dat was je Sws alquote:Op donderdag 8 september 2016 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien heeft niemand behalve ik ooit echt interesse in je getoond.
Ben ik nu je beste vriend of all time?
helemaal meeten om een foto van je te krijgen.. vind ik wel wat moeitequote:
Maar Crack_, we zijn nog mooier in het echt.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
helemaal meeten om een foto van je te krijgen.. vind ik wel wat moeite
ja maar ook leuker?quote:Op donderdag 8 september 2016 10:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar Crack_, we zijn nog mooier in het echt.
quote:Op donderdag 8 september 2016 10:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Al 8 minuten geen post
Oh hey TARDIS.
Jeetje de Efteling is ontsnapt aan een aanslag. Het komt nu wel erg dichtbij.quote:
Dan ben je wel heel erg onwijs leukquote:Op donderdag 8 september 2016 10:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval leuker in het echt dan op FOK!.
Ik kijk wegquote:Op donderdag 8 september 2016 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje de Efteling is ontsnapt aan een aanslag. Het komt nu wel erg dichtbij.
Je bent nergens meer veilig.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje de Efteling is ontsnapt aan een aanslag. Het komt nu wel erg dichtbij.
Ja niks aan de hand. Gewoon doorlopen. Vrouw loopt ook weer vrij rond.quote:
Mooi, is waarschijnlijk gewoon in de warquote:Op donderdag 8 september 2016 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja niks aan de hand. Gewoon doorlopen. Vrouw loopt ook weer vrij rond.
Dat soort figuren moeten ze naar Haags sturen. Die weet daar wel raad mee.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi, is waarschijnlijk gewoon in de war
quote:Op donderdag 8 september 2016 10:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel erg onwijs leuk
dat soort mensen is toch allemaal in de war?quote:Op donderdag 8 september 2016 10:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooi, is waarschijnlijk gewoon in de war
Ben jij raadgever?quote:Op donderdag 8 september 2016 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat soort figuren moeten ze naar Haags sturen. Die weet daar wel raad mee.
gewoon andere levensopvattingenquote:Op donderdag 8 september 2016 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat soort mensen is toch allemaal in de war?
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet meer dan eens een bericht lees over een 'verwarde man' die ongein heeft uitgehaald en dan aan jou moet denken.quote:
Chaiquote:Op donderdag 8 september 2016 10:32 schreef zeer het volgende:
[..]
chai was teleurgesteld dat ik niet hand in hand wou lopen, just sayin'
Tijd geleden dat ik daar ben geweest. Ik heb het niet zo op drukte dus ik sla even over.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu mag je een dagje naar de Efteling
Neuzenland hebben ze al sinds 1973 niet meer, Niels.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik daar ben geweest. Ik heb het niet zo op drukte dus ik sla even over.
Dat deuntje van Neuzenland weet ik trouwens gewoon uit m'n hoofd nog steeds.
Dat hebben ze verplaatst naar de ArenA hahaquote:Op donderdag 8 september 2016 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuzenland hebben ze al sinds 1973 niet meer, Niels.
Je hebt nu al meer gedaan dan ik in de hele werkweekquote:Op donderdag 8 september 2016 10:33 schreef TARDIS. het volgende:
Wat een dag, nu al gesport, sollicitaties verstuurd, was gedraaid, gestofzuigd en zo eindelijk douchen en naar de supermarkt.
Nou je maakt wat mee als je werkloos bent.
Ik prop alles in m'n ochtend, zo kan ik de rest van de dag me binnen verstoppen voor de hitte en lekker gamen.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je hebt nu al meer gedaan dan ik in de hele werkweek
Vreemd, want ik ben zelf van '73.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neuzenland hebben ze al sinds 1973 niet meer, Niels.
Ik heb geen baard, en al die willen te kaap'ren varen....quote:Op donderdag 8 september 2016 10:45 schreef Kurovski het volgende:
Ze zoeken matrozen voor de fast-ferry in de Rotterdamse haven Tardis. Misschien iets voor tijdelijk?
Het is maar een suggestie. Doe er mee wat je wil.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb geen baard, en al die willen te kaap'ren varen....
Dank je wel Niels.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het is maar een suggestie. Doe er mee wat je wil.
In de koopvaardij is men ook begonnen Nederlanders als matroos aan te nemen. Lijkt er op dat ze die Aziaten een beetje zat aan het worden zijn. In officiersfunkties is het al een tijdje gaande, maar nu dus ook voor funkties aan dek.quote:
waarom zit jij dan al +- 2 jaar zonder werk?quote:Op donderdag 8 september 2016 10:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In de koopvaardij is men ook begonnen Nederlanders als matroos aan te nemen. Lijkt er op dat ze die Aziaten een beetje zat aan het worden zijn. In officiersfunkties is het al een tijdje gaande, maar nu dus ook voor funkties aan dek.
Maar ja, in de zeevaart vragen ze wel wat papieren. Dat is niet iets voor tijdelijk. Ze bieden wel goeie doorgroeimogelijkheden tot bijvoorbeeld stuurman/bootsman/werktuigkundige.
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zit jij dan al +- 2 jaar zonder werk?
Ik heb een part time walfunktie tegenwoordig. Laatste 2 jaar alleen wat losse projekten gedaan op zee.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:11 schreef zeer het volgende:
[..]
waarom zit jij dan al +- 2 jaar zonder werk?
jezus christusquote:Op donderdag 8 september 2016 11:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een part time walfunktie tegenwoordig. Laatste 2 jaar alleen wat losse projekten gedaan op zee.
In ieder geval is het voor mij zinloos om als matroos te proberen aan te monsteren omdat ik gekwalificeert ben als Electrical Technical Officer.
Dat is dan ook de enige funktie waar ik naar solliciteer in de zeevaart. Ik wil heel graag weer naar zee, maar de markt is niet zo goed de laatste tijd.
Ik solliciteer naar dit soort funkties:
For our new-build DSV DP3 vessel in China we are looking for Electrical Technical Officers (ETO).
Roles And Responsibilities
· Execute the Safety & Environmental policy on board;
· Carry out preventive maintenance and repairs of the electrical installation on the vessel according to standards and requirements, using the Planned Maintenance System;
· Deliver regular reporting to Chief Engineer.
Requirements
We are looking for an enthusiastic ETO who has a flexible work approach:
· Has 4-5 years’ experience in a similar role on DSV vessels;
· Has a Commonwealth passport;
· Has a valid CoC – ETO according STCW 2010;
· Has valid DP Maintenance and High Voltage certificates;
· Has experience in commissioning new-build vessels;
· Willing to work 2 months on 2 months off.
Ik schaam me er niet voor hoor dat ik voor 20 uur in de week een uitkering krijg. Is gewoon verzekeringswerk. Ik heb gewoon m'n sociale premies werknemersverzekeringen betaald.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon vieze uitkeringtrekker die Niels dus
Waarom heb je geen werk?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou me wel kapot schamen als ik een uitkering had.
Doe het zoals ik: geen werk en elke dag in paniek om de inkomende rekeningen die je niet kan betalen.
Recent afgestudeerd maar nog niets kunnen vinden. Ik solliciteer veel maar heb eigenlijk niet concreet iets in gedachten wat ik zou willen doen, dat maakt het lastig solliciteren.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werken is voor de dommen
Hmhm, herkenbaar ja. Al ben ik nog niet afgestudeerd maar laatste jaar en heb ook geeeen idee concreet gezien hoe en wat. Waarin ben je afgestudeerd?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Recent afgestudeerd maar nog niets kunnen vinden. Ik solliciteer veel maar heb eigenlijk niet concreet iets in gedachten wat ik zou willen doen, dat maakt het lastig solliciteren.
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hmhm, herkenbaar ja. Al ben ik nog niet afgestudeerd maar laatste jaar en heb ook geeeen idee concreet gezien hoe en wat. Waarin ben je afgestudeerd?
goedzoquote:Op donderdag 8 september 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Nee verder eigenlijk zelfde als TARDIS.
Ga dan ook zo CV opsturen, eerst even trainen
gr gr
Het is cv. Goeie tip voor je sollicitatiebriefquote:Op donderdag 8 september 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Nee verder eigenlijk zelfde als TARDIS.
Ga dan ook zo CV opsturen, eerst even trainen
gr gr
In brief schrijf ik het voluitquote:Op donderdag 8 september 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is cv. Goeie tip voor je sollicitatiebrief![]()
![]()
Ik heb International Media and Entertainment Management gestudeerd. Een enorme brede kutstudie waar ik spijt van heb als haren op mijn hoofd (hey niels en wch).quote:Op donderdag 8 september 2016 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmhm, herkenbaar ja. Al ben ik nog niet afgestudeerd maar laatste jaar en heb ook geeeen idee concreet gezien hoe en wat. Waarin ben je afgestudeerd?
ok dpquote:Op donderdag 8 september 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werken is voor de dommen
"Bijgevoegd vindt u mijn curriculum vitae. Gaarne wil ik op een gesprek nader kennis maken.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In brief schrijf ik het voluit
ik zal jou eens nemen jo dom varkenquote:Op donderdag 8 september 2016 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker telefoontjes aannemen gek
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Bijgevoegd vindt u mijn curriculum vitae. Gaarne wil ik op een gesprek nader kennis maken eis ik dat u mij een vast contract geeft.
gr gr frozen-assassin"
leuk dat je er op solliciteerd maar dat zou ik ook kunnen doen en aangenomen word je maar nietquote:Op donderdag 8 september 2016 11:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een part time walfunktie tegenwoordig. Laatste 2 jaar alleen wat losse projekten gedaan op zee.
In ieder geval is het voor mij zinloos om als matroos te proberen aan te monsteren omdat ik gekwalificeert ben als Electrical Technical Officer.
Dat is dan ook de enige funktie waar ik naar solliciteer in de zeevaart. Ik wil heel graag weer naar zee, maar de markt is niet zo goed de laatste tijd.
Ik solliciteer naar dit soort funkties:
For our new-build DSV DP3 vessel in China we are looking for Electrical Technical Officers (ETO).
Roles And Responsibilities
· Execute the Safety & Environmental policy on board;
· Carry out preventive maintenance and repairs of the electrical installation on the vessel according to standards and requirements, using the Planned Maintenance System;
· Deliver regular reporting to Chief Engineer.
Requirements
We are looking for an enthusiastic ETO who has a flexible work approach:
· Has 4-5 years’ experience in a similar role on DSV vessels;
· Has a Commonwealth passport;
· Has a valid CoC – ETO according STCW 2010;
· Has valid DP Maintenance and High Voltage certificates;
· Has experience in commissioning new-build vessels;
· Willing to work 2 months on 2 months off.
neequote:Op donderdag 8 september 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verwar je nu TARDIS. met Opsonisatie?
nouja, daar schiet je niks mee op dus laat dat maar zitten hequote:Op donderdag 8 september 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb International Media and Entertainment Management gestudeerd. Een enorme brede kutstudie waar ik spijt van heb als haren op mijn hoofd (hey niels en wch).
Only in Muricaquote:Op donderdag 8 september 2016 11:34 schreef Toto69 het volgende:
Mama trouwt met dochter na scheiden zoon
en hard aubquote:Op donderdag 8 september 2016 11:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zal jou eens nemen jo dom varken
Het grootste probleem is te moeten concureren met oostblokkers. Die kosten veel minder dan ik.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:34 schreef zeer het volgende:
[..]
leuk dat je er op solliciteerd maar dat zou ik ook kunnen doen en aangenomen word je maar niet
Leuke t-shirtsquote:Op donderdag 8 september 2016 11:34 schreef Toto69 het volgende:
Mama trouwt met dochter na scheiden zoon
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:36 schreef Crack_ het volgende:
ben kansloos proberen om iemand mee te krijgen naar het strand. Zal ik alleen gaan?
ontken je altijd iedere vorm van het hebben van een aandeel in de gebeurtenissen van je leven?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het grootste probleem is te moeten concureren met oostblokkers. Die kosten veel minder dan ik.
Een Nederlandse ETO kost 350-450 bruto per dag op basis van 12-uursdiensten. Een oostblokker doet het voor 200. Daar kan ik niet tegenop. Er is wel een belastingregeling voor Nederlandse zeevarenden. Rederijen kunnen de helft van de inkomstenbelasting terugkrijgen om ons zo concurrerender te maken.
Het is ook niet zo zeer dat men een goeie electricien zoekt. Ze zoeken gewoon electriciens met de juiste papieren. Een ander probleem is de kosten voor veiligheidstrainingen. Volgens de wet mag ik daar niet voor opdraaien, maar werkgevers eisen gewoon dat je het hebt. Mogen ze helemaal niert, toch doen ze het.
Zeker, maar nog steeds actief zoekend naar een leuke baan hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja, daar schiet je niks mee op dus laat dat maar zitten he
Nee hoor. Omdat ik niet bereid ben mee te sjoemelen hoeven bepaalde bedrijven me niet meer en ik hoef hun niet meer.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ontken je altijd iedere vorm van het hebben van een aandeel in de gebeurtenissen van je leven?
quote:
Kom danquote:
zei je dat ook tegen die kinderen?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee hoor. Omdat ik niet bereid ben mee te sjoemelen hoeven bepaalde bedrijven me niet meer en ik hoef hun niet meer.
Als je met mij zaken doet heb je je gewoon aan de wet te houden.
Ik ben namelijk medeverantwoordelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |