jonge ik pak je in tony hawkquote:
wie heeft de keys van mn ponypackquote:
zie je wel dat drugs een negatieve uitwerking op je hebben!!quote:Op donderdag 8 september 2016 06:13 schreef deadprez het volgende:
wist nie dat braddie een bronie was
Hippe pc.quote:Op donderdag 8 september 2016 06:15 schreef NobodyKerz het volgende:
Gaat het zo'n topic worden.
[ afbeelding ]
Prachtig muziekje. Meteen even op zo'n USB-stickie zetten voor dadelijk in de auto.quote:
quote:
sorry dat ik je teleurstelquote:Op donderdag 8 september 2016 06:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kwaliteit hier weer 's ochtends, zeer. Ik dacht alles toch wel gezien en gelezen te hebben.
Toch, op dat pluche beest met dat gat van achteren na, het blijft minder eng dan een MI van de gedetailleerde avonturen van een tandloze blowjob bob.quote:
hahaquote:Op donderdag 8 september 2016 06:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch, op dat pluche beest met dat gat van achteren na, het blijft minder eng dan een MI van de gedetailleerde avonturen van een tandloze blowjob bob.
Al zou ik ooit nog wel een keertje top willen hoor.quote:Op donderdag 8 september 2016 06:38 schreef zeer het volgende:
[..]
haha
wel nog lekker in m'n reet geneukt vorige week trouwens
vrij land Frankquote:Op donderdag 8 september 2016 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al zou ik ooit nog wel een keertje top willen hoor.
heb je een samenvatting? ik lees niet graag terugquote:Op donderdag 8 september 2016 07:56 schreef Pharkus het volgende:
Goede discussie hier weer, meteen wat materiaal voor bij het koffiezetapparaat.
Kweenie, ging over 'mensen' die copuleren met kussens en knuffelbeesten.quote:Op donderdag 8 september 2016 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een samenvatting? ik lees niet graag terug
dp zit in de k-hole doordat Frank graag getopt wordt door bob in een bronie pakquote:Op donderdag 8 september 2016 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een samenvatting? ik lees niet graag terug
en daarom lees ik nooit terugquote:Op donderdag 8 september 2016 07:58 schreef zeer het volgende:
[..]
dp zit in de k-hole doordat Frank graag getopt wordt door bob in een bronie pak
ok nielsquote:Op donderdag 8 september 2016 08:07 schreef Murdera het volgende:
Ennn goedemorgen allenmooie warme dag vandaag. Nog een dagje werk en dan vervroegd weekend om te pokeren en te zuipen, zaterdag kleiduiven schieten en uit, een goed weekendje voor de boeg
domme nielsquote:Op donderdag 8 september 2016 08:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkanker, mn gr gr niels vergeten
inbrekenquote:Op donderdag 8 september 2016 08:46 schreef jamesdeen het volgende:
Mijn pakketje is afgeleverd bij de buren twee dagen geleden en ze zijn tot op heden nog niet thuis gekomenwat te doen?
wachtenquote:Op donderdag 8 september 2016 08:46 schreef jamesdeen het volgende:
Mijn pakketje is afgeleverd bij de buren twee dagen geleden en ze zijn tot op heden nog niet thuis gekomenwat te doen?
oasis-whatever is echt een teringlekker nummertjequote:Op donderdag 8 september 2016 08:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee grapje ben cachie hoor
ja echt hequote:Op donderdag 8 september 2016 08:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oasis-whatever is echt een teringlekker nummertje
Gek hè, dat we 3 uur later een ander onderwerp besprekenquote:Op donderdag 8 september 2016 08:56 schreef NobodyKerz het volgende:
[ afbeelding ]
Welke mongool zet zijn kuthobby nou op facebook. Als ik zo'n retard was zou ik het echt zelfmoord plegen als ook maar 1 persoon het wist.
E: Ow zijn we bezig met een ander onderwerp.
okquote:Op donderdag 8 september 2016 08:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gek hè, dat we 3 uur later een ander onderwerp bespreken
Ik ben deze chat toch niet gewend nerdjequote:Op donderdag 8 september 2016 08:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gek hè, dat we 3 uur later een ander onderwerp bespreken
Blijf dan maar gewoon weg, loederquote:Op donderdag 8 september 2016 08:59 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik ben deze chat toch niet gewend nerdje
Ifim?quote:Op donderdag 8 september 2016 09:00 schreef Willoow het volgende:
Ik heb ook een my little pony knuffel
Volgende maand komt nieuwe docu van Oasis uit, Supersonicquote:Op donderdag 8 september 2016 08:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Freeee to be whatever I want to be
Geen sekspop hebben die 8 lijkt.quote:Op donderdag 8 september 2016 09:00 schreef Willoow het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2016 09:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgende maand komt nieuwe docu van Oasis uit, Supersonic
quote:Op donderdag 8 september 2016 09:00 schreef Willoow het volgende:
Wat fijn schatjequote:Op donderdag 8 september 2016 09:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren mijn vest bij het tankstation laten liggen, maar hij ligt er nog!!!
quote:Op donderdag 8 september 2016 09:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat fijn schatjeik ben zo blij voor je
waarom had je een vest bij je? het was 26 graden..quote:Op donderdag 8 september 2016 09:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren mijn vest bij het tankstation laten liggen, maar hij ligt er nog!!!
nieuw gebouw met te koud afgestelde airco.. maarja toen was ik buiten en moest ik tanken en toen dacht ik ook van PFOE ZEG HEET, dus uitgedaan en laten liggenquote:Op donderdag 8 september 2016 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom had je een vest bij je? het was 26 graden..
niet zo slim hequote:Op donderdag 8 september 2016 09:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nieuw gebouw met te koud afgestelde airco.. maarja toen was ik buiten en moest ik tanken en toen dacht ik ook van PFOE ZEG HEET, dus uitgedaan en laten liggen![]()
kreeg gister een aantal reacties dat ik eindelijk een foto hadquote:Op donderdag 8 september 2016 09:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]traantje van vreugde weggepinkt
Weten je contacten eindelijk hoe je eruit ziet?quote:Op donderdag 8 september 2016 09:58 schreef zeer het volgende:
[..]
kreeg gister een aantal reacties dat ik eindelijk een foto had
jaquote:Op donderdag 8 september 2016 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weten je contacten eindelijk hoe je eruit ziet?
Misschien heeft niemand behalve ik ooit echt interesse in je getoond.quote:Op donderdag 8 september 2016 10:04 schreef zeer het volgende:
[..]
ja
Snap niet dat niemand mij hier ooit op gewezen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |