Allemaal de schuld van de politie.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
500 moorden in Chicago dit jaar al, las ik vandaag.
Ik heb een bak arla skir gestaafmixed met frambozenquote:Op donderdag 8 september 2016 23:20 schreef Paxcon het volgende:
Ik kijk deze aflevering met een pak Milk&Fruit aardbei/kers lichtzoet
Dat is meer dan de tijd van Al Capone!quote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
Nee, maar er is wel wat aan de hand in Chicago.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de politie.
Hoeveelheid dode negers gaat dan weer vooruitquote:Op donderdag 8 september 2016 23:22 schreef Quyxz_ het volgende:
Kwaliteit van de graphics in GTA gaat achteruit.
Och, er zijn ook meer mensen, geen probleem dusquote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is meer dan de tijd van Al Capone!
ik vind die met honing ERG viesquote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb een bak arla skir gestaafmixed met frambozen
Ik las vandaag dat de PVV zich morgen terugtrektquote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
In Groningen gelukkig maar 2,7 gemiddeld per jaarquote:Op donderdag 8 september 2016 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
Goed nieuws: die staat inmiddels in twee smaakvarianten weer in de schappen, onder de naam Milk & Fruit originalquote:Op donderdag 8 september 2016 23:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
die oude is beter
Daar woont dan ook niemand.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen gelukkig maar 2,7 gemiddeld per jaar
Ik vond het al vreemd dat er specifiek 'lichtzoet' op stondquote:Op donderdag 8 september 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed nieuws: die staat inmiddels in twee smaakvarianten weer in de schappen, onder de naam Milk & Fruit original
Hoe is die 0.7 er aan toe?quote:Op donderdag 8 september 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In Groningen gelukkig maar 2,7 gemiddeld per jaar
Ik heb volgens mij naturel vandaag. Maar die met honing vind ik ook wel te doen hoor. Maar dan niet gemixed met dingenquote:
Campina fruitmelk is beter.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goed nieuws: die staat inmiddels in twee smaakvarianten weer in de schappen, onder de naam Milk & Fruit original
Mwa met een beetje scholing verdien je daar zo 100k per jaar.quote:Op donderdag 8 september 2016 23:25 schreef Ryan3 het volgende:
Ik had contact met een Amerikaan, gast betaalt 1.200 $ per maand voor zijn zorgverzekering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |