Ik denk dat we het antwoord wel weten en ze bestedingsinfo vanuit de crowd willen vergarenquote:Op vrijdag 16 september 2016 09:07 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Zal het een confronterende vraag geweest zijn?
Enig idee wanneer ze de verpandingen en hypotheekaktes gaan regelen voor de investeerders?quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:15 schreef bleyenburg het volgende:
@djh77: Het was niet een overleg met de Heer Verhaar.
Het was een bijeenkomst waarbij de Heer Verhaar (ook) aanwezig was.
Terzake: Prima bijeenkomst. Constructief.
Inbreng van Verhaar en een andere meneer met een zakenbank achtergrond heb ik erg gewaardeerd en ook weer wat van geleerd.
Tevens vind ik de opstelling van KOM prijzenswaardig en ik heb sterk het gevoel dat een belangrijk deel van onze punten/aanbevelingen overgenomen worden.
Wat opviel is dat de wensen, op- en aanmerkingen en klachten binnen de klankbordgroep opmerkelijk breed gedragen worden.
Houding van KOM hieromtrent vond ik coöperatief en welwillend.
Uiteraard nog geen garantie voor uitvoering en qua tijdspad, maar intentie is er zeker.
Binnenkort zullen in ieder geval de eerste tastbare resultaten van het overleg zicht- en voelbaar zijn
wordt vervolgd.
quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:15 schreef bleyenburg het volgende:
Inbreng van Verhaar en een andere meneer met een zakenbank achtergrond heb ik erg gewaardeerd en ook weer wat van geleerd.
Ook de inbreng van de 2 mede FOK leden was als altijd to the point.
Ik waardeer met name de vasthoudendheid inzake enkele issues van NRDZ en Horsemen.
Beiden zijn meer dan prima onderlegd.
Tevens vind ik de opstelling van KOM prijzenswaardig en ik heb sterk het gevoel dat een belangrijk deel van onze punten/aanbevelingen overgenomen worden.
Wat opviel is dat de wensen, op- en aanmerkingen en klachten binnen de klankbordgroep opmerkelijk breed gedragen worden.
Uiteraard nog geen garantie voor uitvoering en qua tijdspad, maar intentie is er zeker.
Binnenkort zullen in ieder geval de eerste tastbare resultaten van het overleg zicht- en voelbaar zijn
wordt vervolgd.
Exact, bedankt weer!quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:40 schreef komrad het volgende:
[..]fijn dat jullie je hier voor inzetten
Dat antwoord hoor ik inderdaad ook an een tijdje. Hoewel, meestal hoor ik: geen zorgen het is geregeld.quote:
het is positief dat niet alle slechte leningen bij Collin binnen 5 minuten meer vol zittenquote:Op vrijdag 16 september 2016 10:24 schreef obligataire het volgende:
J+M Personeelsdiensten: De kracht en waarde van het bedrijf zit in de efficiënt georganiseerde processen en de afdekking van alle risico middels verzekeringen.
Pff dus als je efficiënt georganiseerd bent (of denkt dat je dat bent) en je sluit een hoop verzekeringen af dan is dat een garantie voor succes
Dat zal 'm geweest zijn!quote:Op donderdag 15 september 2016 17:37 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Misschien bedoel je deze:
https://www.collincrowdfund.nl/shinga/
Vouwfietsen en ook met een vrouw uit China. Alleen dit was wel een pracht project met goede zekerheden en goede scores. Dat kan je van het fiets project van vandaag niet zeggen.
Meegenomen. Men stop er zelf al 64k in. Zekerheden lijken mij voldoende.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:23 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op GvE: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=15333
Recreamax Verhuur
Project: 15333 Zakelijk
Leendoel: Onroerend goed / verbouwing
Classificatie:3
G-PD percentage: 0,04
Creditsafe score:73
Kredietbedrag: ¤ 100.000
Product: Annuïteit
Rente per jaar: 7,0%
Looptijd: 60 maanden
Zoals Bleyenburg schrijft zijn alle zaken die hier aan de orde zijn geweest afgelopen tijd uitvoerig besproken.quote:Op vrijdag 16 september 2016 10:13 schreef obligataire het volgende:
Hoe langer het duurt, des te meer 'oude leningen' dat er komen.......
Geweldig dat jullie dit doen!quote:Op vrijdag 16 september 2016 09:15 schreef bleyenburg het volgende:
Ook de inbreng van de 2 mede FOK leden was als altijd to the point.
Ik waardeer met name de vasthoudendheid inzake enkele issues van NRDZ en Horsemen.
Beiden zijn meer dan prima onderlegd.
wordt vervolgd.
Ik wou hier ook voor ¤2000,- meenemen.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:29 schreef FINONAF het volgende:
[..]
Meegenomen. Men stop er zelf al 64k in. Zekerheden lijken mij voldoende.
Daar zit de AFM achter. Een nieuwe regel om mensen beter te laten spreiden. In het eerste uur van de pitch worden alleen bedragen tot 500 euro geaccepteerd.quote:Op vrijdag 16 september 2016 11:58 schreef mtv het volgende:
[..]
Ik wou hier ook voor ¤2000,- meenemen.
Ik wachten op de bevestigingsmail. Die kwam maar niet, toen opnieuw gedaan en hij was ineens vol
Weet niet wat daar gebeurt is maar je geeft het zelf misschien al een beetje aanquote:Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef bambricks het volgende:
Wie zit er nog meer in Bussman medical verhuur bij KoM?
Weet iemand wat er gebeurd is bij Bussman Medical verhuur, een bedrijf met 21 man personeel wat al 10 tallen jaren bestond, wat is daar gebeurd?
een faillisement komt niet uit de lucht vallen of toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |