abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2016 @ 22:27:57 #76
165633 eriksd
The grand facade...
pi_165162294
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja, allicht. Maar als de premie omhoog gaat (en de zorgtoeslag niet verandert) dan gaat iedereen een absoluut bedrag meer betalen. Plannen via een inkomensafhankelijke verhoging of verwerking in de belastingen leggen de rekening nog meer neer bij de netto betalers. Daar zit nog wel verschil in.
Verwerken in de belastingen gaat het worden. Inkomensafhankelijke bijdrage Zvw bijvoorbeeld - merkt niemand.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_165163134
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2016 20:06 schreef Tem het volgende:

[..]

Niveau vier volgens mij wel.
Als ik goed ben ingelicht is MBO4 al half HBO, in technische studies.
Je moet alleen wel een apart ingenieursdiploma halen dan om het af te ronden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 08-09-2016 20:58:14 ]
I´m back.
pi_165163225
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:27 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja, allicht. Maar als de premie omhoog gaat (en de zorgtoeslag niet verandert) dan gaat iedereen een absoluut bedrag meer betalen. Plannen via een inkomensafhankelijke verhoging of verwerking in de belastingen leggen de rekening nog meer neer bij de netto betalers. Daar zit nog wel verschil in.
Vroeger, in de jaren 90, planden ze dat in als: we gaan efficiėnter werken. Hup paar miljard.

Overigens denk ik wel dat ze dat eigen risico inkomensafhankelijk moeten maken en cappen ergens op 1.000 ¤ en dan niet voor 2 x modaal, zoals ze aan het begin met de inkomensafhankelijkheid van de zorgpremie mbt middeninkomens van plan waren.
Ik lees heel veel dat mensen het gewoon niet meer kunnen betalen, zorg mijden, vandaag weer van alles gelezen over de suikerfeestende gebitten van allochtone kinderen. Dat was niet de bedoeling. Een schooltandarst zou ook wel weer goed zijn btw.
Staan we in alle lijstjes in de top 5 of niet?
Volgens mij is daar wel uit te komen ook.
Gaat jouw als eerstegraads docent wel een paar joetjes kosten op jaar basis, idem ir. ing. 99.999, hee maar dat is te dragen toch?

[ Bericht 11% gewijzigd door Ryan3 op 07-09-2016 23:37:08 ]
I´m back.
  donderdag 8 september 2016 @ 20:56:08 #79
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_165182788
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als ik goed en ingelicht is MBO4 al half HBO, in technische studies.
Je moet alleen wel een apart ingenieursdiploma halen dan om het af te ronden.
Tegenwoordig spelen HBO´s al met aanvullende eisen zoals voldoende wiskunde op niveau. Maar volgens mij mag je uiteindelijk niet geweigerd worden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_165266152

Oprecht en authentiek die Klaver :')
pi_165266757
Ach het verbaast mij allang niet meer. Toen Wouter Bos zijn toespraak voor een van de vorige verkiezingen hield met al die mensen om hem heen en die houten langwerpige borden? tussen het publiek,wist ik gewoon dat hij het afgekeken had van de Amerikaanse verkiezingen waar dit bekend staat als "Town Hall"meetings.

In deze gaat het erom wat Jesse aan echte oplossingen heeft na zoveel jaren Rutte en zijn beleid.
Ik zie wel goeie punten bij hem,ondanks dat hij van GL is.
  maandag 12 september 2016 @ 10:51:59 #82
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_165266928
Ik zie een hoop onhaalbare dingen maar ik mis vooral het waarom. Er is nul komma nul onderbouwing. Wat is het doel van ieder punt? Totaal geen visie. Populistisch gebrabbel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_165267431
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 10:51 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zie een hoop onhaalbare dingen maar ik mis vooral het waarom. Er is nul komma nul onderbouwing. Wat is het doel van ieder punt? Totaal geen visie. Populistisch gebrabbel.
groen links staat voor links en milieu. lijkt me niet zo moeilijk, hun doelen.
pi_165273771
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:05 schreef opperkleurder het volgende:

Wel goede comeback, aangezien Lubach alles kopieert van o.a. Jon Steward. :D
pi_165285964
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 10:05 schreef opperkleurder het volgende:

Wat een blamage.
pi_165292629
Als ik Klaver op televisie zie ga ik direct zappen, mijn haren gaan overeind staan als ik dat neppe geacteer met z'n handgebaren zie. Zoals hierboven ook al is aangegeven is er niets authentieks aan die gozer, zulke figuren zullen nooit mijn stem krijgen.
pi_165292706
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:41 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nee hoor. In Amerika heb je toch helemaal geen Edith Schippers etcetera, en andere onderwerpen die Lubach behandeld.

En bovendien is hij geen politicus.
Je hebt zoveel dezelfde programma's met talentenjachten en dansen.

Ik zal niet op hem stemmen als hij geen eigen creativiteit heeft.
5 Ferrari's op videoband!
pi_165292971
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Nee hoor. In Amerika heb je toch helemaal geen Edith Schippers etcetera, en andere onderwerpen die Lubach behandeld.

En bovendien is hij geen politicus.
Je hebt zoveel dezelfde programma's met talentenjachten en dansen.

Ik zal niet op hem stemmen als hij geen eigen creativiteit heeft.
Bedoelde het format uiteraard. :P

Tja, welke politicus heeft wel eigen creativiteit? Ze maken allemaal gebruik van spindoctors en campagneteams die een strategie bedenken en allerlei 'tactieken' lenen van de Amerikanen, dat begon al met Ben Korsten in de jaren '60. Een ander voorbeeld is Jack de Vries die Balkenende in 2006 naar verkiezingswinst hielp met een campagne op Amerikaanse leest geschoeid.
pi_165293396
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:48 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bedoelde het format uiteraard. :P

Tja, welke politicus heeft wel eigen creativiteit? Ze maken allemaal gebruik van spindoctors en campagneteams die een strategie bedenken en allerlei 'tactieken' lenen van de Amerikanen, dat begon al met Ben Korsten in de jaren '60. Een ander voorbeeld is Jack de Vries die Balkenende in 2006 naar verkiezingswinst hielp met een campagne op Amerikaanse leest geschoeid.
Je hebt ze in verschillende gradaties uiteraard, maar Klaver kopiėert vrijwel alles. Van teksten wat letterlijk is overgenomen tot z'n opgestroopte mouwen. Het is echt vreselijk.
pi_165294531
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:32 schreef Sylv3se het volgende:
Als ik Klaver op televisie zie ga ik direct zappen, mijn haren gaan overeind staan als ik dat neppe geacteer met z'n handgebaren zie. Zoals hierboven ook al is aangegeven is er niets authentieks aan die gozer, zulke figuren zullen nooit mijn stem krijgen.
Met welke leider maakte GL wel kans op jouw stem :)?
pi_165295489
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Met welke leider maakte GL wel kans op jouw stem :)?
GL maakt met dit programma sowieso geen kans op een stem van mij, ongeacht de leider.
Maar figuren als Aboutaleb, Omzigt en Dijkhoff vind ik wel goede politici.
pi_165296355
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:19 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

GL maakt met dit programma sowieso geen kans op een stem van mij, ongeacht de leider.
Maar figuren als Aboutaleb, Omzigt en Dijkhoff vind ik wel goede politici.
Aha figuren die je dus niet bij GL aan zou treffen. Dan maakt het specifieke mannetje dus niks uit maar is het vooral je aversie tegen GL wat meespeelt :).
pi_165296550
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:51 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha figuren die je dus niet bij GL aan zou treffen. Dan maakt het specifieke mannetje dus niks uit maar is het vooral je aversie tegen GL wat meespeelt :).
Ik heb helemaal niets tegen Groen Links, wel tegen Klaver. Dat Groen Links niet de partij is van mijn standpunten betekent niet direct dat ik aversie heb tegen Groen Links, dat maak jij er van.
Hoe krijg je het verzonnen zeg..
pi_165297669
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:00 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets tegen Groen Links, wel tegen Klaver. Dat Groen Links niet de partij is van mijn standpunten betekent niet direct dat ik aversie heb tegen Groen Links, dat maak jij er van.
Hoe krijg je het verzonnen zeg..
Ik vroeg je met welke leiders GL wel kans maakte op je stem en je kwam aan met een CDA'er vvd'er en een PvdA'er. Daar maakte ik uit op dat GL met geen partijleider kans maakte op je stem en het dus niet zo afhing van Klaver...
pi_165298138
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:24 schreef 99.999 het volgende:

[..]

D'r had er eentje flink zitten bunkeren in de zuurkool vandaag :P?
Er is meer genoeg op aan te merken maar op de zwakke affakkelpoging zo mogelijk nog meer _O-

Overigens maakt dit mijn keuze wel lastiger. Twijfel zoals gebruikelijk tussen GL en D66. Qua mensen spreekt GL me iets meer aan maar qua programma D66.
Nutteloze afwegingen.
pi_165298172
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 17:52 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik vroeg je met welke leiders GL wel kans maakte op je stem en je kwam aan met een CDA'er vvd'er en een PvdA'er. Daar maakte ik uit op dat GL met geen partijleider kans maakte op je stem en het dus niet zo afhing van Klaver...
Weer zo nutteloos. Net zoals bij Pvda Cda, is Groenlinks met Klaver alleen een change of face. Meer niet.
pi_165310727
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:32 schreef Sylv3se het volgende:

Zooooo irritant. Die van Rutte ook. De duim tussen de vingers vs de duim op de vingers. Ik ben er nog niet uit welke irritanter is.

pi_165310732
Beide moederskindjes.
  woensdag 14 september 2016 @ 10:34:07 #99
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165313449
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 16:41 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165314303
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:34 schreef Euribob het volgende:

[..]

_O_
Verschil is dat Lubach dat niet verbergt. In tegendeel zelfs, hij legt het er dik bovenop. Dat gespeel met die pen bijvoorbeeld. Lubach kopieert ook geen teksten van Stewart. Bovendien is er ook nog een verschil tussen entertainment en politiek, me dunkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')