ok nielsquote:Op donderdag 8 september 2016 08:07 schreef Murdera het volgende:
Ennn goedemorgen allenmooie warme dag vandaag. Nog een dagje werk en dan vervroegd weekend om te pokeren en te zuipen, zaterdag kleiduiven schieten en uit, een goed weekendje voor de boeg
domme nielsquote:Op donderdag 8 september 2016 08:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
godkanker, mn gr gr niels vergeten
inbrekenquote:Op donderdag 8 september 2016 08:46 schreef jamesdeen het volgende:
Mijn pakketje is afgeleverd bij de buren twee dagen geleden en ze zijn tot op heden nog niet thuis gekomenwat te doen?
wachtenquote:Op donderdag 8 september 2016 08:46 schreef jamesdeen het volgende:
Mijn pakketje is afgeleverd bij de buren twee dagen geleden en ze zijn tot op heden nog niet thuis gekomenwat te doen?
oasis-whatever is echt een teringlekker nummertjequote:Op donderdag 8 september 2016 08:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee grapje ben cachie hoor
ja echt hequote:Op donderdag 8 september 2016 08:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oasis-whatever is echt een teringlekker nummertje
Gek hè, dat we 3 uur later een ander onderwerp besprekenquote:Op donderdag 8 september 2016 08:56 schreef NobodyKerz het volgende:
[ afbeelding ]
Welke mongool zet zijn kuthobby nou op facebook. Als ik zo'n retard was zou ik het echt zelfmoord plegen als ook maar 1 persoon het wist.
E: Ow zijn we bezig met een ander onderwerp.
okquote:Op donderdag 8 september 2016 08:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gek hè, dat we 3 uur later een ander onderwerp bespreken
Ik ben deze chat toch niet gewend nerdjequote:Op donderdag 8 september 2016 08:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gek hè, dat we 3 uur later een ander onderwerp bespreken
Blijf dan maar gewoon weg, loederquote:Op donderdag 8 september 2016 08:59 schreef NobodyKerz het volgende:
[..]
Ik ben deze chat toch niet gewend nerdje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |