Ik kijk zo nu en dan naar het Nederlands elftalquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit naar Spartak Moskou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gebruiken ze hem verkeerd.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik kijk zo nu en dan naar het Nederlands elftal
HMF is een ongelooflijke debielquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:09 schreef Scrummie het volgende:
Wat een kut TT.
[..]
HMF heeft het altijd al gezegd.
Strootman is juist prima.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Maar die Strootman is toch ook gewoon niet zo goed?
Dan kan ik niet anders dan concluderen dat God ook een ongelooflijke debiel isquote:
En Oranje!quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Griekenland krijgt zelfs een tegengoal tegen fucking Gibraltar
Huh. Ik dacht dat we die Grieken niet moesten onderschatten. #hansiehansiequote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Dat niet alleen, zelfs ook tegen NL.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Een echte rots in de branding. Je zou er zenuwachtig van worden...quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:10 schreef Ties02 het volgende:
Haal die Bruna eruit dat kan echt niet
Ik ben toch benieuwd naar de betekenis van het woord flabberquote:
Ja bedankt Hansquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat niet alleen, zelfs ook tegen NL.
|Ha ha haquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:11 schreef Zorro het volgende:
Flabber Buitenbeeldquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd naar de betekenis van het woord flabber
Promes is een hele goede voetballer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Joezi het volgende:
Promes speelt best goed als je kritisch kijkt en vinkt
Futbol24 is daar goed voor he.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Promes is een hele goede voetballer.
Rare post daar waar hij juist al paar keer zijn kont erin heeft gezet en zo mensen kon laten aansluiten.quote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij niet kan blijven staan
Kloptquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef luckass het volgende:
ik vind snoeks beter dan oldenburgeraids
Eensquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:13 schreef luckass het volgende:
ik vind snoeks beter dan oldenburgeraids
Sneijder de bal dan de lange pass naar Robbengodquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:12 schreef Ties02 het volgende:
Sneijder
Alleen mensen als Caland en GGMM kunnen hem niet waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |