Toch nicequote:Op dinsdag 6 september 2016 17:51 schreef Unites het volgende:
Yeaah! Eindelijk heb ik een Gengar
Van 1000 nog wat CP![]()
.......
Kwam net in een buitenwijk in Middelburg de 3e wilde Dratini ooit tegen, ik laat dat actief hamsteren maar voor wat het isquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me voorgenomen om Dratini's te hamsteren
1 keer per 21 uur he, tot maximaal 10 gyms per keer.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:35 schreef raptorix het volgende:
kun je niet meer gelijk claimen?
https://goo.gl/photos/oHRVWDnn576XodYU9
STA; Stamina, ofwel uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is STA en wat heb ik eraan?
Trouwens een geweldige vangst vandaag
In Leiden zwerft er eigenlijk wel continu minstens één rondquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Kwam net in een buitenwijk in Middelburg de 3e wilde Dratini ooit tegen, ik laat dat actief hamsteren maar voor wat het is.
Net nog een gym ingenomen om te kijken of er spoofers op af zouden komen, ik vrees dat ze wel zo slim zijn om geen gym te claimen die in een open veld ligt.
Aka HPquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
STA; Stamina, ofwel uithoudingsvermogen.
Ik heb vandaag mijn laatste benodigde dratini gevangen en ben eigenaar geworden van een Dragonite.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb me voorgenomen om Dratini's te hamsteren
Ja er dan zet iemand er een Raticate in van 200 cp.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Mensen van je eigen team die een Pokemon erin drukken nadat ik 8000XP erbij heb geknald.
Team blauw onwaardig
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Mensen van je eigen team die een Pokemon erin drukken nadat ik 8000XP erbij heb geknald.
Team blauw onwaardig
Echt typisch blauw of rood dat manquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:43 schreef Onufriev het volgende:
Team blauw onwaardig
Ja logisch, de kans dat twee gele spelers elkaar tegenkomen is vrij kleinquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:10 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Echt typisch blauw of rood dat man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |