zittenquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Het is alweer september, binnenkort zwarte piet genot + DENK.
Nee, die vind ik echt walgelijk ordinair.quote:Op vrijdag 9 september 2016 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ben jij net als mij fan van Amy Schumer
-Evertjan
Je UI geeft me intraoculuire melanomen.quote:
Kan je een beetje leuk schrijven? Waarom niet voor FOK! Mail even naar frontpage@fok.nlquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je UI geeft me intraoculuire melanomen.
En daarna keihard lachen om je eigen neerbuigende opmerkingquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
"Korea daar wil ik nooit naar toe" dat toontjedat dédain
inderdaad wat is er mis met Seoel? 1 van de meest technologisch ontwikkelde steden in de wereldquote:Op vrijdag 9 september 2016 23:53 schreef Joezi het volgende:
"Korea daar wil ik nooit naar toe" dat toontjedat dédain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |