sorry dat ik je teleurstelquote:Op donderdag 8 september 2016 06:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kwaliteit hier weer 's ochtends, zeer. Ik dacht alles toch wel gezien en gelezen te hebben.
Toch, op dat pluche beest met dat gat van achteren na, het blijft minder eng dan een MI van de gedetailleerde avonturen van een tandloze blowjob bob.quote:
hahaquote:Op donderdag 8 september 2016 06:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch, op dat pluche beest met dat gat van achteren na, het blijft minder eng dan een MI van de gedetailleerde avonturen van een tandloze blowjob bob.
Al zou ik ooit nog wel een keertje top willen hoor.quote:Op donderdag 8 september 2016 06:38 schreef zeer het volgende:
[..]
haha
wel nog lekker in m'n reet geneukt vorige week trouwens
vrij land Frankquote:Op donderdag 8 september 2016 06:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al zou ik ooit nog wel een keertje top willen hoor.
heb je een samenvatting? ik lees niet graag terugquote:Op donderdag 8 september 2016 07:56 schreef Pharkus het volgende:
Goede discussie hier weer, meteen wat materiaal voor bij het koffiezetapparaat.
Kweenie, ging over 'mensen' die copuleren met kussens en knuffelbeesten.quote:Op donderdag 8 september 2016 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een samenvatting? ik lees niet graag terug
dp zit in de k-hole doordat Frank graag getopt wordt door bob in een bronie pakquote:Op donderdag 8 september 2016 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je een samenvatting? ik lees niet graag terug
en daarom lees ik nooit terugquote:Op donderdag 8 september 2016 07:58 schreef zeer het volgende:
[..]
dp zit in de k-hole doordat Frank graag getopt wordt door bob in een bronie pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |