SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken een nog betere en goedkopere oplossingquote:Op woensdag 7 september 2016 12:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Roken valt idd onder de luxe producten, maar dat is nu met zelf sigaretten klikken redelijk opgelost.
Ja misschien vanaf volgende week, bij 'vriendin' dus sowieso 6 dagen niet roken.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ken een nog betere en goedkopere oplossing
En gezonderquote:Op woensdag 7 september 2016 12:22 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ken een nog betere en goedkopere oplossing
quote:Op woensdag 7 september 2016 12:23 schreef Rauw. het volgende:
Als je het misschien gaat doen doe je het niet.
Als ik zie hoeveel mijn (schoon)familieleden afvielen toen ze begonnen met roken zou ik bijna gaan twijfelen.....maar misschien hadden ze gelukkquote:Op woensdag 7 september 2016 12:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed waarom je zou willen beginnen met roken... Maar ik begrijp wel dat stoppen moeilijk kan zijn.
Ik ben ook aangekomen toen ik stopte met roken. Eerst rookte ik een sigaretje en na het stoppen nam ik een koekje ofzo.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel mijn (schoon)familieleden afvielen toen ze begonnen met roken zou ik bijna gaan twijfelen.....maar misschien hadden ze gelukk
Ja kijk dat snap ik. Want dan ga je ook (stiekem) meer eten. Maar het zelfde blijven eten maar beginnen met roken en dan afvallen, blijf het toch interessant vinden.quote:Op woensdag 7 september 2016 12:39 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik ben ook aangekomen toen ik stopte met roken. Eerst rookte ik een sigaretje en na het stoppen nam ik een koekje ofzo.
Wat Sunny zegt, het heeft ook invloed op je hormonen en stofwisseling. Raar spul hoor, brrr..quote:Op woensdag 7 september 2016 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja kijk dat snap ik. Want dan ga je ook (stiekem) meer eten. Maar het zelfde blijven eten maar beginnen met roken en dan afvallen, blijf het toch interessant vinden.
cool, sexy, gezellig meedoen, lekker (vanaf 2e peuk dan)quote:Op woensdag 7 september 2016 12:31 schreef Sjeen het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed waarom je zou willen beginnen met roken... Maar ik begrijp wel dat stoppen moeilijk kan zijn.
Vind jij het cool en sexy dan? Ik niet hoor.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:05 schreef Drug het volgende:
[..]
cool, sexy, gezellig meedoen, lekker (vanaf 2e peul dan)
genoeg redenen
quote:Op woensdag 7 september 2016 14:03 schreef DonnaRush het volgende:
2km gewandeld en daarmee 2 deelnemers uit de challenge ingehaald qua stappen. Whoop!
Heb je een linkje van wat dat ding kost en wat het precies is?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:03 schreef DonnaRush het volgende:
2km gewandeld en daarmee 2 deelnemers uit de challenge ingehaald qua stappen. Whoop!
nee maar toen ik begon wel.quote:Op woensdag 7 september 2016 14:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Vind jij het cool en sexy dan? Ik niet hoor.
Gezellig dat dan weer wel
Ik heb deze; http://www.sporthorlogece(...)yEuPFUoEcaAmfr8P8HAQquote:Op woensdag 7 september 2016 14:08 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Heb je een linkje van wat dat ding kost en wat het precies is?
Krijg toch wel zin om mensen te beaten haha.
Ah oke, de fitbit zip dus?quote:Op woensdag 7 september 2016 14:10 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb deze; http://www.sporthorlogece(...)yEuPFUoEcaAmfr8P8HAQ
En je hebt een app erbij met een account en via dat account kan je vrienden maken en aan challenges mee doen. Zoals wij nu doen. Er zijn verschillende challenges en je kan ze ook met 1 vriendin doen. Hoeft niet persé met een groepje.
Er zijn ook nog veel luxere (duurdere) Fitbits, die ook je hartslag enzo meten.
Nice!quote:Op woensdag 7 september 2016 14:03 schreef DonnaRush het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |