Van zijn vuist in je moeders anusquote:Op donderdag 8 september 2016 23:17 schreef CrashO het volgende:
Wie is die brother en waar moet ik hem van kennen?
Neger pleasequote:Op donderdag 8 september 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van zijn vuist in je moeders anus
sowquote:Op donderdag 8 september 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van zijn vuist in je moeders anus
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Keer wat anders dan Kluivert.
Het zijn geen kneuzen, maar helden. In de ogen van duizenden jongeren in Nederland, althans.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Die hood vlog kneuzen bij Pauw![]()
.
Ongeschoolde straatratten ja.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zijn geen kneuzen, maar helden. In de ogen van duizenden jongeren in Nederland, althans.
Arnhem.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef Joezi het volgende:
Uit welk vakgebied komt de heer Trump eigenlijk?
Business school.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef Joezi het volgende:
Nee zeker nietquote:Op donderdag 8 september 2016 23:14 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vind jij ieder vak van je studie leuk?
Mooie nieuwbouw jaquote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Rotterdam.. mooiste stad van NL
Voor of na de oorlog?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
klb userquote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef Joezi het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Garnalenpellerijquote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef Joezi het volgende:
Vet zwijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk deze aflevering met een pak Milk&Fruit aardbei/kers lichtzoet
Wel een half uur wachten met tandenpoetsen dan.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Gouden paplepel geboren, alhoewel hij dat ontkende. Maar dat doet De Vlieger ook, geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Oud geld van familie ofzo of een self made man
Vooral in de oorlogsjaren.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
You suck at racismquote:Op donderdag 8 september 2016 23:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik oefen mijn racisme alvast even voor het item straks
Goed nieuws voor de wereldvrede.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Niemand is ooit president van de VS geworden zonder Ohio te winnen, luidt een bekend gezegde.
Zorgwekkend is dat de voorsprong van Clinton slinkt. Een paar weken geleden nog 6 procentpunten, inmiddels minder dan 3 procentpunt.
Ik hoop dat deze verkiezingen worden afgeschaft of we met zijn allen alvast naar 2020 mogen.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop echt dat Trump de verkiezingen wint
Die zure troep? Dikke flop, dat spul. Zo'n flop dat de originele, zoetere variant inmiddels alweer in twee smaken terug op de markt is.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Wat een ruige hoopquote:Op donderdag 8 september 2016 23:21 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop echt dat Trump de verkiezingen wint
''tanden poetsen''quote:Op donderdag 8 september 2016 23:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wel een half uur wachten met tandenpoetsen dan.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 8 september 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die zure troep? Dikke flop, dat spul. Zo'n flop dat de originele, zoetere variant inmiddels alweer in twee smaken terug op de markt is.
Geen idee. Ik betwijfel of president Trump veel stabiliteit brengt.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de wereldvrede.
Allemaal de schuld van de politie.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
500 moorden in Chicago dit jaar al, las ik vandaag.
Ik heb een bak arla skir gestaafmixed met frambozenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Dat is meer dan de tijd van Al Capone!quote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, maar er is wel wat aan de hand in Chicago.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de politie.
Hoeveelheid dode negers gaat dan weer vooruitquote:Op donderdag 8 september 2016 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Kwaliteit van de graphics in GTA gaat achteruit.
Och, er zijn ook meer mensen, geen probleem dusquote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is meer dan de tijd van Al Capone!
ik vind die met honing ERG viesquote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een bak arla skir gestaafmixed met frambozen
Ik las vandaag dat de PVV zich morgen terugtrektquote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
In Groningen gelukkig maar 2,7 gemiddeld per jaarquote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
Goed nieuws: die staat inmiddels in twee smaakvarianten weer in de schappen, onder de naam Milk & Fruit originalquote:Op donderdag 8 september 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
die oude is beter
Daar woont dan ook niemand.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen gelukkig maar 2,7 gemiddeld per jaar
Ik vond het al vreemd dat er specifiek 'lichtzoet' op stondquote:Op donderdag 8 september 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed nieuws: die staat inmiddels in twee smaakvarianten weer in de schappen, onder de naam Milk & Fruit original
Hoe is die 0.7 er aan toe?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen gelukkig maar 2,7 gemiddeld per jaar
Ik heb volgens mij naturel vandaag. Maar die met honing vind ik ook wel te doen hoor. Maar dan niet gemixed met dingenquote:
Campina fruitmelk is beter.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed nieuws: die staat inmiddels in twee smaakvarianten weer in de schappen, onder de naam Milk & Fruit original
Mwa met een beetje scholing verdien je daar zo 100k per jaar.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had contact met een Amerikaan, gast betaalt 1.200 $ per maand voor zijn zorgverzekering.
Ja, die gast verdiende wel goed idd. Wel een Sanders volgeling.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mwa met een beetje scholing verdien je daar zo 100k per jaar.
He is the one.quote:
we?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:26 schreef timmmmm het volgende:
als we ons racisme alvast aan het poetsen zijn voor het vloggerstuig, moeten we dan nu juichen om die huilende neger?
Ik keek eerder deze avond naar Rail Away en twee uur eerder zat ik ook in een trein. Het kwam dchtbijquote:Op donderdag 8 september 2016 23:27 schreef Paxcon het volgende:
Die vlogger met dat smerige uiterlijk zag ik voorbij komen bij 'aanbevolen' op youtube
van hiv ga je hoesten?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:27 schreef 2dope het volgende:
Welke hivlijer zit daar zo te hoesten? Is dat Jeroen zelf?
Rob Geus gaat ze allemaal afkeuren.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:28 schreef monkyyy het volgende:
Chinezen zijn prima, lekker veel chinese restaurants en snackbars.
En toen?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek eerder deze avond naar Rail Away en twee uur eerder zat ik ook in een trein. Het kwam dchtbij
Sars dan.quote:
Jouw reacties zijn altijd goud.quote:
Wat dit met mijn post te maken heeft ontgaat me evenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik keek eerder deze avond naar Rail Away en twee uur eerder zat ik ook in een trein. Het kwam dchtbij
Campina fruitmelk is een heel ander product dan Milk & Fruit. Fruitmelk is letterlijk melk met een fruitsmaak. Milk & Fruit heeft eigenlijk een misleidende naam, want de basis is geen melk, maar een soort drinkyoghurt. Het is een gefermenteerd zuivelproduct, zoals (drink)yoghurt en karnemelk.quote:
deze man weetquote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:30 schreef Smoofie het volgende:
Poelenburg lol, daar woon ik 4 min vandaan
Beetje Adrien Brody vibes bij die gast.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:32 schreef timmmmm het volgende:
Die jongeman heeft een hele grote neus
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Een van die fuckers heb ik fietsen zien stelen
quote:Op donderdag 8 september 2016 23:33 schreef alors het volgende:
Allemaal ook van die 'wollah kijk mij stoer mn armen over elkaar hebben' allemaal elkaar nadoen en niet meer zelf nadenken
yo gquote:Op donderdag 8 september 2016 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Zoals verwacht durft Pauw er niet tegenin te gaan
Remyquote:Op donderdag 8 september 2016 23:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Remi gaat haar beschermen.
JAJAJA GENOEG GEOEFEND WE GAAN LOSquote:Op donderdag 8 september 2016 23:35 schreef Smoofie het volgende:
Ja jongens, nu weet je waarom ik turken haat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |