abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 12 september 2016 @ 14:32:18 #226
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_165271539
Op de weerfora zie je ook louter mensen met winterse avatars posten dat ze er klaar mee zijn en dat het niet goed is buhuhuhuhuh. Shit man, nog eventjes. Geniet er van, want de eeuwige herfst komt er weer aan.. en niet dat geromantiseerde beeld wat mensen van ''seizoenen'' in Nederland hebben.

En ja, ''gezellig binnenzitten met een kopje chocomel'' ben ik na 2 avonden ook wel spuugzat.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_165271566
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 11:21 schreef Greys het volgende:
Ik zie bv voor mijn dorp staan dat de minimumtemperatuur op woensdag 19 graden wordt waarschijnlijk. Dat is dan negen van de tien keer pas om 05.00 uur in de nacht, die minimumtemperatuur. Betekent dat als je 's avonds de ramen open gooit een uur ofzo voordat je wilt slapen het gewoon nog 23 graden is ofzo :D

Maar vrees niet, ik heb besloten dat ik hier in dit topic deze week alleen maar positief mag posten van mezelf, of anders niet. Genoeg geklaagd, het einde is in zicht.
Dus:

NOG MAAR VIER DAGEN *O* w/
Haha, wel leuk toch juist al dat klagen en verschillende meningen. Wacht maar als het in februari en maart maar steeds koud blijft, dan barst mijn geweeklaag los.
  Forum Admin maandag 12 september 2016 @ 14:33:52 #228
pi_165271577
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, wel leuk toch juist al dat klagen en verschillende meningen. Wacht maar als het in februari en maart maar steeds koud blijft, dan barst mijn geweeklaag los.
tja, maart 2013 was natuurlijk niet extreem ofzo, dan is het ineens ''normaal'' :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_165271590
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 14:33 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

tja, maart 2013 was natuurlijk niet extreem ofzo, dan is het ineens ''normaal'' :')
Was dat dat jaar dat het begin mei nog vroor? En altijd alles grijs was?
  Forum Admin maandag 12 september 2016 @ 14:35:16 #230
pi_165271603
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:34 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Was dat dat jaar dat het begin mei nog vroor? En altijd alles grijs was?
Klopt, met die eeuwige doorslaande ooster, grijze meuk en temps rond het vriespunt. En jubelen dat die dikke gekkies deden. Heerlijk vonden ze het _O- geen woord over global warming, of dat het niet echt normaal was.

Hell, zag laatst zelfs een post die global warming kut vond omdat het warmer werd, als het global cooling was geweest vond 'ie het geweldig (serieus, zijn eigen bewoordingen) _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 september 2016 @ 14:35:45 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165271615
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 14:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Klopt, met die eeuwige doorslaande ooster, grijze meuk en temps rond het vriespunt. En jubelen dat die dikke gekkies deden. Heerlijk vonden ze het _O-
Dat soort mensen sporen niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_165271630
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 14:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Klopt, met die eeuwige doorslaande ooster, grijze meuk en temps rond het vriespunt. En jubelen dat die dikke gekkies deden. Heerlijk vonden ze het _O-
Dat vond ik dan echt de horror.... Wintergekkies :')
  Forum Admin maandag 12 september 2016 @ 14:37:43 #233
pi_165271661
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat soort mensen sporen niet.
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat vond ik dan echt de horror.... Wintergekkies :')
Tja, een hogedruk-regime kan ik nog waarderen. Ik haat de kou gewoon, maar als het zonnetje schijnt en niet hard waait gaat het nog wel..maar voor veel van dat soort gekkies is het gewoon cijferfetisjisme. Die komen niet eens buiten en kijken eigenlijk alleen op de thermostaat en zitten continu te F5en op fora of het al - xx graden is, of dat er wellicht wel OMFOMFGOGM NACHTVORST _O_ _O_ aankomt.

Maar dat hopen en bejubelen van onvervalst tyfusweer snap ik niet. Net alsof ''warmteliefhebbers'' helemaal hoteldebotel worden als het grijs, winderig, maar wel 25 graden wordt :') niet dus.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 september 2016 @ 14:38:06 #234
163650 Greys
pi_165271665
Ik ben niet dik, hoor :@
Ondanks winterliefhebber.

Lekker ingepakt buiten de kou opsnuiven, dolle honden in de storm of sneeuw, gaaf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin maandag 12 september 2016 @ 14:39:54 #235
pi_165271708
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2016 14:38 schreef Greys het volgende:
Ik ben niet dik, hoor :@
Ondanks winterliefhebber.

Lekker ingepakt buiten de kou opsnuiven, dolle honden in de storm of sneeuw, gaaf.
Ja en hoe vaak komt dat nou voor in Nederland. 9/10 zit je in een regenpak tegen koude miezerregen en een vlagerige wind op te boksen. Sneeuwt het al, is het een drabje en heb je meteen een week aan grijze soep om tegenaan te kijken.

Winters zijn leuk als ze volgens het boekje gaan. En zelfs dan niet echt..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 september 2016 @ 14:39:56 #236
163650 Greys
pi_165271709
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 14:33 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik kijk naar jouw klagen uit dan ;)

En idd juist leuk, die verschillende meningen. Als we allemaal maar van hetzelfde hielden werd het saai.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 september 2016 @ 14:42:48 #237
163650 Greys
pi_165271771
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2016 14:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ja en hoe vaak komt dat nou voor in Nederland. 9/10 zit je in een regenpak tegen koude miezerregen en een vlagerige wind op te boksen.
Ik heb een auto :@

Kortom, heel egoïstisch gezien hou ik er zelf van omdat ik alleen de voordelen ervan zie en er geen last van heb. Het voelt knus ook, slecht weer, vind ik. Buiten vind ik het dan fijn en binnen.
Maar neemt niet weg dat ik idd heus snap dat dat door weer en wind fietsen voor de meeste mensen klote is. Net als dat sommigen gelukkig momenteel van mij snappen dat hitte voor werkende mensen en huisdieren die er last van hebben niet al te fijn is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport maandag 12 september 2016 @ 14:42:59 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_165271777
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2016 14:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

[..]

Tja, een hogedruk-regime kan ik nog waarderen. Ik haat de kou gewoon, maar als het zonnetje schijnt en niet hard waait gaat het nog wel..maar voor veel van dat soort gekkies is het gewoon cijferfetisjisme. Die komen niet eens buiten en kijken eigenlijk alleen op de thermostaat en zitten continu te F5en op fora of het al - xx graden is, of dat er wellicht wel OMFOMFGOGM NACHTVORST _O_ _O_ aankomt.

Maar dat hopen en bejubelen van onvervalst tyfusweer snap ik niet. Net alsof ''warmteliefhebbers'' helemaal hoteldebotel worden als het grijs, winderig, maar wel 25 graden wordt :') niet dus.
Die mei was:
- snijdende oosterwind
- 50 tinten grijs
- gevoelstemperatuur van -80
- echte temperatuur van 1 à 2 graden overdag, -2 in de nacht en op de fiets 's ochtends
- lang leve de regen

Ik snap echt niet wat daar leuk aan is :')

Sowieso winterliefhebbers... het is zelden strakblauw, -10 en een dik pak sneeuw + ijs. De winter is hier rond het vriespunt, grijs, winderig en nat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Forum Admin maandag 12 september 2016 @ 14:44:06 #239
pi_165271802
Verwachting:

Realiteit.

Forum Admin maandag 12 september 2016 @ 14:44:52 #240
pi_165271817
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 14:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb een auto :@

Kortom, heel egoïstisch gezien hou ik er zelf van omdat ik alleen de voordelen ervan zie en er geen last van heb. Het voelt knus ook, slecht weer, vind ik. Buiten vind ik het dan fijn en binnen.
Maar neemt niet weg dat ik idd heus snap dat dat door weer en wind fietsen voor de meeste mensen klote is. Net als dat sommigen gelukkig momenteel van mij snappen dat hitte voor werkende mensen en huisdieren die er last van hebben niet al te fijn is.
Dat bedoel ik dus. Ik snap het wel, als je er zelf geen last van hebt. Ik dus wel (al heb ik nu een auto) moest ik alles eerst op de scooter doen. Daarnaast een baan in de logistieke sector, dus dan weet je het wel.

Zo snap ik ook dat deze warmte niet voor iedereen weggelegd is, zeer zeker. Alleen beginnen die gekkies al te stijgeren bij 20+ en dat gaat me echt te ver :')

Vooral omdat het ze helemaal niet om het weer gaat, maar gewoon als de betonautisten die ze zijn om KOU. Welke kou? maakt niet uit hoe. Als er maar een - voor de thermometer staat..en dan wel een digitale thermometer met binnen en buiten station zodat je niet naar buiten hoeft, je vanuit huis je garage in kan, om in je auto te stappen, om op verwarmd kantoor de hele dag gallische wintermeuk op fora te spammen, weer je auto in te stappen en je verwarmde huis in te gaan.

Ja, die liefhebbers ja.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 september 2016 @ 14:44:59 #241
163650 Greys
pi_165271819
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:42 schreef Nattekat het volgende:

Sowieso winterliefhebbers... het is zelden strakblauw, -10 en een dik pak sneeuw + ijs. De winter is hier rond het vriespunt, grijs, winderig en nat.
Een mens mag hopen.
Aangezien er nu uitzonderlijke temperaturen zijn in september krijgen we misschien dit keer ook eens een echt mooie winter O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 september 2016 @ 14:50:06 #242
163650 Greys
pi_165271910
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2016 14:44 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Ik snap het wel, als je er zelf geen last van hebt. Ik dus wel (al heb ik nu een auto) moest ik alles eerst op de scooter doen. Daarnaast een baan in de logistieke sector, dus dan weet je het wel.

Zo snap ik ook dat deze warmte niet voor iedereen weggelegd is, zeer zeker. Alleen beginnen die gekkies al te stijgeren bij 20+ en dat gaat me echt te ver :')
Ja dan is het gewoon idd niet tof voor je, storm en regen en gladheid. Heel begrijpelijk!

Persoonlijk vind ik overdag tot een graad of 24 prima als het dan 's avonds lekker een beetje vlot afkoelt. Zoals we van de week een paar keer hadden. Dan trek ik de zomer echt prima.

Laten we het op een akkoordje gooien met zijn allen: echt lekker hard onweer en regen en storm alleen in de avonden en weekenden straks in de herfst zodat jij er met je werk minder last van hebt en dan overdag in de winter doordeweeks gewoon krakend helder en een lief laagje sneeuw en in het weekend insneeuwen. Deal?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin maandag 12 september 2016 @ 14:52:00 #243
pi_165271950
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dan is het gewoon idd niet tof voor je, storm en regen en gladheid. Heel begrijpelijk!

Persoonlijk vind ik overdag tot een graad of 24 prima als het dan 's avonds lekker een beetje vlot afkoelt. Zoals we van de week een paar keer hadden. Dan trek ik de zomer echt prima.

Laten we het op een akkoordje gooien met zijn allen: echt lekker hard onweer en regen en storm alleen in de avonden en weekenden straks in de herfst zodat jij er met je werk minder last van hebt en dan overdag in de winter doordeweeks gewoon krakend helder en een lief laagje sneeuw en in het weekend insneeuwen. Deal?
Ik ga akkoord, maar zulke fanatiekelingen zoals ik ze schets vind je hier op fok niet echt hoor. Ik ben ze nog niet tegengekomen in elk geval. Het is mijn dagelijkse portie zelfkastijding denk ik :P

Ik denk dat we echter allemaal kunnen constateren dat dit jaar qua onweer wel ernstig triest is/was.

's avonds koelt het wel goed af omdat de nachten langer zijn, dat vind ik wel relax. Zelfs als warmteliefhebber.
pi_165272035
Niets mis met warm weer, maar dan niet zo onmogelijk bloedheet dat je echt niets meer kan doen :P
pi_165272146
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 14:50 schreef Greys het volgende:

[..]

No way, dan kan ik niet paardrijden en hardlopen. Moet ik met water sjouwen naar alle dieren buiten omdat alles bevroren is. De paarden worden chagrijnig omdat ze de wei niet in kunnen (door de bevroren grond kunnen ze blessures krijgen als ze gaan rondrennen). En bovendien heb ik het dan koud.
  maandag 12 september 2016 @ 15:07:09 #246
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165272279
Spannend, haalt Arcen wel of niet de 30 graden :D

Zat op 29,8 nu 29,2, zonder vandaag geen derde hittegolf mogelijk in Arcen. (en als we het dan toch pleuriswarm hebben dan heb ik ook graag iets toonbaars voor de geschiedenisboeken :') )

Ell wordt sowieso lastig omdat het daar gisteren onder de 25 bleef. En die zou dus Vrijdag nog een 25+ moeten hebben en dat gaat niet lukken zoals het nu uitziet
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_165272321
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:07 schreef Klonk het volgende:
Spannend, haalt Arcen wel of niet de 30 graden :D

Zat op 29,8 nu 29,2, zonder vandaag geen derde hittegolf mogelijk in Arcen. (en als we het dan toch pleuriswarm hebben dan heb ik ook graag iets toonbaars voor de geschiedenisboeken :') )

Ell wordt sowieso lastig omdat het daar gisteren onder de 25 bleef. En die zou dus Vrijdag nog een 25+ moeten hebben en dat gaat niet lukken zoals het nu uitziet
Hier, ongeveer 100 kilometer naar het oosten, al wel 31.5 graden. Dus het kan nog.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  FOK!mycroftheld maandag 12 september 2016 @ 15:10:13 #248
128465 Wrapster
Lekker wikkelen
pi_165272339
Net even door Amersfoort gewandeld met collega en vind het eigenlijk best goed te doen :D
Maakt de lekkerste wraps :9
  maandag 12 september 2016 @ 15:11:20 #249
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165272355
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:09 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hier, ongeveer 100 kilometer naar het oosten, al wel 31.5 graden. Dus het kan nog.
Oost Duitsland zit al op dik 32 graden :X

12 September, dat zit de hele tijd in mijn hoofd als ik naar de temps kijk, echt absurd en bijzonder tegelijkertijd.
  maandag 12 september 2016 @ 15:12:50 #250
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_165272381
Arcen weer op 29,8 _O-

Moet toch net lukken denk ik, hoogste max altijd wat later op de dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')