Verwerken in de belastingen gaat het worden. Inkomensafhankelijke bijdrage Zvw bijvoorbeeld - merkt niemand.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, allicht. Maar als de premie omhoog gaat (en de zorgtoeslag niet verandert) dan gaat iedereen een absoluut bedrag meer betalen. Plannen via een inkomensafhankelijke verhoging of verwerking in de belastingen leggen de rekening nog meer neer bij de netto betalers. Daar zit nog wel verschil in.
Als ik goed ben ingelicht is MBO4 al half HBO, in technische studies.quote:
Vroeger, in de jaren 90, planden ze dat in als: we gaan efficiėnter werken. Hup paar miljard.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:27 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, allicht. Maar als de premie omhoog gaat (en de zorgtoeslag niet verandert) dan gaat iedereen een absoluut bedrag meer betalen. Plannen via een inkomensafhankelijke verhoging of verwerking in de belastingen leggen de rekening nog meer neer bij de netto betalers. Daar zit nog wel verschil in.
Tegenwoordig spelen HBO´s al met aanvullende eisen zoals voldoende wiskunde op niveau. Maar volgens mij mag je uiteindelijk niet geweigerd worden.quote:Op woensdag 7 september 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik goed en ingelicht is MBO4 al half HBO, in technische studies.
Je moet alleen wel een apart ingenieursdiploma halen dan om het af te ronden.
groen links staat voor links en milieu. lijkt me niet zo moeilijk, hun doelen.quote:Op maandag 12 september 2016 10:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zie een hoop onhaalbare dingen maar ik mis vooral het waarom. Er is nul komma nul onderbouwing. Wat is het doel van ieder punt? Totaal geen visie. Populistisch gebrabbel.
quote:Op maandag 12 september 2016 10:05 schreef opperkleurder het volgende:
Oprecht en authentiek die Klaver
Wat een blamage.quote:Op maandag 12 september 2016 10:05 schreef opperkleurder het volgende:
Oprecht en authentiek die Klaver
Nee hoor. In Amerika heb je toch helemaal geen Edith Schippers etcetera, en andere onderwerpen die Lubach behandeld.quote:Op maandag 12 september 2016 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel goede comeback, aangezien Lubach alles kopieert van o.a. Jon Steward.
Bedoelde het format uiteraard.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee hoor. In Amerika heb je toch helemaal geen Edith Schippers etcetera, en andere onderwerpen die Lubach behandeld.
En bovendien is hij geen politicus.
Je hebt zoveel dezelfde programma's met talentenjachten en dansen.
Ik zal niet op hem stemmen als hij geen eigen creativiteit heeft.
Je hebt ze in verschillende gradaties uiteraard, maar Klaver kopiėert vrijwel alles. Van teksten wat letterlijk is overgenomen tot z'n opgestroopte mouwen. Het is echt vreselijk.quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bedoelde het format uiteraard.
Tja, welke politicus heeft wel eigen creativiteit? Ze maken allemaal gebruik van spindoctors en campagneteams die een strategie bedenken en allerlei 'tactieken' lenen van de Amerikanen, dat begon al met Ben Korsten in de jaren '60. Een ander voorbeeld is Jack de Vries die Balkenende in 2006 naar verkiezingswinst hielp met een campagne op Amerikaanse leest geschoeid.
Met welke leider maakte GL wel kans op jouw stemquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:32 schreef Sylv3se het volgende:
Als ik Klaver op televisie zie ga ik direct zappen, mijn haren gaan overeind staan als ik dat neppe geacteer met z'n handgebaren zie. Zoals hierboven ook al is aangegeven is er niets authentieks aan die gozer, zulke figuren zullen nooit mijn stem krijgen.
GL maakt met dit programma sowieso geen kans op een stem van mij, ongeacht de leider.quote:Op dinsdag 13 september 2016 15:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Met welke leider maakte GL wel kans op jouw stem?
Aha figuren die je dus niet bij GL aan zou treffen. Dan maakt het specifieke mannetje dus niks uit maar is het vooral je aversie tegen GL wat meespeeltquote:Op dinsdag 13 september 2016 16:19 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
GL maakt met dit programma sowieso geen kans op een stem van mij, ongeacht de leider.
Maar figuren als Aboutaleb, Omzigt en Dijkhoff vind ik wel goede politici.
Ik heb helemaal niets tegen Groen Links, wel tegen Klaver. Dat Groen Links niet de partij is van mijn standpunten betekent niet direct dat ik aversie heb tegen Groen Links, dat maak jij er van.quote:Op dinsdag 13 september 2016 16:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha figuren die je dus niet bij GL aan zou treffen. Dan maakt het specifieke mannetje dus niks uit maar is het vooral je aversie tegen GL wat meespeelt.
Ik vroeg je met welke leiders GL wel kans maakte op je stem en je kwam aan met een CDA'er vvd'er en een PvdA'er. Daar maakte ik uit op dat GL met geen partijleider kans maakte op je stem en het dus niet zo afhing van Klaver...quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:00 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen Groen Links, wel tegen Klaver. Dat Groen Links niet de partij is van mijn standpunten betekent niet direct dat ik aversie heb tegen Groen Links, dat maak jij er van.
Hoe krijg je het verzonnen zeg..
Nutteloze afwegingen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 23:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
D'r had er eentje flink zitten bunkeren in de zuurkool vandaag?
Er is meer genoeg op aan te merken maar op de zwakke affakkelpoging zo mogelijk nog meer![]()
Overigens maakt dit mijn keuze wel lastiger. Twijfel zoals gebruikelijk tussen GL en D66. Qua mensen spreekt GL me iets meer aan maar qua programma D66.
Weer zo nutteloos. Net zoals bij Pvda Cda, is Groenlinks met Klaver alleen een change of face. Meer niet.quote:Op dinsdag 13 september 2016 17:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vroeg je met welke leiders GL wel kans maakte op je stem en je kwam aan met een CDA'er vvd'er en een PvdA'er. Daar maakte ik uit op dat GL met geen partijleider kans maakte op je stem en het dus niet zo afhing van Klaver...
quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:32 schreef Sylv3se het volgende:
Als ik Klaver op televisie zie ga ik direct zappen, mijn haren gaan overeind staan als ik dat neppe geacteer met z'n handgebaren zie. Zoals hierboven ook al is aangegeven is er niets authentieks aan die gozer, zulke figuren zullen nooit mijn stem krijgen.
quote:Op maandag 12 september 2016 16:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel goede comeback, aangezien Lubach alles kopieert van o.a. Jon Steward.
Verschil is dat Lubach dat niet verbergt. In tegendeel zelfs, hij legt het er dik bovenop. Dat gespeel met die pen bijvoorbeeld. Lubach kopieert ook geen teksten van Stewart. Bovendien is er ook nog een verschil tussen entertainment en politiek, me dunkt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |