Tokkie gespot.quote:Op maandag 12 september 2016 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Klopt. Directeuren die hoge bonussen krijgenja hoor en 3 keer raden wie er onder gaan lijden.
Die zit, zeker na de ninja edit.quote:
Waterkanon met varkensbloed.quote:Op maandag 12 september 2016 23:08 schreef Bolasie het volgende:
Je kan dit probleem in principe gewoon in een paar minuten oplossen
Ik dacht ik pak je even zacht aan op deze maandagavond. Zo lief ben ik ook weerquote:
Zeker.quote:Op maandag 12 september 2016 23:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eckte dirrukteuren hebben een Q7
Ik heb ook geen zin in die discussie, dus goede zetquote:Op maandag 12 september 2016 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht ik pak je even zacht aan op deze maandagavond. Zo lief ben ik ook weer
Armen zijn dunner dan mijn lulquote:Op maandag 12 september 2016 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het leven is dan ook zwaar met zo'n kutkop.
[ afbeelding ]
Belachelijk hoe de politie dit aanpakt natuurlijk. Staan erbij, kijken en doen echt helemaal niets.quote:
HABI, Ik wilde alleen maar je Q7 helpen dragen. Niet carjacken. Echhh nieejquote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Abed het volgende:
Sowieso klagen over jongeren die boodschappen dragen
Dat dere ectoekanquote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle spierkracht zit in zijn neus.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |