Waarom heb je geen werk?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zou me wel kapot schamen als ik een uitkering had.
Doe het zoals ik: geen werk en elke dag in paniek om de inkomende rekeningen die je niet kan betalen.
Recent afgestudeerd maar nog niets kunnen vinden. Ik solliciteer veel maar heb eigenlijk niet concreet iets in gedachten wat ik zou willen doen, dat maakt het lastig solliciteren.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werken is voor de dommen
Hmhm, herkenbaar ja. Al ben ik nog niet afgestudeerd maar laatste jaar en heb ook geeeen idee concreet gezien hoe en wat. Waarin ben je afgestudeerd?quote:Op donderdag 8 september 2016 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Recent afgestudeerd maar nog niets kunnen vinden. Ik solliciteer veel maar heb eigenlijk niet concreet iets in gedachten wat ik zou willen doen, dat maakt het lastig solliciteren.
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Hmhm, herkenbaar ja. Al ben ik nog niet afgestudeerd maar laatste jaar en heb ook geeeen idee concreet gezien hoe en wat. Waarin ben je afgestudeerd?
goedzoquote:Op donderdag 8 september 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Nee verder eigenlijk zelfde als TARDIS.
Ga dan ook zo CV opsturen, eerst even trainen
gr gr
Het is cv. Goeie tip voor je sollicitatiebriefquote:Op donderdag 8 september 2016 11:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Nee verder eigenlijk zelfde als TARDIS.
Ga dan ook zo CV opsturen, eerst even trainen
gr gr
In brief schrijf ik het voluitquote:Op donderdag 8 september 2016 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is cv. Goeie tip voor je sollicitatiebrief![]()
![]()
Ik heb International Media and Entertainment Management gestudeerd. Een enorme brede kutstudie waar ik spijt van heb als haren op mijn hoofd (hey niels en wch).quote:Op donderdag 8 september 2016 11:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmhm, herkenbaar ja. Al ben ik nog niet afgestudeerd maar laatste jaar en heb ook geeeen idee concreet gezien hoe en wat. Waarin ben je afgestudeerd?
ok dpquote:Op donderdag 8 september 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Werken is voor de dommen
"Bijgevoegd vindt u mijn curriculum vitae. Gaarne wil ik op een gesprek nader kennis maken.quote:Op donderdag 8 september 2016 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In brief schrijf ik het voluit
ik zal jou eens nemen jo dom varkenquote:Op donderdag 8 september 2016 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker telefoontjes aannemen gek
quote:Op donderdag 8 september 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Bijgevoegd vindt u mijn curriculum vitae. Gaarne wil ik op een gesprek nader kennis maken eis ik dat u mij een vast contract geeft.
gr gr frozen-assassin"
leuk dat je er op solliciteerd maar dat zou ik ook kunnen doen en aangenomen word je maar nietquote:Op donderdag 8 september 2016 11:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb een part time walfunktie tegenwoordig. Laatste 2 jaar alleen wat losse projekten gedaan op zee.
In ieder geval is het voor mij zinloos om als matroos te proberen aan te monsteren omdat ik gekwalificeert ben als Electrical Technical Officer.
Dat is dan ook de enige funktie waar ik naar solliciteer in de zeevaart. Ik wil heel graag weer naar zee, maar de markt is niet zo goed de laatste tijd.
Ik solliciteer naar dit soort funkties:
For our new-build DSV DP3 vessel in China we are looking for Electrical Technical Officers (ETO).
Roles And Responsibilities
· Execute the Safety & Environmental policy on board;
· Carry out preventive maintenance and repairs of the electrical installation on the vessel according to standards and requirements, using the Planned Maintenance System;
· Deliver regular reporting to Chief Engineer.
Requirements
We are looking for an enthusiastic ETO who has a flexible work approach:
· Has 4-5 years’ experience in a similar role on DSV vessels;
· Has a Commonwealth passport;
· Has a valid CoC – ETO according STCW 2010;
· Has valid DP Maintenance and High Voltage certificates;
· Has experience in commissioning new-build vessels;
· Willing to work 2 months on 2 months off.
neequote:Op donderdag 8 september 2016 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verwar je nu TARDIS. met Opsonisatie?
nouja, daar schiet je niks mee op dus laat dat maar zitten hequote:Op donderdag 8 september 2016 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb International Media and Entertainment Management gestudeerd. Een enorme brede kutstudie waar ik spijt van heb als haren op mijn hoofd (hey niels en wch).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |