Ik kijk zo nu en dan naar het Nederlands elftalquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar Spartak Moskou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gebruiken ze hem verkeerd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik kijk zo nu en dan naar het Nederlands elftal
HMF is een ongelooflijke debielquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Wat een kut TT.
[..]
HMF heeft het altijd al gezegd.
Strootman is juist prima.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Maar die Strootman is toch ook gewoon niet zo goed?
Dan kan ik niet anders dan concluderen dat God ook een ongelooflijke debiel isquote:
En Oranje!quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Griekenland krijgt zelfs een tegengoal tegen fucking Gibraltar
Huh. Ik dacht dat we die Grieken niet moesten onderschatten. #hansiehansiequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Dat niet alleen, zelfs ook tegen NL.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Een echte rots in de branding. Je zou er zenuwachtig van worden...quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:10 schreef Ties02 het volgende:
Haal die Bruna eruit dat kan echt niet
Ik ben toch benieuwd naar de betekenis van het woord flabberquote:
Ja bedankt Hansquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat niet alleen, zelfs ook tegen NL.
|Ha ha haquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Flabber Buitenbeeldquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd naar de betekenis van het woord flabber
Promes is een hele goede voetballer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Joezi het volgende:
Promes speelt best goed als je kritisch kijkt en vinkt
Futbol24 is daar goed voor he.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Promes is een hele goede voetballer.
Rare post daar waar hij juist al paar keer zijn kont erin heeft gezet en zo mensen kon laten aansluiten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij niet kan blijven staan
Kloptquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef luckass het volgende:
ik vind snoeks beter dan oldenburgeraids
Eensquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef luckass het volgende:
ik vind snoeks beter dan oldenburgeraids
Sneijder de bal dan de lange pass naar Robbengodquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Sneijder
Alleen mensen als Caland en GGMM kunnen hem niet waarderen
En vervolgens op zijn muil gingquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rare post daar waar hij juist al paar keer zijn kont erin heeft gezet en zo mensen kon laten aansluiten.
Valt mij tegen dat jij dit nog niet kendequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ging googlen
Had ik beter niet kunnen doen
Snoeks heeft deze wedstrijd al ongeveer 10 woorden verzonnen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd naar de betekenis van het woord flabber
Ik vond het met Ibrahimovic ook nooit zoveel.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Slechtse Zweden sinds tijden..
Die worden geen 2de in de poule
Ik sluit niet uit dat Google dat speciaal voor jou geselecteerd heeft omdat je zo vaak op dergelijke pics schijnt te zoeken (ik noem een OS SC)quote:
Ik ben een veel te nette jongen daarvoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Valt mij tegen dat jij dit nog niet kende
Portugal is vrijwel altijd waardeloos in de kwalificatiesquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef BeamofLight het volgende:
Portugal achter. Die kunnen ook geen kut zonder CR7.
Ofja verkeerd voorbeeld.
Het is eigenlijk een schande dat ze Europees kampioen zijn geworden jaquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef BeamofLight het volgende:
Portugal achter. Die kunnen ook geen kut zonder CR7.
Ofja verkeerd voorbeeld.
Verre van een hetze hoorquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat jij wil succes met je 'hetze'
Ik vind hem alles prima doen behalve het afwerken.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat jij wil succes met je 'hetze'
NeutraalTerreinGenot.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij verlies gaan we naar Zeist of het Maasgebouw.
Hoezo we? Ik voetbal nu al niet.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef Evertjan het volgende:
als oranje dit verliest dan kunnen we net zo goed stoppen met voetballen
Gastquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
FB / Ik vind dit echt niet kunnen..........
In de tijd van Marcus Allback en Wilhelmsson was het wel een aardige ploeg.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het met Ibrahimovic ook nooit zoveel.
Eerste FB post van je waar ik achter sta.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
FB / Ik vind dit echt niet kunnen..........
ja daarom zijn ze er ook altijd bijquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Portugal is vrijwel altijd waardeloos in de kwalificaties
Bal is rondquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Tong wordt niet genoeg aangevallen dus doet nu een ultieme roep om aandacht
Gras is groen
Dat is sinds Blind toch al zo?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:15 schreef Evertjan het volgende:
als oranje dit verliest dan kunnen we net zo goed stoppen met voetballen
Die lost zijn belofte niet echt inquote:
Leuk.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja daarom zijn ze er ook altijd bij
Ik durf niet weg te gaanquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef KingRoland het volgende:
even wat drinken halen
ik kom zo terug jongens
ik negeer hem gewoon (althans vandaag)quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Tong wordt niet genoeg aangevallen dus doet nu een ultieme roep om aandacht
Gras is groen
Kaartennaaier.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eerste FB post van je waar ik achter sta.
AGAINST MODERN FOOTBALLquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef Infection het volgende:
Die knipperende reclame is ook helemaal niet afleidend ofzo.
Ook een hele domme voetballer zo lijkt het me...quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die lost zijn belofte niet echt in
Idd, wel dikker en trager.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef luckass het volgende:
Zoet lijkt een beetje op Stan Wawrinka
Knipperende reclame? Waar?quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:17 schreef Infection het volgende:
Die knipperende reclame is ook helemaal niet afleidend ofzo.
je moeder ookquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:18 schreef Scrummie het volgende:
Zoet heeft wat hartigs nodig.
HAHAHAHAHA
Ik ben het voor de vorm een keer met je eens.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gehaat op Zoet vind ik ook weer overdreven.
Al zou ik liever Vorm zien.
Zeker. Maar is het echt een spits vraag ik me weleens af.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |