Ik kijk zo nu en dan naar het Nederlands elftalquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar Spartak Moskou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gebruiken ze hem verkeerd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik kijk zo nu en dan naar het Nederlands elftal
HMF is een ongelooflijke debielquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Wat een kut TT.
[..]
HMF heeft het altijd al gezegd.
Strootman is juist prima.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Maar die Strootman is toch ook gewoon niet zo goed?
Dan kan ik niet anders dan concluderen dat God ook een ongelooflijke debiel isquote:
En Oranje!quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Griekenland krijgt zelfs een tegengoal tegen fucking Gibraltar
Huh. Ik dacht dat we die Grieken niet moesten onderschatten. #hansiehansiequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Dat niet alleen, zelfs ook tegen NL.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Een echte rots in de branding. Je zou er zenuwachtig van worden...quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:10 schreef Ties02 het volgende:
Haal die Bruna eruit dat kan echt niet
Ik ben toch benieuwd naar de betekenis van het woord flabberquote:
Ja bedankt Hansquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat niet alleen, zelfs ook tegen NL.
|Ha ha haquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Flabber Buitenbeeldquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd naar de betekenis van het woord flabber
Promes is een hele goede voetballer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Joezi het volgende:
Promes speelt best goed als je kritisch kijkt en vinkt
Futbol24 is daar goed voor he.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Promes is een hele goede voetballer.
Rare post daar waar hij juist al paar keer zijn kont erin heeft gezet en zo mensen kon laten aansluiten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij niet kan blijven staan
Kloptquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef luckass het volgende:
ik vind snoeks beter dan oldenburgeraids
Eensquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef luckass het volgende:
ik vind snoeks beter dan oldenburgeraids
Sneijder de bal dan de lange pass naar Robbengodquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Sneijder
Alleen mensen als Caland en GGMM kunnen hem niet waarderen
En vervolgens op zijn muil gingquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare post daar waar hij juist al paar keer zijn kont erin heeft gezet en zo mensen kon laten aansluiten.
Valt mij tegen dat jij dit nog niet kendequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ging googlen
Had ik beter niet kunnen doen
Snoeks heeft deze wedstrijd al ongeveer 10 woorden verzonnen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd naar de betekenis van het woord flabber
Ik vond het met Ibrahimovic ook nooit zoveel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Slechtse Zweden sinds tijden..
Die worden geen 2de in de poule
Ik sluit niet uit dat Google dat speciaal voor jou geselecteerd heeft omdat je zo vaak op dergelijke pics schijnt te zoeken (ik noem een OS SC)quote:
Ik ben een veel te nette jongen daarvoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Valt mij tegen dat jij dit nog niet kende
Portugal is vrijwel altijd waardeloos in de kwalificatiesquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef BeamofLight het volgende:
Portugal achter. Die kunnen ook geen kut zonder CR7.
Ofja verkeerd voorbeeld.
Het is eigenlijk een schande dat ze Europees kampioen zijn geworden jaquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef BeamofLight het volgende:
Portugal achter. Die kunnen ook geen kut zonder CR7.
Ofja verkeerd voorbeeld.
Verre van een hetze hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat jij wil succes met je 'hetze'
Ik vind hem alles prima doen behalve het afwerken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat jij wil succes met je 'hetze'
NeutraalTerreinGenot.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij verlies gaan we naar Zeist of het Maasgebouw.
Hoezo we? Ik voetbal nu al niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef Evertjan het volgende:
als oranje dit verliest dan kunnen we net zo goed stoppen met voetballen
Gastquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
FB / Ik vind dit echt niet kunnen..........
In de tijd van Marcus Allback en Wilhelmsson was het wel een aardige ploeg.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het met Ibrahimovic ook nooit zoveel.
Eerste FB post van je waar ik achter sta.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
FB / Ik vind dit echt niet kunnen..........
ja daarom zijn ze er ook altijd bijquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Portugal is vrijwel altijd waardeloos in de kwalificaties
Bal is rondquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Tong wordt niet genoeg aangevallen dus doet nu een ultieme roep om aandacht
Gras is groen
Dat is sinds Blind toch al zo?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef Evertjan het volgende:
als oranje dit verliest dan kunnen we net zo goed stoppen met voetballen
Die lost zijn belofte niet echt inquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja daarom zijn ze er ook altijd bij
Ik durf niet weg te gaanquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
even wat drinken halen
ik kom zo terug jongens
ik negeer hem gewoon (althans vandaag)quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Gras is groen
Kaartennaaier.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste FB post van je waar ik achter sta.
AGAINST MODERN FOOTBALLquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef Infection het volgende:
Die knipperende reclame is ook helemaal niet afleidend ofzo.
Ook een hele domme voetballer zo lijkt het me...quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lost zijn belofte niet echt in
Idd, wel dikker en trager.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef luckass het volgende:
Zoet lijkt een beetje op Stan Wawrinka
Knipperende reclame? Waar?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef Infection het volgende:
Die knipperende reclame is ook helemaal niet afleidend ofzo.
je moeder ookquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:18 schreef Scrummie het volgende:
Zoet heeft wat hartigs nodig.
HAHAHAHAHA
Ik ben het voor de vorm een keer met je eens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gehaat op Zoet vind ik ook weer overdreven.
Al zou ik liever Vorm zien.
Zeker. Maar is het echt een spits vraag ik me weleens af.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben het voor de vorm een keer met je eens.
Heeft ook maar een wedstrijdje gespeeld sinds een paar maanden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef Vluchteling het volgende:
Denken jullie dat de Nederlandse elftal wat heeft aan een 3d printer om de breinen van de trainers te beproeven op taken buiten hun comfort zone? Dit zou eventueel hun teamspirit en samenwerking kunnen verbeteren.
Terug naar Syrië.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef Vluchteling het volgende:
Denken jullie dat de Nederlandse elftal wat heeft aan een 3d printer om de breinen van de trainers te beproeven op taken buiten hun comfort zone? Dit zou eventueel hun teamspirit en samenwerking kunnen verbeteren.
Al 2x een bal over de zijlijn getrapt zonder enige tegenstander in de buurt, een bal slecht weggewerkt en een keer onder de bal door gedoken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Flikker op idiootquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef Vluchteling het volgende:
Hij speelt al twee en een halve wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Heeft ook maar een wedstrijdje gespeeld sinds een paar maanden.
Zoet is voor nu wel de beste optie, ik zie het liefst een in vorm Steek.
Ja.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef Vluchteling het volgende:
Nederland is voor de Nederlandersquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef Vluchteling het volgende:
Hoi Capuchon Jongenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef Vluchteling het volgende:
Niet als een zak aardappels naar de hoekquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
Zweden heeft eindelijk eens een echte keeper
Wat doe jij hier nog dan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nederland is voor de Nederlanders
Oude koe, overtreding op Sneijder van drie minuten geleden waar die geel voor kreegquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef Ingolstadt het volgende:
Wat had dit met een oude coupe te maken?
(Sinds de voorselectie)quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt al twee en een halve wedstrijd.
Bal vasthouden met een rechte rugquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:21 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet als een zak aardappels naar de hoek
Ik verdedig niet. Ik ben de wedstrijdbepaler.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Gras is groen
boksquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik kunnen niet wachten tot de rust, dan zullen we de rest even laten zien hoe je moet haxballen.
Wees maar blij dat ik niet mee doe.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:21 schreef GGMM het volgende:
Davy en ik kunnen niet wachten tot de rust, dan zullen we de rest even laten zien hoe je moet haxballen.
Dat kan alleen Mike van der Hoorn bij AZ uitquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Schakelt zichzelf uit? Denk je dat hij opeens struikelt uit het niets ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zoals dat het nog steeds 0-0 staat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
Snap die hele keepersdiscussie niet. We hebben wel ergere 'problemen'.
Die doen het alleen maar voor het geld hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik verdedig niet. Ik ben de wedstrijdbepaler.
Net zoals ik lekkere wijven altijd heb bepaald.
Iedereen die ooit heeft gevoetbald weet dat dit door een lichte tutsj tegen de hakken komtquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:21 schreef Rabieluh het volgende:
Schakelt zichzelf uit? Denk je dat hij opeens struikelt uit het niets ofzo?
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vluchtelingen bvquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wij zijn het weer eens roerend eensquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Caland het volgende:
Snoeks heeft zelf nooit een bal geraak volgens mij. Was toch duidelijk een licht tikje tegen de hakken.
Stel je voor dat Steek zijn 2010 vorm terug zou kunnen krijgenquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg dat dan.
Qua beste drie zou ik Vorm, Stekelenburg op 1/2 zetten.
Paxgodquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen die ooit heeft gevoetbald weet dat dit door een lichte tutsj tegen de hakken komt
Tot hoever heb jij gevoetbald grapjasquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen die ooit heeft gevoetbald weet dat dit door een lichte tutsj tegen de hakken komt
quote:
Problemen die je niet kunt oplossen met de huidige lichting. De keeperspositie is juist wel een positie waar je die luxe hebtquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
En dan commentator mogen worden, schande.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij mag het een heel seizoen bewijzen op hoog niveau. Voor het eerst in tijden.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Brammess het volgende:
[..]
Stel je voor dat Steek zijn 2010 vorm terug zou kunnen krijgen
Ik zal je eens wat zeggen: zelfs op amateurniveau kun je iemands hakken aantikken in zo'n sprintjequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tot hoever heb jij gevoetbald grapjas
Beantwoord mijn vraag eensquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat zeggen: zelfs op amateurniveau kun je iemand hakken aantikken in zo'n sprintje
Toch wel jammer dat hij die tijd in zichzelf niet investeerde bij Roma.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij mag het een heel seizoen bewijzen op hoog niveau. Voor het eerst in tijden.
Koegod.
Dus tot de B's ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gevoetbald, maar nooit op enig niveau
Zoalsquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:22 schreef Jojoortje het volgende:
Zijn eerste Everton-maand vond ik veelbelovend.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat hij die tijd in zichzelf niet investeerde bij Roma.
Had dan bij Ajax gebleven.
Badder wel. Wist je dat?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar gevoetbald, maar nooit op enig niveau
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |