Ik heb liever dat een nieuwe eigenaar en een nieuwe frontman eens wat anders proberen dan hetzelfde beleid voeren wat er onder CVC gebeurd is. Zoals dat alles achter de decoder is verdwenen, er nog meer zandbakraces bijkwamen etc...quote:Op donderdag 8 september 2016 06:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wees blij. Liever Bernie dan dat ze een of andere Amerikaan doorschuiven die nooit wat met F1 gehad heeft. Ik ben er eerlijk gezegd helemaal niet gerust op wat betreft deze overname.
Laat Bernie nog even lekker daar blijven. Ik was ook wel een redelijk voorstander van zijn vertrek, maar met deze Amerikaanse overname zou ik alles behalve blij zijn met een eventuele buitenstaander aan het roer.quote:Op donderdag 8 september 2016 08:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een nieuwe eigenaar en een nieuwe frontman eens wat anders proberen dan hetzelfde beleid voeren wat er onder CVC gebeurd is. Zoals dat alles achter de decoder is verdwenen, er nog meer zandbakraces bijkwamen etc...
Geen idee of het beter zal worden, zolang het maar anders is
quote:Bernie Ecclestone’s future at the helm of Formula 1 might not be as secure as it was earlier reported.
US media tycoon John Malone, whose ‘Darth Vader’ nickname was coined by Al Gore, was understood to have signed the F1 supremo to a new three-year deal as he moved to take over the sport’s commercial rights from CVC.
But Auto Bild claims that Ecclestone, 85, and 75-year-old Malone may already have clashed, with the current F1 chief executive now set to vacate his role after November’s season finale in Abu Dhabi.
The same report said Malone and Ferrari president Sergio Marchionne are also clashing, with the former wanting to end the fabled Italian team’s special annual bonus payments.
“Sue me!” Malone is quoted as having told Marchionne during recent negotiations. “I have the time and the money.”
But not everyone is unhappy with the deal. Auto Bild said Mercedes chairman Dieter Zetsche is interested in Malone’s offer that teams be able to buy into the commercial rights.
Mercedes is said to want 10 per cent, ahead of a forthcoming meeting between Zetsche and his Renault and Ferrari counterparts Carlos Ghosn and Marchionne. But another top team, Red Bull, is reportedly hesitating.
“We have to think about the price-performance ratio,” an official is quoted as saying. “If it is too expensive and with little influence, an engagement would not make sense.”
Meanwhile, Bild newspaper reports that Malone’s Liberty Media wants race ticket prices to drop dramatically for a grand prix weekend pass, whilst seeking to add more European races to the calendar.
Malone has legendary status in cable and television industry, apart from the Darth Vader moniker, he has also been portrayed by on a Wired magazine as Mad Max from The Road Warrior movie, while Wall Street traders, impressed with his cut-throat tactics, refer to him as the “swamp alligator”.
Zullen wel opvliegers zijn denk ikquote:Op maandag 12 september 2016 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst zeiken over dure kaartjes en dan zeiken over meer mensenhet is ook nooit goed.
Ik heb nog nooit gezeikt over de dure kaartjes.quote:Op maandag 12 september 2016 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Eerst zeiken over dure kaartjes en dan zeiken over meer mensenhet is ook nooit goed.
Dat ook ja.quote:Op maandag 12 september 2016 19:55 schreef nils7 het volgende:
laat ik het zo zeggen: het filtert wel lekker het publiek (de prijs van de kaartjes).
Niks ten nadele van de TT maar zulke malloten zijn echt een uitstervend ras bij de F1.
Als een tribune is uitverkocht en ook echt vol zit, hoeft er niks te veranderen. Vraag en aanbod, en filtering.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:11 schreef VacaLoca het volgende:
Spotprijs hoeft van mij ook niet. Maar weekend kaart op beetje oké tribune is nu al snel 300 euro. Dat mag wel de helft zijn.
Ik denk dat het behoorlijk duur is tijdens een GP weekend. Ik ben er zelf nooit geweest, maar mijn pa wel laatst met zn vriendin, niet tijdens een GP dan.quote:Op maandag 12 september 2016 20:00 schreef Coelho het volgende:
Ik ben met een vriend aan het nadenken om eens de GP van Monaco te bezoeken in 2017 of 2018. Op eigen gelegenheid ergens naar de Cote d'Azur en dan bijvoorbeeld met de trein naar Monaco (het zal vast niet mogelijk te zijn om met eigen auto naar de stad te gaan). Iemand ervaringen, tips enz.?
Dit is wel een bijzonder elitaire gedachte.quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als een tribune is uitverkocht en ook echt vol zit, hoeft er niks te veranderen. Vraag en aanbod, en filtering.
Waar zit je? Ik had vorig jaar voor weekend ¤70,- betaald geloof ik. En keek uit op de 2 main straights + nog wat bochten die ervoor lagenquote:Op dinsdag 13 september 2016 04:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dit is wel een bijzonder elitaire gedachte.
Het gaat er niet om wat ik zou kunnen betalen voor een toegangskaartje, maar meer wat het mij waard is om zo'n race te bezoeken. Zo vind in 500 S$ in Singapore ronduit belachelijk, maar ja, bedrijf betaalt, dus zeg ik geen nee. Omgerekend 50 Euro op Sepang 2 weken later vind ik dan weer heel redelijk en dus die tickets ook maar aangeschaft.
Duur zal best. Maar het is ook niet de bedoeling om in de stad te verblijven. Juist een stukje erbuiten en dan bijvoorbeeld met het OV.quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het behoorlijk duur is tijdens een GP weekend. Ik ben er zelf nooit geweest, maar mijn pa wel laatst met zn vriendin, niet tijdens een GP dan.
De prijzen vielen alleszins mee. Ook bij die dure tenten waar Ferrari's en Bentley's enzo voorrijden en de sleutel afgeven aan zo een knaker in zo'n pakje om de auto te parkeren. Ik geloof nog geen 4 euro voor een kop koffie wat mn pa zei.
Maarja, dan is er geen GP. Beetje hetzelfde als dat je vandaag een roos kan kopen voor (ik roep maar wat) 50 cent en dat diezelfde roos met Valentijn ineens 5 euro kost![]()
Op die heuvel ver boven de pits ingang en nog een plek. Zonder schermen dacht ik.quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:37 schreef Geralt het volgende:
Lijkt me overigens ook een toffe GP om eens te bezoeken. Ik vraag me alleen wel af hoe het zit daar, het is volgens mij niet echt een circuit waar je makkelijk helemaal rond kan lopen.
Zijn daar bv uberhaupt wel bronzen kaartjes te krijgen? Volgens mij is alles tribune daar toch?
Zitplaatsen in bocht 7quote:Op dinsdag 13 september 2016 05:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Waar zit je? Ik had vorig jaar voor weekend ¤70,- betaald geloof ik. En keek uit op de 2 main straights + nog wat bochten die ervoor lagen
Het is best prijzig als je een tribuneplek wil, maar niet duurder dan Silverstone of Hockenheim bijvoorbeeld. Goedkoopste plekken zijn op een heuvel vanaf waar je op de stad uitkijkt en de race best goed kan volgen. Daar moet je dan wel rond een uur of zes 's ochtends zijn om nog een plekje te hebben.quote:Op maandag 12 september 2016 20:00 schreef Coelho het volgende:
Ik ben met een vriend aan het nadenken om eens de GP van Monaco te bezoeken in 2017 of 2018. Op eigen gelegenheid ergens naar de Cote d'Azur en dan bijvoorbeeld met de trein naar Monaco (het zal vast niet mogelijk te zijn om met eigen auto naar de stad te gaan). Iemand ervaringen, tips enz.?
Paar keer gedaan. Hotel in Cannes of Nice en dan idd de trein pakken. Auto is echt niet te doen op zondag. Op zaterdagavond kun je wel met de auto het circuit (deels) op.quote:Op maandag 12 september 2016 20:00 schreef Coelho het volgende:
Ik ben met een vriend aan het nadenken om eens de GP van Monaco te bezoeken in 2017 of 2018. Op eigen gelegenheid ergens naar de Cote d'Azur en dan bijvoorbeeld met de trein naar Monaco (het zal vast niet mogelijk te zijn om met eigen auto naar de stad te gaan). Iemand ervaringen, tips enz.?
Was van de week al gezegd door Ted Kravitz. Antonio Giovinazzi lijkt de meest aangewezen kandidaat te zijn om naast Grosjean plaats te nemen.quote:Op zondag 25 september 2016 07:47 schreef Rossdale het volgende:
http://www.thecheckeredfl(...)c-2017-f1-promotion/
Waarschijnlijk geen promotie naar de F1 voor Leclerc volgend jaar. Wat ik eigenlijk wel stiekem gehoopt had.
Het is wel een turbo,, dus die hoeft niet per se minder power te hebben.quote:Op zondag 25 september 2016 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
De kleine V6 maakt uiteraard minder power dan de oude V8 (laat staan de V10),
valet parking is dat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het behoorlijk duur is tijdens een GP weekend. Ik ben er zelf nooit geweest, maar mijn pa wel laatst met zn vriendin, niet tijdens een GP dan.
De prijzen vielen alleszins mee. Ook bij die dure tenten waar Ferrari's en Bentley's enzo voorrijden en de sleutel afgeven aan zo een knaker in zo'n pakje om de auto te parkeren. Ik geloof nog geen 4 euro voor een kop koffie wat mn pa zei.
Maarja, dan is er geen GP. Beetje hetzelfde als dat je vandaag een roos kan kopen voor (ik roep maar wat) 50 cent en dat diezelfde roos met Valentijn ineens 5 euro kost![]()
gewoon op het strand in een tentjequote:Op zondag 25 september 2016 09:31 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Paar keer gedaan. Hotel in Cannes of Nice en dan idd de trein pakken. Auto is echt niet te doen op zondag. Op zaterdagavond kun je wel met de auto het circuit (deels) op.
Overigens ook eens in Monaco zelf geslapen. Reken dan wel op ¤1000,- plus p.n
Klopt inderdaad. Maar maximale turbo boost is beperkt tot een vaste waarde bovenop de de facto limiet die door de maximale brandstof flow wordt bepaald. De motor kan dus alleen voor die paar seconden echt op volle kracht blazen.quote:Op maandag 26 september 2016 08:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel een turbo,, dus die hoeft niet per se minder power te hebben.
Wat je wilt....quote:Op maandag 26 september 2016 09:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon op het strand in een tentje
De turbo's uit de jaren 80 hadden nog meer vermogen in de kwalificatietrim. En ze die hadden doorontwikkeld hadden ze dat nu in de racetrim ook wel gehad. Dus zo kun je nog wel even bezig blijven.quote:
http://gtspirit.com/2014/05/31/the-most-powerful-f1-car-ever/quote:The exact amount of power delivered by the Bavarian four-cylinder was unknown, but according to Rosche: “It must have been around 1,400 horsepower; we don’t know for sure because the dyno didn’t go beyond 1,280 horsepower.”
Neen, ook daar zit natuurlijk een limiet op. En die motoren slurpten benzine als geen ander, dat kan al helemaal niet meer tegenwoordig.quote:Op maandag 26 september 2016 18:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De turbo's uit de jaren 80 hadden nog meer vermogen in de kwalificatietrim. En ze die hadden doorontwikkeld hadden ze dat nu in de racetrim ook wel gehad.
quote:F1 does not have any place in BMW’s plans. Discussions are now beginning to take place around the power units post 2020 with a number of engine builders pushing for an electrically driven front axle, which would add another 300hp to the 1000hp from the power unit driving the rear wheels.
One of Liberty’s first priorities should be to get involved in those discussions to shape F1’s future technology to appeal to the world’s leading automotive manufacturers and make F1 a series they cannot afford not to be in. But that looks some way off for the moment.
Wat een innovatie zegquote:Op dinsdag 27 september 2016 19:23 schreef sasquatsch het volgende:
Formule 1 auto's na 2020 voorzien van een elektrische motor voor de voorwielen?
Onderstaand stukje in de aankondiging van de samenwerking tussen BMW en Amlin Andretti in de Formule E viel me op.
[..]
Brazilië schijnt provisional te zijn vanwege financiële problemen.quote:March 26 Australia
April 9 China
April 16 Bahrain
April 30 Russia
May 14 Spain
May 28 Monaco
June 11 Canada*
June 18 Azerbaijan
July 2 Austria
July 9 Grest Britain
July 23 Hungary
July 30 Germany*
August 27 Belgium
September 3 Italy
September 17 Malaysia
October 1 Singapore
October 8 Japan
October 22 United States
November 5 Mexico
November 12 Brasil*
November 26 Abu Dhabi
* provisional
Laat de vakantieplanning maar beginnen...quote:Op woensdag 28 september 2016 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
De voorlopige kalender voor 2017:
[..]
Brazilië schijnt provisional te zijn vanwege financiële problemen.
Bron: https://joesaward.wordpre(...)7-calendar-revealed/
Hoe minder kijkers, hoe beter.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Goh, Azerbaijan weer in hetzelfde weekend als Le Mans. Gaat men deze keer ook weer claimen dat dat toeval is?
alles om te voorkomen dat F1 coureurs meedoen aan de 24hquote:Op woensdag 28 september 2016 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Goh, Azerbaijan weer in hetzelfde weekend als Le Mans. Gaat men deze keer ook weer claimen dat dat toeval is?
ook weer direct na een overzeese race, terwijl het logistiek zoveel makkelijker zou zijn om het de week voor Oostenrijk te doenquote:Op woensdag 28 september 2016 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Goh, Azerbaijan weer in hetzelfde weekend als Le Mans. Gaat men deze keer ook weer claimen dat dat toeval is?
Ik las een tijdje terug dat het waarschijnlijk bewust is. Een inefficiënte kalender creëren zodat een aantal jaar later een efficiëntere kalender meer races kan bevatten zonder dat de teams gaan klagen omdat het dan niet veel meer tijd/geld kost. Ik zie Ecclestone er in ieder geval voor aan.quote:Op woensdag 28 september 2016 19:43 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ook weer direct na een overzeese race, terwijl het logistiek zoveel makkelijker zou zijn om het de week voor Oostenrijk te doen
Droeftoeterij van Ecclestone, alweer.
Zou het?quote:Op woensdag 28 september 2016 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
alles om te voorkomen dat F1 coureurs meedoen aan de 24h
Dat was toch juist afgeschaft omdat het compleet debiel was?quote:Gridpenalty’s moeten vanaf 2017 volledig ondergaan worden
29 september 2016 — De manier waarop een gridpenalty moet ondergaan worden zal vanaf volgend seizoen aangepast worden. De WMSC wil met de nieuwe regel het straffeloos aanleggen van een onderdelenvoorraad voorkomen.
Momenteel zit er nog een achterpoortje in het reglement van de gridpenalty’s. Wanneer een rijder tijdens een raceweekend verschillende gridpenalty’s krijgt worden deze opgeteld, maar vaak was het voor een rijder en team een handig hulpmiddel om extra motoronderdelen in gebruik te nemen zonder daadwerkelijk bestraft te worden.
Een mooi voorbeeld hiervan was Lewis Hamilton tijdens het raceweekend van de GP van België. Mercedes gaf de Brit toen verschillende nieuwe motoren, waardoor de gridpenalty van Hamilton opliep tot zestig plaatsen. Met slechts tweeëntwintig rijders op de startgrid profiteerden Hamilton en Mercedes van het achterpoortje in het reglement dat dergelijke bestraffingen niet worden meegenomen naar een volgend raceweekend.
Ook verschillende andere rijders hanteerden dit seizoen reeds hetzelfde achterpoortje maar dat zal vanaf volgend jaar niet langer het geval zijn. De WMSC heeft immers beslist dat een gridpenalty vanaf volgend jaar volledig zal uitgevoerd moeten worden. Wanneer een rijder bijvoorbeeld een gridpenalty krijgt van dertig plaatsen, dan zal het deel van de gridpenalty dat niet uitgevoerd kon worden tijdens de daarop volgende race of races uitgevoerd moeten worden.
Nee wat ze wel hebben afgeschaft is dat je geen extra penalty's meer krijgt tijdens een pitstop of volgende race.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat was toch juist afgeschaft omdat het compleet debiel was?
Voor het wisselen van onderdelen bedoel ik dan he.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:45 schreef Geralt het volgende:
Penalties meenemen naar een volgende race hebben we toch al gehad, of ben ik nou gek?
Correct.quote:Op vrijdag 30 september 2016 00:45 schreef Geralt het volgende:
Penalties meenemen naar een volgende race hebben we toch al gehad, of ben ik nou gek?
Zoiets ja. Daarom grapte ik ook dat Hamilton dit jaar door de straffen in België eigenlijk zo ongeveer vanuit Pouhon had moeten starten in plaats vanaf de laatste startrij.quote:Op vrijdag 30 september 2016 07:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Correct.
Meenemen naar de volgende race zouden ze niet moeten doen. Gewoon echt zoveel plaatsen terug zetten. Maar omdat dat praktisch wat lastig uitvoerbaar is: uit de pitstraat starten met extra vertraging, b.v. 1 seconde per plaats. Dus als je dan 60 plaatsen straf krijgt, en er maar 20 op de startgrid kan invoeren, dan 40 seconden later uit de pitstraat starten.
of vanuit de pits starten en dan afhankelijk van het aantal plaatsen of in ronde 1 nog een keer door de pits of vijf tot tien seconden bij de eerste stop extra stil staan.quote:Op vrijdag 30 september 2016 08:42 schreef nils7 het volgende:
Of het kan qua doctors auto weet ik niet.
Maar ze zouden zodra de lichten aan gaan op de Grid de auto uit de pits weg kunnen sturen als ie meerdere grid straffen heeft.
Dan begin ie gewoon met 3/4 rondje achterstand aan de race.
Dat is volgend jaar al. Als je er twee inzet, telt alleen de laatste. De eerste opnieuw inzetten betekent dat deze weer telt als nieuwe motor.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2016 18:51 schreef Meike26 het volgende:
Trouwens, ook zoiets.. De 14e September daalden we af in de Grand Canyon en onder, vlak na Black Bridge naar Bright Angel Campground toe (en erg vermoeide beentjes), hangt er achter glas een pamflet van een vermist persoon.. sinds de 12e September.. Dus vrij recentelijk ook nog. En dan denk je in eerste instantie, tijdens het lezen dat het om een recreant gaat.. Nope.. Dit is een Darwin Award waard.. !!Hallo lief dagboek....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
Maar die reactie van buzz was ook weer niet nodig. Maar goed, zo kennen we hem.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 00:51 schreef Meike26 het volgende:
Kom er nu achter dat ik het in het verkeerde topic heb geplaatst..![]()
![]()
Had in een 'rondreis door USA trv topic' geplaatst moeten worden..
Jij mij kennen? Goh, dan is er blijkbaar toch nog iets van mijn soms kritische opmerkingen in je bovenkamer blijven hangen. Verbaasd me wel, want zo hoog had ik je niet ingeschat. Zo en nu nog ff een half uurtje rondlopen voordat Q1 begint.quote:Op zaterdag 1 oktober 2016 07:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar die reactie van buzz was ook weer niet nodig. Maar goed, zo kennen we hem.
Ik mis juist die net op het laatste moment gebouwde, half geteste motoren, die 30pk moeten brengen en vervolgens in rook opgaan in de laatste ronde. Tegenwoordig wint degene die als eerste de eerste bocht uit komt.quote:Op vrijdag 30 september 2016 14:14 schreef nils7 het volgende:
Gewoon 1 motor voor het hele seizoen, zet je meer dan 1 in dan je kwalificatie positie +1 (per motor en elke race waarin je die extra motor in zet).
Enkel hybride (x% van de power moet elektrisch zijn) en laat ze het verder uit zoeken.
Een motor met 1200 PK die een heel seizoen mee kan, laat maar komen!
twitter:CStevens_journo twitterde op zaterdag 01-10-2016 om 10:18:45Perez set to stay at Force India. Announcement expected tomorrow #F1 #MalaysianGP reageer retweet
Als ze dan nog bestaan in F1.. Ze schijnen ook te kijken naar FormulaE..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 19:52 schreef sasquatsch het volgende:
Sauber rijdt volgend jaar weer achteraan. Ze blijven rijden met de Ferrari motor van 2016.
Het gerucht gaat dat ze in 2018 overstappen op Honda motoren.
http://m.gpupdate.net/en/f1-news/345354/
2017 nieuwe regels....is opzich de kans om ver naar voren te komen. Maarja niet met de oude motoren en zulke paupersfeer in je teamquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Als ze dan nog bestaan in F1.. Ze schijnen ook te kijken naar FormulaE..
http://www.autosport.com/(...)ly-entered-formula-e
Artikel zegt dat ze het er naast willen doen, maar een achterhoede team, dat zo slecht presteert en dan er wat naast willen doen.. erg slechte combi. Volgend jaar zie ik het echt niet zomaar beter worden. Of die Xevi weet wat te vinden (heeft al kennis van de motor en chassis van ToroRosso).
En een of 2 paydrivers helpen ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 15:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
2017 nieuwe regels....is opzich de kans om ver naar voren te komen. Maarja niet met de oude motoren en zulke paupersfeer in je team
Al is het de vraag of Gasly volgend jaar in de STR rijdt. Volgens Russische media zou Kvyat een nieuw twee-jarig contract getekend hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:52 schreef Nattekat het volgende:
Vergne![]()
En Gasly zit natuurlijk bij Red Bull, dus dat gaat ook niet gebeuren.
Ik geloof nooit dat Kvyat een tweejarig contract heeft. Echt niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:55 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Al is het de vraag of Gasly volgend jaar in de STR rijdt. Volgens Russische media zou Kvyat een nieuw twee-jarig contract getekend hebben.
Als dat zo is kan Gasly wel eens weggaan bij Red Bull.
Lijkt me ook sterk. In principe zijn alleen op zoek naar echt wereldkampioen materiaal. Bij RB staan Ricciardo en Max er sowieso boven en ik heb ook het idee dat Sainz hoger aangeschreven wordt daar dan Kvyat. Het enige wat ik kan zien gebeuren is als ze Gasly nog niet klaar achten dat ze hem gewoon als opvulling gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Kvyat een tweejarig contract heeft. Echt niet.
En de Russische media zitten er best vaak gigantisch naast.
Red Bull heeft echt een flinke groep in de juniorklassen. Als Kvyat aanblijft, dan is dat omdat ze daarop wachten. Even wachten tot die F4-jongens door zijn gestroomd naar de GP3/GP2.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:32 schreef opreis het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk. In principe zijn alleen op zoek naar echt wereldkampioen materiaal. Bij RB staan Ricciardo en Max er sowieso boven en ik heb ook het idee dat Sainz hoger aangeschreven wordt daar dan Kvyat. Het enige wat ik kan zien gebeuren is als ze Gasly nog niet klaar achten dat ze hem gewoon als opvulling gebruiken.
Ze hebben er ook nog een paar in de F3. Kari en Sette Camara.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull heeft echt een flinke groep in de juniorklassen. Als Kvyat aanblijft, dan is dat omdat ze daarop wachten. Even wachten tot die F4-jongens door zijn gestroomd naar de GP3/GP2.
Vasseur nu al wegquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Exklusiv: Hülkenberg auf Sprung zu Renault
• Bild meldt het gerucht dat Hulk een overstap zou gaan maken naar Renault in 2017.
• Wehrlein of Ocon naar FI.
• Interne politiek binnen Renault zou Ocon in de weg kunnen liggen om die stap te maken.
• Vasseur exit bij Renault.
• Jean-Eric Vergne en Pierre Gasly zijn in beeld voor het tweede Renault stoeltje.
Het gaat om geruchten hè.. en de bron is Bild.quote:Op zondag 9 oktober 2016 11:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vasseur nu al wegDie hebben zej uist binnen gehaald om het team op te bouwen naar een echt fabrikantenteam...
Mercedes zou ook teveel kapiteins hebben, heeft ze ondertussen wel al 3 WCC titels gebracht. En de 2016 wagen is ontworpen voor een Mercedes-drivetrain, nogal logisch dat die wagen als een zeepkist gaat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het gaat om geruchten hè.. en de bron is Bild.
Maar Ted rapporteerde vorige week bij Sky in Maleisië ook al dat er onrust is binnen Renault. Teveel kapiteins op één schip momenteel.
En de druk vanuit Parijs om in 2017 beter voor de dag te komen.
Mocht Gasly GP2-kampioen worden (is nog maar de vraag natuurlijk) dan moet hij haast wel promoverne, anders komt hij sowieso te kort in hun ogen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Red Bull heeft echt een flinke groep in de juniorklassen. Als Kvyat aanblijft, dan is dat omdat ze daarop wachten. Even wachten tot die F4-jongens door zijn gestroomd naar de GP3/GP2.
Ik denk dat RB daar op wacht voor ze hun bezetting bekend maken. Gasly kampioen -> Kvyat weg. Geen kampioen -> Kvyat jaartje erbij.quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:24 schreef Funzel het volgende:
[..]
Mocht Gasly GP2-kampioen worden (is nog maar de vraag natuurlijk) dan moet hij haast wel promoverne, anders komt hij sowieso te kort in hun ogen.
Gasly heeft zich sterk ontwikkeld dit jaar hè. Zeker een potentieel talent in de F1.quote:
Die Gio meer vind ik.quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gasly heeft zich sterk ontwikkeld dit jaar hè. Zeker een potentieel talent in de F1.
Gasly rijdt al voor het tweede jaar in de GP2, voor Giovinazzi is dat pas het eerste jaar in de GP2. Hoop dat hij een plekje vindt in de F1. Eindelijk weer eens een Italiaan in de F1quote:Op maandag 10 oktober 2016 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gasly heeft zich sterk ontwikkeld dit jaar hè. Zeker een potentieel talent in de F1.
Haas toch?quote:Op maandag 10 oktober 2016 21:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Die Gio meer vind ik.
Maar waar gaat die dan heen als die kampioen wordt?
Giovinazzi is niet gelieerd aan een team of junior programma. Al heeft hij wel in een Ferrari simulator gereden.quote:
Als Haas geen rookie wil moeten ze gitaarles ook maar weg doen, man man man wat is dat een talentloos mannetje, kunnen ze beter wel een rookie doen die wat beter presteerd, ze hebben grosjean al voor het ontwikkelwerk. Een ding is zeker leclerc of giovanazzi zal beter ontwikkelingswerk verrichten dan gitaarlesquote:Op maandag 10 oktober 2016 23:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Giovinazzi is niet gelieerd aan een team of junior programma. Al heeft hij wel in een Ferrari simulator gereden.
Maar Haas wil geen rookies. Daarom maakt Leclerc ook geen kans terwijl die al FP1's voor het team heeft gereden.
Het is te hopen van wel maar ik verwacht het niet.
Gutierrez heeft zijn afkomst en sponsoren mee helaas. Maar hij hoort inderdaad absoluut niet in de F1 thuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 12:46 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Als Haas geen rookie wil moeten ze gitaarles ook maar weg doen, man man man wat is dat een talentloos mannetje, kunnen ze beter wel een rookie doen die wat beter presteerd, ze hebben grosjean al voor het ontwikkelwerk. Een ding is zeker leclerc of giovanazzi zal beter ontwikkelingswerk verrichten dan gitaarles
A1GP niveauquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gutierrez heeft zijn afkomst en sponsoren mee helaas. Maar hij hoort inderdaad absoluut niet in de F1 thuis
Oh hehequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2016 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Mark Webber gaat met pensioen:
https://newsroom.porsche.(...)torsports-13050.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |