Een 50-jarige nog een jongerenprogramma laten doenquote:
Een lelijke hoerquote:
We gaan het nu zien.quote:Op maandag 12 september 2016 19:30 schreef WammesWaggel het volgende:
Het grote bagatelliseren mag beginnen
Waar ga jij op stemmen?quote:Op maandag 12 september 2016 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Rot eens op met Rutte. Mensen gaan sws op de VVD stemmen vanwege de HRA. Al hebben ze veel criminelen in hun partij die de boel belazeren.
Stemmen op de VVD moet een feest zijnquote:Op maandag 12 september 2016 23:04 schreef KingRoland het volgende:
Rot eens op met Rutte. Mensen gaan sws op de VVD stemmen vanwege de HRA. Al hebben ze veel criminelen in hun partij die de boel belazeren.
Sowieso de VVD-strategie, offer een pionnetje op en het kabinet blijft voortbestaan.quote:Op maandag 12 september 2016 23:06 schreef danos het volgende:
Schultz de meest onzichtbare minister ooit? Liet staatssecretarissen de ijzers uit het vuur halen en vervolgens het veld ruimen.
Zwevende kiezer.quote:
Klopt. Directeuren die hoge bonussen krijgenquote:Op maandag 12 september 2016 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stemmen op de VVD moet een feest zijn
Harry Mens en Fintessa in ieder geval nietquote:Op maandag 12 september 2016 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Directeuren die hoge bonussen krijgenja hoor en 3 keer raden wie er onder gaan lijden.
Tokkie gespot.quote:Op maandag 12 september 2016 23:07 schreef KingRoland het volgende:
Klopt. Directeuren die hoge bonussen krijgenja hoor en 3 keer raden wie er onder gaan lijden.
Die zit, zeker na de ninja edit.quote:
Waterkanon met varkensbloed.quote:Op maandag 12 september 2016 23:08 schreef Bolasie het volgende:
Je kan dit probleem in principe gewoon in een paar minuten oplossen
Ik dacht ik pak je even zacht aan op deze maandagavond. Zo lief ben ik ook weerquote:
Zeker.quote:Op maandag 12 september 2016 23:10 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eckte dirrukteuren hebben een Q7
Ik heb ook geen zin in die discussie, dus goede zetquote:Op maandag 12 september 2016 23:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik dacht ik pak je even zacht aan op deze maandagavond. Zo lief ben ik ook weer
Armen zijn dunner dan mijn lulquote:Op maandag 12 september 2016 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het leven is dan ook zwaar met zo'n kutkop.
[ afbeelding ]
Belachelijk hoe de politie dit aanpakt natuurlijk. Staan erbij, kijken en doen echt helemaal niets.quote:
HABI, Ik wilde alleen maar je Q7 helpen dragen. Niet carjacken. Echhh nieejquote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Abed het volgende:
Sowieso klagen over jongeren die boodschappen dragen
Dat dere ectoekanquote:Op maandag 12 september 2016 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle spierkracht zit in zijn neus.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |