Only in Muricaquote:Op donderdag 8 september 2016 11:34 schreef Toto69 het volgende:
Mama trouwt met dochter na scheiden zoon
en hard aubquote:Op donderdag 8 september 2016 11:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik zal jou eens nemen jo dom varken
Het grootste probleem is te moeten concureren met oostblokkers. Die kosten veel minder dan ik.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:34 schreef zeer het volgende:
[..]
leuk dat je er op solliciteerd maar dat zou ik ook kunnen doen en aangenomen word je maar niet
Leuke t-shirtsquote:Op donderdag 8 september 2016 11:34 schreef Toto69 het volgende:
Mama trouwt met dochter na scheiden zoon
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:36 schreef Crack_ het volgende:
ben kansloos proberen om iemand mee te krijgen naar het strand. Zal ik alleen gaan?
ontken je altijd iedere vorm van het hebben van een aandeel in de gebeurtenissen van je leven?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Het grootste probleem is te moeten concureren met oostblokkers. Die kosten veel minder dan ik.
Een Nederlandse ETO kost 350-450 bruto per dag op basis van 12-uursdiensten. Een oostblokker doet het voor 200. Daar kan ik niet tegenop. Er is wel een belastingregeling voor Nederlandse zeevarenden. Rederijen kunnen de helft van de inkomstenbelasting terugkrijgen om ons zo concurrerender te maken.
Het is ook niet zo zeer dat men een goeie electricien zoekt. Ze zoeken gewoon electriciens met de juiste papieren. Een ander probleem is de kosten voor veiligheidstrainingen. Volgens de wet mag ik daar niet voor opdraaien, maar werkgevers eisen gewoon dat je het hebt. Mogen ze helemaal niert, toch doen ze het.
Zeker, maar nog steeds actief zoekend naar een leuke baan hoorquote:Op donderdag 8 september 2016 11:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nouja, daar schiet je niks mee op dus laat dat maar zitten he
Nee hoor. Omdat ik niet bereid ben mee te sjoemelen hoeven bepaalde bedrijven me niet meer en ik hoef hun niet meer.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:51 schreef zeer het volgende:
[..]
ontken je altijd iedere vorm van het hebben van een aandeel in de gebeurtenissen van je leven?
quote:
Kom danquote:
zei je dat ook tegen die kinderen?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:55 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee hoor. Omdat ik niet bereid ben mee te sjoemelen hoeven bepaalde bedrijven me niet meer en ik hoef hun niet meer.
Als je met mij zaken doet heb je je gewoon aan de wet te houden.
Ik ben namelijk medeverantwoordelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |