Ik zou het eerlijk zeggen als het wel zo was, maar nee, ik moest hier niet om lachen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Past hij goed bij je hoofd.
Kopsterk lacht nu.
Ja maar alleen omdat hij ex-Twente isquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je fapte een beetje op Promessi toch
Is toch ook een lichtgewicht?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het ook weer hip om te haten op Berghuis?
weer?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het ook weer hip om te haten op Berghuis?
Ding dong.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:21 schreef SevD het volgende:
Die deurbel als ze wat omroepen in dat stadion
Zou dat betekenen dat ik moet fappen op Zimling?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja maar alleen omdat hij ex-Twente is
Kunnen moslims niet blank zijn?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef Infection het volgende:
Hoe kan het Zweedse team zo blank zijn? Zweden is een moslimland toch?
Ja, maar moslims kunnen niet voetballen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef Infection het volgende:
Alle moslims zijn bruin/zwart?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef Infection het volgende:
Ja niks mis meequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zagen jullie Berghuis even een kwaliteitsopening op de linkerflank doen
Wham! had idd een paar goede nummers.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wake me up is anders best wel een kek nummertje.
Is dit als grap bedoeld?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef Infection het volgende:
Ik liep al naar benedenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:21 schreef SevD het volgende:
Die deurbel als ze wat omroepen in dat stadion
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef Infection het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Voetbal is haram daarom zit het niet vol.
Maar over wie zegt dat wat?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:21 schreef Poepz0r het volgende:
Berghuis heeft meer gel in zijn haar dan mijn vriendin zaad in dr gezicht gespoten krijgt op wekelijkse basis boh boh
Neequote:
Jaquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar moslims kunnen niet voetballen.
Jaquote:
Ja, schrijnend wel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan was het al 1-4 geweest.
Stijn zou dit ook zomaar gepost kunnen hebbenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:23 schreef Brammess het volgende:
Misschien moet een user posten: "Als de 1-2 valt kijk ik nooit meer voetbal"
Misschien valt dan de 1-2.
Ik stel voor dat we sunri5e opofferen
Ik stel voor dat we jou opofferen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:23 schreef Brammess het volgende:
Promes is ook teringslechtquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds een ratio van 0,5 in tegenstelling tot Promes die 0,001 heeft.
Ik heb een beter voorstel. Hij offert zich om te verdwijnen van Fok bohhhquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:23 schreef Brammess het volgende:
Als Nederland niet wint post ik een week niet op fokquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:23 schreef Brammess het volgende:
Als de 1-2 valt kijk ik nooit meer tennis!!!quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:23 schreef Brammess het volgende:
Tot ziens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Nederland niet wint post ik een week niet op fok
Uitdoelpunten tellen dubbel.quote:
Hier kan hij nog volop shinen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik snap echt niet dat Sneijder nog mee doet aan dit clubje
Als dat maar goed gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Meteen penalties
Luuk de Jong neemt ze alle 5
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Uitdoelpunten tellen dubbel.
quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Meteen penalties
Luuk de Jong neemt ze alle 5
Hij moet het nu alleen doen. v.persie weg, vd vaart weg, Robben afwezig. Strijder hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hij wilde het schot "een spetter" noemen zoals hij wel vaker heeft gedaan maar hij bedacht zich omdat ie zelf ook wel doorheeft nu dat dat nergens op slaat.quote:
Flikker dan lekker opquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:26 schreef Andromache het volgende:
Ik mis het handbal en volleybal. Wat is dit eigenlijk een intens saaie sport. Althans, deze wedstrijd.
Vanaf nu moeten we alle wedstrijden winnen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:25 schreef Caland het volgende:
Nouja als je deze wedstrijd niet wint moet je in ieder geval ervoor zorgen dat je hem niet verliest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan rot je lekker opquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:26 schreef Andromache het volgende:
Ik mis het handbal en volleybal. Wat is dit eigenlijk een intens saaie sport. Althans, deze wedstrijd.
Picsquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:26 schreef Andromache het volgende:
Ik verlies 'm dan liever zodat Blind niet blijft zittenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:25 schreef Caland het volgende:
Nouja als je deze wedstrijd niet wint moet je in ieder geval ervoor zorgen dat je hem niet verliest.
Zijn dat sporten?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:26 schreef Andromache het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:25 schreef Caland het volgende:
Pogba is ook altijd lollerbad bij FR met zn 120 miljoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor was ongeveer vanaf de stipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig gaan Portugal en zo wel lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pogba is ook altijd lollerbad bij FR met zn 120 miljoen![]()
![]()
![]()
Eens. Psychisch ook niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:27 schreef Shreyas het volgende:
Dost, nooit meer selecteren die kneus
Deze is leukquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee hoor was ongeveer vanaf de stip
Hij was nog groter dan in eerste instantie het geval leek te zijn, wat ongelofelijk slecht zegquote:
Hij gaat tenminste met zijn beperkte capaciteiten op dit moment nog wel volledig voor de bal. Welke vechters hebben we nog op het veld. Bij Bruma komt het er telkens net niet uit. En tja.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat 'ie een factuurtje schrijft voor de diensten die hij vanavond geleverd heeft.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Danny Blind zit denk ik te janken.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:27 schreef SevD het volgende:
[..]Je meent hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Voor Zweden?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:27 schreef Doublepain het volgende:
de kol gaat nog wel vallen, no worries
Dát dachten we tegen Groningen ook.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:27 schreef Doublepain het volgende:
de kol gaat nog wel vallen, no worries
Sneijder beperkte capaciteiten wut?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hij gaat tenminste met zijn beperkte capaciteiten op dit moment nog wel volledig voor de bal. Welke vechters hebben we nog op het veld. Bij Bruma komt het er telkens net niet uit. En tja.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:28 schreef Anoonumos het volgende:
Het zou de bondscoach zijn gegund
HAHAHA
Ja eerste keer. Staat er gvd iemand van oranje er bij...quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:28 schreef inslagenreuring het volgende:
Verdomme heeft die keeper eens een bal vast
Zekerquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:29 schreef DeLuna het volgende:
Winst zou eigenlijk wel verdiend zijn.. Tot mijn verbazing
Ik kan na mijn eerdere posts niet anders zeggen dan dat ik dit een ERG leuk grapje vindquote:
HET LEK IS BOVENquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
Moet toegeven, NL speelt prima in de tweede helft
Lekker héquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Sneijder straks naar huis en dan ligt Yolanthe in dr geile lingerie weer klaar. WAT EEN LEVEN![]()
Ja maar niet effectief, dus je hebt er helaas niks aan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:29 schreef Kopsterk het volgende:
Moet toegeven, NL speelt prima in de tweede helft
Zal die er nog steeds als 90 uitzien na die show van gisteren?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Sneijder straks naar huis en dan ligt Yolanthe in dr geile lingerie weer klaar. WAT EEN LEVEN![]()
Bedankt Jojoortje. Daar heb je helemaal gelijk in weet je dat?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar niet effectief, dus je hebt er helaas niks aan.
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
Met een baby aan d'r tietquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:29 schreef Poepz0r het volgende:
NOS Propagandaquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:30 schreef n00b13 het volgende:
Wat is dat toch met "het is de bondscoach gegund" ineens. Bij Hiddink heb ik dat de NOS niet 10 keer horen zeggen in een wedstrijd...
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Jansen schiet
En in Nederland komt er weer een Syrische tandarts het land binnen.
Hij is langzamer. Dat zie je toch wel? Techniek nog puik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sneijder beperkte capaciteiten wut?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Jansen schiet
De NOS is een Ajax bolwerk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:30 schreef n00b13 het volgende:
Wat is dat toch met "het is de bondscoach gegund" ineens. Bij Hiddink heb ik dat de NOS niet 10 keer horen zeggen in een wedstrijd...
Kan die mooi aan je paardengebit werkenquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:31 schreef Zipportal het volgende:
Jansen schiet
En wat verdedigers die GEEN capitale fouten maken waardoor je 1-0 achter kwam.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:31 schreef PicoMMP het volgende:
Janssen
Dost
De Jong
We missen echt een spits.
Bek houden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Jojoortje. Daar heb je helemaal gelijk in weet je dat?
Ik noem een Van Persiequote:Op dinsdag 6 september 2016 22:31 schreef PicoMMP het volgende:
Janssen
Dost
De Jong
We missen echt een spits.
was een middenvelderquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En wat verdedigers die GEEN capitale fouten maken waardoor je 1-0 achter kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |