En dan barst de Katla uit....hebben ze er nog niks aanquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een keer mooi weer.
mijn dochter gaat woe- vrij op kamp naar Renesse, ik hoop voor haar dat het droog blijft; ze moeten donderdag 40km fietsen en vrijdag gaan ze naar zo'n waterpretpark-achtig-gebeuren. Wel zo leuk als het droog isquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:10 schreef DemonRage het volgende:
Bij GFS kukelt donderdag het al in (pluim van regio zuid)
Er zit nog wel een grote spreiding in de ensemble verwachting.quote:Op zaterdag 10 september 2016 11:10 schreef DemonRage het volgende:
Bij GFS kukelt donderdag het al in (pluim van regio zuid)
Ik zeg ook slim gebruik makenquote:Op zaterdag 10 september 2016 08:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn buren hebben rolluiken. Helpt niets daar.
Ftfy.quote:Op zondag 11 september 2016 10:04 schreef Greys het volgende:
Lekker nog even, dit stilte-voor-de-hitte-storm-ochtendje!
Op basis van bovenstaande pluim lijkt de kans op een landelijke hittegolf vrij klein. maar alsnog heet naar omstandigheden jaquote:Op zondag 11 september 2016 10:18 schreef aloa het volgende:
Wel of geen hittegolf? Gaat spannend worden, voor een landelijke dan.
Het wordt in ieder geval heet
Waarom moet die koude altijd zo ver naar het zuidenquote:Op zondag 11 september 2016 11:06 schreef aloa het volgende:
Doe dit maar in de winter...maar dan nog iets blauwer boven Nederland. Een gemiddelde van -7 en het wordt de koudste maand ooit![]()
[ afbeelding ]
Dat ze hier computerkracht aan verspillenquote:Op zondag 11 september 2016 11:06 schreef aloa het volgende:
Doe dit maar in de winter...maar dan nog iets blauwer boven Nederland. Een gemiddelde van -7 en het wordt de koudste maand ooit![]()
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou ook...het westen pist altijd naast de pot.quote:Op zondag 11 september 2016 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom moet die koude altijd zo ver naar het zuidenFlikker lekker op naar het westen
![]()
![]()
Je moet toch ergens beginnen...quote:Op zondag 11 september 2016 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze hier computerkracht aan verspillen
Ik ga nog maar tweehonderd KM naar het zuiden. Daar is het tenminste wel gewoon aangenaam in de winterquote:Op zondag 11 september 2016 11:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook...het westen pist altijd naast de pot.![]()
Ik ga verhuizen naar Bulgarije
Je moet toch ergens beginnen...quote:Op zondag 11 september 2016 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ze hier computerkracht aan verspillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |